Den store reisen :)

DESEMBER:



1: Jobb
2: Fri
3:
Fri
4:
Jobb
5:
Jobb
6:
Jobb, 2 søndag i advent
7:
Jobb,
8:
Fri
9:
Jobb
10: 
Jobb
11: Jobb, Ungene på besøk
12: Fri, Julebord + ungene på besøk
13: Fri,ungene dro. 3 søndag i advent
14: jobb, TR[:@]
15: Jobb, TR[:@]
16: Jobb, TR[:@]
17: Jobb,Ungenes juleavsluttning, hent de hit, TR[:@]
18: Jobb, har ungene, TR[:@]
19: Fri[:)], Vask, har ungene, ferdig med TR[:)], 
20: Fri[:)] 4 søndag i advent, vask, har ungene
21:
Fri[:)], Vask, har ungene
22: Fri[:)], Pynt ferdig til jul, har ungene
23: Fri[:)], lever ungene, lutefisk middag.
24: JULAFTEN,Fri[:)]
25: Fri[:)]
26: Jobb
27: Jobb, Fest, EL i følge BV
28: Fri[:)]
29: Jobb
30: Jobb
31: NYTTÅRSAFTEN, Jobb

 
DESEMBER:



1: Jobb
2: Fri
3:
Fri
4:
Jobb
5:
Jobb
6:
Jobb, 2 søndag i advent
7:
Jobb,
8:
Fri
9:
Jobb
10: 
Jobb
11: Jobb, Ungene på besøk
12: Fri, Julebord + ungene på besøk
13: Fri,ungene dro. 3 søndag i advent
14: jobb, TR[:@]
15: Jobb, TR[:@]
16: Jobb, TR[:@]
17: Jobb,Ungenes juleavsluttning, hent de hit, TR[:@]
18: Jobb, har ungene, TR[:@]
19: Fri[:)], Vask, har ungene, ferdig med TR[:)], 
20: Fri[:)] 4 søndag i advent, vask, har ungene
21:
Fri[:)], Vask, har ungene,
22: Fri[:)], Pynt ferdig til jul, har ungene
23: Fri[:)], lever ungene, lutefisk middag.
24: JULAFTEN,Fri[:)]
25: Fri[:)]
26: Jobb
27: Jobb, Fest, EL i følge BV
28: Fri[:)]
29: Jobb
30: Jobb
31: NYTTÅRSAFTEN, Jobb


 
DESEMBER:



1: Jobb
2: Fri
3:
Fri
4:
Jobb
5:
Jobb
6:
Jobb, 2 søndag i advent
7:
Jobb,
8:
Fri
9:
Jobb
10: 
Jobb
11: Jobb, Ungene på besøk
12: Fri, Julebord + ungene på besøk
13: Fri,ungene dro. 3 søndag i advent
14: jobb, TR[:@]
15: Jobb, TR[:@]
16: Jobb, TR[:@]
17: Jobb,Ungenes juleavsluttning, hent de hit, TR[:@]
18: Jobb, har ungene, TR[:@]
19: Fri[:)], Vask, har ungene, ferdig med TR[:)], 
20: Fri[:)] 4 søndag i advent, vask, har ungene
21:
Fri[:)], Vask, har ungene,
22: Fri[:)], Pynt ferdig til jul, har ungene
23: Fri[:)], lever ungene, lutefisk middag.
24: JULAFTEN,Fri[:)]
25: Fri[:)]
26: Jobb
27: Jobb, Fest, EL i følge BV
28: Fri[:)]
29: Jobb
30: Jobb
31: NYTTÅRSAFTEN

 
Da har jeg akurat bestilt meg noen billigtester [:)] Så får håp at det ikke blir så lenge til de kommer. [:)] må vell forføre sambo ikveld [:)]
 
I dag er det 2. januar, og du er på dag 20 av syklusen. Det er 6 dager siden eggløsningen, 27. desember, og 7 dager til en graviditetstest kan være positiv.
 
Dag 2 med hodepine [:@] er ikke i form, var så vidt jeg besvimte i morrest da jeg sto opp. (jeg som nesten aldri har hodepine) Sambo måtte begynne å jobb i dag. Jeg har fri til tirsdag, endeli noen dager med ro etter jula, også skal man bli syk[:@] liker IKKE.

Så her sitter jeg og leser på BV...
 
Uffda..Kjedelig å bli syk da[&:] Håper du blir fort bedre[:)] God bedring [:)]

BV er jo ikke så dumt tidsfordriv da[;)]
 
ikke noe særlig nei. takk for det [:)]
næi det skal være sikkert og vist. bruker bra tid her inne nå, når jeg ikke orker å gjøre noe annet [:)]
 
I går fikk jeg endelig begynne med min hobby igjenn.. nemlig scrapping [:)] så artig å endeli kan begynne med det igjen, er noen år siden sist.  Etter vi flyttet sammen har ungenes rom (som også er mitt scrapperom, tørkerom osv..) endelig blitt ferdig nå i jula, så nå er det blitt så bra.

Jeg har planer om når vi blir gravid skal jeg lage babybok fra begynnelsen, med alt fra familie tre, til første tann, første ord etc. etc. blir så bra [:)] skrive og tegne alt selv.
Gleder meg [:D] 
 
Å, scrapper du også? Det er jo så gøy!!! [:)][:)] Har også store planer om å lage gravidalbum - babyalbum.. haha...
 
ja det er veldig gøy [:)][:)] det blir veldig bra, liker det når det blir så personlig [:)][:)]  så har mange planer ang baby og graviditeten.. så nå må det bare klaffe [;)]
 
Ikke i form i dag heller [:@] uggen i kroppen, slapp, hoster og nyser, litt svimmel, ekkel i halsen +++++

Så jeg har bare sløvet i hele dag, en veldig snartur i køya med sambo er alt jeg egentlig har gjort. ellers så har jeg lest mye på bv, helt stiv i nakken [;)] hehe..
Så må vell bare holde meg hjemme fra jobb i morgen å, er utruli lei nå. Kjedeli å bare sitte inne. [:@]

Skulle vell egentli ha gjort noe med å få ned all julepynten.... for se hva jeg orker, men tror det får være oppe noen dager til, er en del arbeid med det. kjenner jeg har nok med å vaske opp det lille som er i vasken.
Sambo er på jobb, kjedeli å være syk alene.

ikke mange dagene til FM nå, håper at testene som jeg bestilte ikke er så langt unna. Er spent! hihi
 
formen begynner endelig å komme seg. [:)] godt å endeli klare å gjøre noe hær i huset[:)]

I følge BV er det 3 dager til testing.. men har ikkje trua at det er er der denne månden. men tiden vill vise...

Nå holder vi på å skal kjøpe oss bil [:)] så i morgen skal vi til banken å se om vi får lån, er så spent. har funne den fine biln [:)] stasjonsvogn så klart [:)] hihi
 
I dag har vi ordnet med lån til bilen vi skal kjøpe har funnet den fine bilen! endeli få en sikker stasjonsvogn.
gleder meg masse!! har en liten toyota nå, så skal bli godt å få en med større plass og sikker ifh til ungene når vi har dem!! og visst det skulle komme en liten en snart..... hihi
 
Da melder jeg meg ut her, har tatt test i dag og den vart POSITIV!
så nå er jeg litt sjokka her jeg sitter.... nesten ikke til å tro..
men veldi gla og spent!
 
Gratulerer så mye!!
 
Åhh:) så spennede [:)] Gartulerer så mye..Og nyt graviditeten [:D]
 
Back
Topp