Frøken Stjert
Forumet er livet
eller ikke! Her går det unna gitt[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Iwanna
ORIGINAL: IdaMH
Typisk mannfolk altså[:D]
Gubben her er flink til å medele meg hver gang han er dårlig i magen[&:][&:][&:][&:] Hvorfor???
hihi[:D]
ORIGINAL: BNE
jajajaja........... Sitter her med mannen som fader ikke annet en klager over nakken sin hvor hvondt det er og hvor lite han kan bevege den osv... har hørt det i hele dag hver time har jeg hørt på det.... hvorfor, hvordan, hvorlenge, osv osv... [&:][&:][&:][&:] blir gall[&:][&:][&:]
Eller kommentere og klage på at jeg sitter på BV??? Hva er det med det lissom....Er jo bare noen timer i dag......[:-]
Er det noen frist på denne "leken"??[;)]
ORIGINAL: Ambriel
ORIGINAL: velonita
Hihi forsvant i 3 kvarter og det kom bare 4 nye sider? [;)]
Mener du det er for dårlig eller? [8D][8D][8D]
ORIGINAL: Frøken Stjert
ORIGINAL: Iwanna
Typisk mannfolk altså[:D]
Gubben her er flink til å medele meg hver gang han er dårlig i magen[&:][&:][&:][&:] Hvorfor???
hihi[:D]
ORIGINAL: BNE
jajajaja........... Sitter her med mannen som fader ikke annet en klager over nakken sin hvor hvondt det er og hvor lite han kan bevege den osv... har hørt det i hele dag hver time har jeg hørt på det.... hvorfor, hvordan, hvorlenge, osv osv... [&:][&:][&:][&:] blir gall[&:][&:][&:]
Eller kommentere og klage på at jeg sitter på BV??? Hva er det med det lissom....Er jo bare noen timer i dag......[:-]
Så glad jeg er singel! [;)]
ORIGINAL: tonii80
NÅ BEGYNNER 71 GRADER NORD!!
Skal du ikke se slutten av jakten????? Jeg tror jeg veit hvem alle velger... Blir spennende å se
venninna mi marit er med på 71 grader nord. Ho har grua seg litt til at denne episoden blir sendt, så da må jeg følge med! Håper hun ikke ryker ut.[&:] Han Erlend er en sleiping...
ORIGINAL: Zephyre
ORIGINAL: Ambriel
Jeg har null peiling på hva han driver med, ifølge ei venninne av han så snakkes de kun gjennom WOW om dagen, og de var sånne som sendte masse meldinger med hverandre før, så han har virkelig tatt en helomvending [&:]
Jaa, det hadde vært såå kos! [:D][:D][:D] Gleder meg til landstreff! [:D][:D][:D]
Skal ikke på landstreffet :-(
(hele februar går med i egeninnsats i rekkehuset)
ORIGINAL: linnzzz
eg kjøpte ein sjokolade på lørdag eg sko kosa meg med. men ville ikkje ha den på lørdags kvelden,
så nå spør eg:
HAR EG LOV Å EDAN IDAG?NÅ?
ORIGINAL: Zephyre
eg kjøpte ein sjokolade på lørdag eg sko kosa meg med. men ville ikkje ha den på lørdags kvelden,
så nå spør eg:
HAR EG LOV Å EDAN IDAG?NÅ?
Har du lyst har du lov [:D][:D]
eg he grævla lyst:)