Den superlange juni tråden!! Kan vi slå dem?Klart vi kan!

ORIGINAL: BNE

ORIGINAL: Frøken Stjert

ORIGINAL: Iwanna

ORIGINAL: IdaMH

Typisk mannfolk altså[:D]
Gubben her er flink til å medele meg hver gang han er dårlig i magen[&:][&:][&:][&:] Hvorfor???
hihi[:D]

jajajaja........... Sitter her med mannen som fader ikke annet en klager over nakken sin hvor hvondt det er og hvor lite han kan bevege den osv... har hørt det i hele dag hver time har jeg hørt på det.... hvorfor, hvordan, hvorlenge, osv osv... [&:][&:][&:][&:] blir gall[&:][&:][&:]

Eller kommentere og klage på at jeg sitter på BV??? Hva er det med det lissom....Er jo bare noen timer i dag......[:-]

Så glad jeg er singel! [;)]

Ja av og til kan det virke som de har det veldi godt dei som er det men tror dei har noen tunge stunder dere også?!
Ja samme her BV er vist livet ditt.... :P

ja klart det og derfor er det litt greit å bli minnet på de kjipe sidene ved det å ha en mann.
BV er livet[;)] jeg bruker alt for mange timer her når jeg får litt tid til overs... men bare fordi dere er så supre!

ORIGINAL: IdaMH

Typisk mannfolk altså[:D]
Gubben her er flink til å medele meg hver gang han er dårlig i magen[&:][&:][&:][&:] Hvorfor???
hihi[:D]

jajajaja........... Sitter her med mannen som fader ikke annet en klager over nakken sin hvor hvondt det er og hvor lite han kan bevege den osv... har hørt det i hele dag hver time har jeg hørt på det.... hvorfor, hvordan, hvorlenge, osv osv... [&:][&:][&:][&:] blir gall[&:][&:][&:]

Eller kommentere og klage på at jeg sitter på BV??? Hva er det med det lissom....Er jo bare noen timer i dag......[:-]

Så glad jeg er singel! [;)]

Ja av og til kan det virke som de har det veldi godt dei som er det men tror dei har noen tunge stunder dere også?!
Ja samme her BV er vist livet ditt.... :P

ja klart det og derfor er det litt greit å bli minnet på de kjipe sidene ved det å ha en mann.
BV er livet[;)] jeg bruker alt for mange timer her når jeg får litt tid til overs... men bare fordi dere er så supre!

Ja sant... Godt å kunne få det bekreftet at du har det bra uten også... hehehe ser den...
Ja BV er kjempe vertfall disse jenten her helt enig med deg  [;)][;)] 

ORIGINAL: BethinaogTheodor

Ååååå, jeg er så godissjuk!!

Men må seriøst skjerpe meg... For jeg har gått opp 3 kg på en mnd.... (slutta og amma, og poff, der kom kg gitt[:'(])

Hmm,,, ta deg et eple.......  eller gå en tur ut og se på himelen..
Ja huff nesten skumelt å slutte å amme vet du.... [&:][&:][&:]

ORIGINAL: bolla82

Fy flate jeg digger "only girl" sangen til Rihanna

Just saying! :)

Jeg ooooog!!!! Blitt helt hekta!!

August 2009 startet tråden 10 des 2009 så de har holdt på i et år ca.... De gjør det forå se hvor lenge de klarer å holde tråden gående... Så tror ikke det er noen frist.... Just for fun

Så pass... hvor mange har dei da??? 1600ca eller????
vi er jo i 380 ca eller noe sånt?!?

jammen traff jeg akurat på den ca 380 også :P hahaha skills[8D][8D]

Du e go du

Men må seriøst skjerpe meg... For jeg har gått opp 3 kg på en mnd.... (slutta og amma, og poff, der kom kg gitt[:'(])

3 kg er jo ikke så ille..
Er oppe i fødselsvekta mi igjen jeg [:(][:(]

ORIGINAL: GravideMeg

ORIGINAL: Zephyre

ORIGINAL: Ambriel

ORIGINAL: babbyline86

Meld dere på bildered. konkurransen då jenter[:D]  Har fått noen bidrag allerede[:D]

Har du noen gode red.prog for mac?

