Den superlange juni tråden!! Kan vi slå dem?Klart vi kan!

Så flinke dere er!! Jeg skrur av tv'n for det meste når snupp er våken, men det er sååå digg å ha på kvelden[;)] Tror ikke jeg hadde klart meg uten[8D]

ORIGINAL: aina_josefine

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

Her går det unna.. hehe.. Ser ikke på tv jeg heller.. da vi er så rare og ikke har noen... men ser på datan jeg også...

Fornuftig syns jeg. Får jo sett det man vil på pc'n uansett, også slipper man å betale blodsugeravgift til NRK. [:'(]

Var det vi fant ut også.. ikke nok med lisensen til nrk men det koster flesk å ha tv-kanaler... nei, her blir tv brukt en gang i året nesten, og da ser vi på film...

ORIGINAL: Zephyre

ORIGINAL: Ambriel

Traff han på nett, plutselig sendte vi masse smser til hverandre hele dagen, hver dag, holdt hele tiden en samtale gående [:)] Bestemte oss for å treffes, jeg dro opp til han, i Hallingdal av alle steder.. Var kjempekos, så noen uker etterpå dro jeg opp igjen og tok med meg Adrian og det har gått kjempeflott! De storkoser seg sammen [:D] Har truffet hele familien hans og mammaen hans har lagt sin elsk på Adrian.. Så dette liker vi [:D][:D]

Han er 28 forresten, og jeg er 22 [:)]

Så koselig!! Håper dette er den rette mannen!
Ikke lett med de mannfolka.

Fant tråden ang dna-testen, har han tatt den nå?

Jeg vil også gjerne treffe dere [:D]

Jeg har null peiling på hva han driver med, ifølge ei venninne av han så snakkes de kun gjennom WOW om dagen, og de var sånne som sendte masse meldinger med hverandre før, så han har virkelig tatt en helomvending [&:]

Jaa, det hadde vært såå kos! [:D][:D][:D] Gleder meg til landstreff! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: mormarion

vil bare si til ALLESAMMEN: JEG ER GLAD I DEG

Aaaaw, jeg er glad i deg også! Du er helt fantastisk og enestående! Og Juniforumet hadde ikke vært det samme uten Marionen vår [:D][:D]

Helt enig!!!

ORIGINAL: babbyline86

Meld dere på bildered. konkurransen då jenter[:D]  Har fått noen bidrag allerede[:D]

Har du noen gode red.prog for mac?

Lurer jeg også på? Dumt ikke photscape fungerer på mac, for det fikk jeg jo faktisk til [:-]

jajajaja........... Sitter her med mannen som fader ikke annet en klager over nakken sin hvor hvondt det er og hvor lite han kan bevege den osv... har hørt det i hele dag hver time har jeg hørt på det.... hvorfor, hvordan, hvorlenge, osv osv... [&:][&:][&:][&:] blir gall[&:][&:][&:]

ORIGINAL: IdaMH

Så flinke dere er!! Jeg skrur av tv'n for det meste når snupp er våken, men det er sååå digg å ha på kvelden[;)] Tror ikke jeg hadde klart meg uten[8D]

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

Her går det unna.. hehe.. Ser ikke på tv jeg heller.. da vi er så rare og ikke har noen... men ser på datan jeg også...

Fornuftig syns jeg. Får jo sett det man vil på pc'n uansett, også slipper man å betale blodsugeravgift til NRK. [:'(]

Var det vi fant ut også.. ikke nok med lisensen til nrk men det koster flesk å ha tv-kanaler... nei, her blir tv brukt en gang i året nesten, og da ser vi på film...

Det trodde jeg at jeg skulle ha problemer med også, men det har gått overraskende bra.. savner det ikke i det hele tatt..
Brukte alt for mange timer foran den skjermen...

Traff han på nett, plutselig sendte vi masse smser til hverandre hele dagen, hver dag, holdt hele tiden en samtale gående [:)] Bestemte oss for å treffes, jeg dro opp til han, i Hallingdal av alle steder.. Var kjempekos, så noen uker etterpå dro jeg opp igjen og tok med meg Adrian og det har gått kjempeflott! De storkoser seg sammen [:D] Har truffet hele familien hans og mammaen hans har lagt sin elsk på Adrian.. Så dette liker vi [:D][:D]

Han er 28 forresten, og jeg er 22 [:)]

høres ut som oss her forresten!! - bare ikke alderen!![8|][8|][8|]

ORIGINAL: babbyline86

Meld dere på bildered. konkurransen då jenter[:D]  Har fått noen bidrag allerede[:D]

Har du noen gode red.prog for mac?

Photoshop[;)]

ORIGINAL: GravideMeg

Aaaaw, jeg er glad i deg også! Du er helt fantastisk og enestående! Og Juniforumet hadde ikke vært det samme uten Marionen vår [:D][:D]

Helt enig!!!

ORIGINAL: GravideMeg

Helt enig!!!

*smask*

Typisk mannfolk altså[:D]
Gubben her er flink til å medele meg hver gang han er dårlig i magen[&:][&:][&:][&:] Hvorfor???
hihi[:D]

ORIGINAL: BNE

jajajaja........... Sitter her med mannen som fader ikke annet en klager over nakken sin hvor hvondt det er og hvor lite han kan bevege den osv... har hørt det i hele dag hver time har jeg hørt på det.... hvorfor, hvordan, hvorlenge, osv osv... [&:][&:][&:][&:] blir gall[&:][&:][&:]

Kristin, jeg gleder meg til du skal ha treff i Haugesund!!

Jeg vil ha en til goklem fra deg, vakre vennen min

Er det noen frist på denne "leken"??[;)]

jeeeeei!!! Førtse innlegge på side 18[:D][:D][:D][:D]

Jeeei!

jeeei tredje innlegget på side 18!

Ja sant... skjønner ikke dette.... Jeg klager ikke for hver gang jeg har stive muskler... da hadde jeg ikke hatt annet og gjort på.....[8D][8D][8D]

Gubben her er flink til å medele meg hver gang han er dårlig i magen[&:][&:][&:][&:] Hvorfor???

Eller kommentere og klage på at jeg sitter på BV??? Hva er det med det lissom....Er jo bare noen timer i dag......[:-]

Back
Topp