Den store reisen :)

Snuppia

Flørter med forumet
Hei Hei [:)]

Jeg er en livsglad jente på 22 som har en helt fantastisk samboer på 35.
Samboern min har 2 fantastiske gutter på 8 og 10 år som vi har hos oss så ofte som mulig.
Er utdannet hjelpepleier og stortrives med min jobb i hjemmesykepleien.

Vi har pratet lenge om vi skulle begynne og prøve og bare la det gå sin gang.
Jeg er sluttet på p-pillen for første gang siden jeg begynte da jeg var ca 15.
Så nå går vi en veldig spennende tid i møte [:D]
Men vi håper på et lite nurk i 2010 eller begynnelsen av 2011 [:D]

Gleder meg!!!

17/11-09: 1 dag i syklusen [:)] Endelig
 
Det er en god stund siden vi begynnte å tenke ut navn som vi ville bruke til nurket..
Morro å sitte og diskutere og prøve ut.
Syns det er fint med navn som er oppkalt etter noen i familien.

Så nå er jentenavnet klart [:)] men på guttenavnet står vi litt fast på... men vi har jo veldig god tid til å finne det ut[:)]
 
18/11-09: 2 dag i syklusen [;)]
Lurer litt på hvor lang syklusen min egentlig er.
Har gått på p-piller i så mange år at jeg husker ikke hvordan syklusen var før jeg startet med p-piller. Er vell bare tiden som vill vise.
 
ORIGINAL: littlebaby2010

Lykke til med prøvingen. Håper det klaffer for dere ganske raskt. Hilsen en som også er ganske ny her. Rar fase i livet, kjempe spennnende men også en blanding av skrekk og nysgjerrighet... ha en fin kveld




Takk for det. Det håper det jeg at det gjør for dere også.
Ja det er veldig rart, og veldig spennende.
Lykke til :)
 
Jobb i kveld.
Gleder meg til TL er ferdig. men der er jeg vell ikke før til helga.. hva man må igjennom...

Første dag i siste menstruasjon:                  17.11.2009
Min fruktbare periode:                               28.11.2009 - 03.12.2009
Eggløsningen finner sted:                           01.12.2009
Termin:                                                  26.08.2010

Får håpe jeg er like fruktbar som mitt søskenbarn, hun vart gravid første p-pille fri mån. Men man vet jo aldri..
Nå må jeg vell rive meg bort fra BV og gjøre meg klar til arbeid. [:(]  
 
Endeli ferdig på jobb [:D] Nå er det langfri på meg. Helt til tirsdag faktisk vist jeg er heldig [:D] Så nå skal leiligheita ryddes og vaskes i helga mens min kjære er på jobb [:)] 
 
Utrolig godt med fri i dag [:)] Nå skal ungene sitt rom vaskes og ryddes, slik at det er klart til vi skal hente dem i dag. Så har jeg en stor kleskurv med klær som må brettes, og legges på plass. Må på butikken og kjøpe middag. Så har litt jeg må gjøre før min saboer kommer hjæm.

Var flink i går, fikk endeli godt gjennom noen skap, kaste det som vi ikke bruker og rydde resten på plass. Var utrolig godt å få det gjort. Er ikke mange måndene siden vi flyttet inn her, så da har det romme bare blitt satt på vent. 
 
 
moro å lese;) lykke til med prøvingen[:)]
 
Da begynner TL endeli på sin reise til bake [:)] 4 dag i syklusen. håper den er borte snart. Samboern min begynner å bli litt utolmodig nå.

Nå er ungene i hus, så i helga blir det bare kos med dem, selv om samboern min har arb.helg.
Håper det ikke blir sene kvelder på han slik at han får se ungene sine når dem nu først er her.
Han begynner kl 6.30, å klokken kan fort bli 20-21 før han først kommer hjæm. 

kansje bake kake i morgen??

 
Da står eplekaken i ovnen. Jeg og ungene har planlagt overraskelses farsdag i dag . Veldig på etterskudd (men bedre sent enn aldri) Vi har ikke hatt ungene hannes hær siden helga før farsdagen, så da måtte det bli i dag.
Ungene har laget nydelige kort til han og gaven ligger på lur [:)] Så nå venter vi bare på at han skal komme hjem. han har vert på jobb siden 6.30 i morrest og klokken kan godt bli 19 før han kommer hjem, men håper indelig at han ikke blir så sen. Etter det skal vi kose oss meg god kvelds og kvalitetstid med ungene.

TL nesten helt ferdig :D:D imorgen er den nok borte
 
Så koselig med overraskelsesfarsdag da [:)]
Det var en veldig god ide, og regner med samboern din blir veldig glad for det.[;)]
 
Da er badet vasket [:)] skulle egentlig rydde i kleskapet i dag, men det får jeg ta i morgen.
fikk vite nå at sambo ikke kommer hjem før rundt kl 20 [>:]
 
Æsj, så kjedelig.
Jeg hater å måtte vente på å gi bort overraskelser.
Kjipt at samboern måtte jobbe så lenge da [:'(]
 
Ikke noe artig nei.
Det klør i fingrene for å vise han hva vi har gjort [:)]
Det er spesielt kjipt siden vi har ungene, å de venter på at han skal komme hjem. Er jo derfor de er her, slik at de får se faren sin. også må han på jobb i morgen 6.30. Så kan hende at dem blir hentet før han er hjemme igjenn. Å da kan det gå en stund før ha får se dem igjenn.
 
Det ble en veldig vellykka overraskelses farsdag i går. Eplekaka var nydeli god, selv om det bare ble en litn smak siden kl ble 20 før han kom hjem.

Håper at TL er ferdig i dag, men er ikke helt sikker ennå..
 
Så bra at det ble vellykket i går, men dumt at samboern din kom hjem så sent.
Eplekake hørtes deilig ut.
*Vurderer å hente ut litt fra frysern*.
 
Back
Topp