Photoshop[;)]

Gratisprogram da? :-p

Egentlig ikke, men er ikke vanskelig og fikse. Jeg har lastet det ned som trial, funnet key og skrevet inn den før trial-perioden gikk ut, og voila, så har u det gratis allikevel, utenom tiden du bruker på og få det gratis, da[:D]

Hvor fant du sånn key da? [:)]

Kan vi få den keyen? ;)

Se om jeg finner. CS5 da? CS4 er ikke så lett å få tak i lenger [8D]

CS5 er sikkert bra det (altså like vanskelig som den andre photoshoputgaven jeg prøvde [8D])

Meld dere på bildered. konkurransen då jenter[:D]  Har fått noen bidrag allerede[:D]

Photoshop[;)]

Egentlig ikke, men er ikke vanskelig og fikse. Jeg har lastet det ned som trial, funnet key og skrevet inn den før trial-perioden gikk ut, og voila, så har u det gratis allikevel, utenom tiden du bruker på og få det gratis, da[:D]

En hva i en hvor på en hvordan i en hvilken???? HÆ??? Jeg er ikke god på data altså....skikkelig dummy![;)]

Laste programmet ned i en prøveperiode på 30 dager. Funnet key = serienummer før prøve-perioden er slutt[;)]

Tror du det finnes en dummy-key for meg???[8D]

Hmm,,, ta deg et eple.......  eller gå en tur ut og se på himelen..
Ja huff nesten skumelt å slutte å amme vet du.... [&:][&:][&:]

skummelt å ikke slutte å amme, jeg tar heller 3 kilo ekstra enn å få lange hengebryst! Så lei av å amme. Har ammet i flere timer nå. Han skal bare bruke puppen som smokk han her. Slitsomt! Tror det blir å gå over til mme snart for nå er jeg lei!

Photoshop[;)]

Kan vi få den keyen? ;)

CS5 er sikkert bra det (altså like vanskelig som den andre photoshoputgaven jeg prøvde [8D])

CS5 er knallbra! Jeg vil også ha key!

eg har en gutt som har begynt å våkna i 00.30 tiden og roer seg ikkje før han får mat.
han spiser masse på dagen så han trenger ikkje mat.....
tenkte eg sko ta "kampen" nå........
noen tips?????=) kom me mange,sånn tråden blir lange:)

PissetipissKALDT her og idag!! Ikkje så mange minus (11 trur eg) - men for ein vind!!
BRRRRRRRR!!!!!

Photoshop[;)]

Kan vi få den keyen? ;)

CS5 er knallbra! Jeg vil også ha key!

Ja den er det.. Skal egentlig bruke den jeg også.. Må bare få fingra ut av rævva..[:-]

ORIGINAL: dstrea

PissetipissKALDT her og idag!! Ikkje så mange minus (11 trur eg) - men for ein vind!!
BRRRRRRRR!!!!!

Samme her...nytter ikke å spa vekk snøen...blåser jo bare tilbake [>:]

ORIGINAL: linnzzz

eg har en gutt som har begynt å våkna i 00.30 tiden og roer seg ikkje før han får mat.

Vann er en lur ting...... for da kjenner han at det er ikke vert å våkne for vann[;)][;)]

Vann er en lur ting...... for da kjenner han at det er ikke vert å våkne for vann[;)][;)]

takk:O)

Har en som våkner på natta nå jeg også, jeg bare smører på dentinox, inn med sutten og bysser til han sovner... Tar alt mellom 5 min og 45 min... [&:] Jeg vet han ikke er sulten så gir han ikke noe mat, må bare bruke den tida det tar.. heldigvis er han som regel rolig da, bare ligger med store åpne øyer og kikker på meg [&:]

Back
Topp