Den superlange juni tråden!! Kan vi slå dem?Klart vi kan!

ORIGINAL: velonita

Hihi forsvant i 3 kvarter og det kom bare 4 nye sider? [;)]

Mener du det er for dårlig eller? [8D][8D][8D]

æsj....julekulen i vinduet trenger pære....glemte jo det....kan jo ikke huske på alt mulig....spesielt ikke på ett helt år...blir julelyshandling på meg imorgen da......[:)]

ORIGINAL: Iwanna

ORIGINAL: IdaMH

Typisk mannfolk altså[:D]
Gubben her er flink til å medele meg hver gang han er dårlig i magen[&:][&:][&:][&:] Hvorfor???
hihi[:D]

ORIGINAL: BNE

jajajaja........... Sitter her med mannen som fader ikke annet en klager over nakken sin hvor hvondt det er og hvor lite han kan bevege den osv... har hørt det i hele dag hver time har jeg hørt på det.... hvorfor, hvordan, hvorlenge, osv osv... [&:][&:][&:][&:] blir gall[&:][&:][&:]

Eller kommentere og klage på at jeg sitter på BV??? Hva er det med det lissom....Er jo bare noen timer i dag......[:-]

Så glad jeg er singel! [;)]

Er det noen frist på denne "leken"??[;)]

Lurer jeg også på???   [8D][8D]
vi er vell på og vei vist det er innen 1 uke  [8D][8D]

ORIGINAL: GravideMeg

Kristin, jeg gleder meg til du skal ha treff i Haugesund!!

Jeg vil ha en til goklem fra deg, vakre vennen min

har nedtelling jeg også!! - skal klemme på dere alle sammen!! [:D]

eg kjøpte ein sjokolade på lørdag eg sko kosa meg med. men ville ikkje ha den på lørdags kvelden,
så nå spør eg:
HAR EG LOV Å EDAN IDAG?NÅ?

ORIGINAL: Ambriel

ORIGINAL: velonita

Hihi forsvant i 3 kvarter og det kom bare 4 nye sider? [;)]

Mener du det er for dårlig eller? [8D][8D][8D]

Hehehe [8D] Ja nå skulle man jo skrive masse jo, vi (eller dere) har da klart å skrive maaange flere sider enn det på 3 kvarter før? [;)] hihi.. [:D]

ORIGINAL: Frøken Stjert

ORIGINAL: Iwanna

Typisk mannfolk altså[:D]
Gubben her er flink til å medele meg hver gang han er dårlig i magen[&:][&:][&:][&:] Hvorfor???
hihi[:D]

jajajaja........... Sitter her med mannen som fader ikke annet en klager over nakken sin hvor hvondt det er og hvor lite han kan bevege den osv... har hørt det i hele dag hver time har jeg hørt på det.... hvorfor, hvordan, hvorlenge, osv osv... [&:][&:][&:][&:] blir gall[&:][&:][&:]

Eller kommentere og klage på at jeg sitter på BV??? Hva er det med det lissom....Er jo bare noen timer i dag......[:-]

Så glad jeg er singel! [;)]

Ja av og til kan det virke som de har det veldi godt dei som er det men tror dei har noen tunge stunder dere også?!
Ja samme her BV er vist livet ditt.... :P

p

ORIGINAL: tonii80

NÅ BEGYNNER 71 GRADER NORD!!

Skal du ikke se slutten av jakten????? Jeg tror jeg veit hvem alle velger... Blir spennende å se

venninna mi marit er med på 71 grader nord. Ho har grua seg litt til at denne episoden blir sendt, så da må jeg følge med! Håper hun ikke ryker ut.[&:] Han Erlend er en sleiping...

åja da skjønner jeg.. Har ikke sett på 71 grader nord på flere år... Men håper venninna di kommer seg videre i dag Jeg tippa forresten rett på alle på jakten.. Hurra! hehe

ORIGINAL: Zephyre

ORIGINAL: Ambriel

Jeg har null peiling på hva han driver med, ifølge ei venninne av han så snakkes de kun gjennom WOW om dagen, og de var sånne som sendte masse meldinger med hverandre før, så han har virkelig tatt en helomvending [&:]

Jaa, det hadde vært såå kos! [:D][:D][:D] Gleder meg til landstreff! [:D][:D][:D]

Skal ikke på landstreffet :-(
(hele februar går med i egeninnsats i rekkehuset)

Neeeei? [:(] Nå ble jeg lei meg! Du er jo en av dem jeg hadde gledet meg skikkelig til å treffe jo! [:(]

ORIGINAL: linnzzz

eg kjøpte ein sjokolade på lørdag eg sko kosa meg med. men ville ikkje ha den på lørdags kvelden,
så nå spør eg:

JA

(FØRST PÅ SIDE 19 [8D])

så nå spør eg:

SÅKLART DET ER LOV!!!! KOOOOOOSE SEG mmmmmm

så nå spør eg:

JA

(FØRST PÅ SIDE 19 [8D])

weeee:)))

Er det noen frist på denne "leken"??[;)]

Lurer jeg også på???   [8D][8D]
vi er vell på og vei vist det er innen 1 uke  [8D][8D]

Vet ikke helt...skal sjekke...[8|]

Hei på dere jenter[;)] Vakreste damene på jordkloden[:)][:)]

så nå spør eg:

JAAAA! [:D][:D][:D]

så nå spør eg:

Har du lyst har du lov [:D][:D]

eg he grævla lyst:)

Nei jeg bare så det da innlegget mitt lå øverst på siden[:D]

JA

(FØRST PÅ SIDE 19 [8D])

hvordan vet du at det er første innlegget på siden?

Er det så så mange innlegg pr side?

så nå spør eg:

Har du lyst har du lov [:D][:D]

eg he grævla lyst:)

Da gjør du det [;)][;)][;)][;)]

Back
Topp