Den store Bildetråden!

her er meg og gubben min ikkje det fineste eg har men d fineste på denna dataen

 
Her er kaken eg laget til Jonas sinn 1 aars dag[:D]


Sjonnasen min i sommer i stampen ute


Jonas i sykehus sengen akkurat vaaknet fra narkosen


Meg aa Jonas paa baat tur[:)]


Jonas paa 17 mai[:D]


Jonas paa sykehuset den dagen me skulle reise hjem[:)][:)][:)]


meg timer for han kom til(er paa fodestuen her)


Aa her mer meg nu[:D]

 
ORIGINAL: Jannet84

Her er kaken eg laget til Jonas sinn 1 aars dag[:D]


Sjonnasen min i sommer i stampen ute


Jonas i sykehus sengen akkurat vaaknet fra narkosen


Meg aa Jonas paa baat tur[:)]


Jonas paa 17 mai[:D]


Jonas paa sykehuset den dagen me skulle reise hjem[:)][:)][:)]


meg timer for han kom til(er paa fodestuen her)


Aa her mer meg nu[:D]



 
Så kjekt å se bilde av deg... hihi, litt greit å vite hvordan du ser ut når jeg skal sende sms og sladre til deg når tulla mi kommer til verden [:)]
 
ORIGINAL: bebe

ORIGINAL: Jannet84

Her er kaken eg laget til Jonas sinn 1 aars dag[:D]


Sjonnasen min i sommer i stampen ute


Jonas i sykehus sengen akkurat vaaknet fra narkosen


Meg aa Jonas paa baat tur[:)]


Jonas paa 17 mai[:D]


Jonas paa sykehuset den dagen me skulle reise hjem[:)][:)][:)]


meg timer for han kom til(er paa fodestuen her)


Aa her mer meg nu[:D]




Så kjekt å se bilde av deg... hihi, litt greit å vite hvordan du ser ut når jeg skal sende sms og sladre til deg når tulla mi kommer til verden [:)]


tihi[:)][:)][:)] Har provd og faa bilde av meg selv i avetaren men faar det ikkje til[:@][:@]
 
er så mange fine bilder her inne at jeg går tom for kommentarer :P
 

 
Har eksperimentert litt med photoscape.. [8D]
 
ORIGINAL: stylist

ORIGINAL: litefrø

DA benytter jeg meg av denne tråden: HEr kommer bilde av min nye vogn!!!



Og her er sengen ferdig oppreid(!!!!)



Og her er hemmeligvenn gaven min dandert på det nye stelleunderlaget jeg kjøpte i dag:)



Vognen er så fiin!! Gleder meg til å få min i hus! De ringte igår og sa at det kunne drøye enda 4 uker med å få inn den i brunt, så de lurte på om jeg ville ha sort i stedet. Men jeg klarer fint å vente i 4 uker for å få brun[;)]

 
Ja brunt er desidert finest:)
 
ORIGINAL: bebe

ORIGINAL: litefrø

DA benytter jeg meg av denne tråden: HEr kommer bilde av min nye vogn!!!



Og her er sengen ferdig oppreid(!!!!)



Og her er hemmeligvenn gaven min dandert på det nye stelleunderlaget jeg kjøpte i dag:)




Den sengen du har her... er det den Hensvik sengen fra Ikea ???

 
Jepp! Den er perfekt:)
 
Tok ett nytt magebilde i dag jeg, 25+1, tenkte jeg skulle ta det her siden jeg allerede har startet en bildetråd :)
 
 
hehe, takk. :p
Det eneste jeg sitter å humrer av når jeg så nærmere på bildet etterpå er at magen begynner å stikke frem under :p Må nok vurdere å få tak i skikkelige mammatopper nå snart.
 
ORIGINAL: Cali

hehe, takk. :p
Det eneste jeg sitter å humrer av når jeg så nærmere på bildet etterpå er at magen begynner å stikke frem under :p Må nok vurdere å få tak i skikkelige mammatopper nå snart.

 
Har samme dilemma, Cali! [:D]
Siden jeg ikke har lagt på meg noe passer jo alle topper greit - helt til magen kommer og ødelegger dem.. hvis jeg skal ha noen plagg til jeg er ugravid igjen bør jeg kanskje investere i et par mammatopper.. [8D]
 
Hmm... ok, er kanskje litt teit det her, og VELDIG mye meg , men jeg trenger altså littegranne hjelp.
Nettopp lasta ned photoscape og de siste 2 timene har jeg sitti å leka meg...
Men jeg har litt problemer med å finne ut hvilken jeg vil ha som signatur... så... ehm... Om noen gidder å legge igjen noen kommentarer på om jeg i det hele tatt kan bruke noen så hadde det vært fint.. Eventuelt tips hadde vært kos :)
 
1:

 
2:

 
3:

 
4:

 
 
Også har jeg laget en til ære for meg og min kjæres 1 år-siden-vi-møttes-første-gang-dag-i-dag:

 
Jeg ville ha tatt nummer 4[:D]
men kaaaanskje lagt på en tekst?  Adventsgutt/jente, julegutt/jente, vår fineste julegave eller noe?
Ta noe ikke alle andre har[;)] 
 
Ja jeg veit, men ANER ikke hva det evt skulle være.. Sliter littegrann med den der....
Kanskje "lille Julemirakelet vårt..:"
 
O,o hvorfor tenkte jeg ikke på den før..... Har slitt litt med å finne på tekst og farger, har litt lyst til å bruke blått , men føler at rødt passer bedre :P
 
mange fine der:))
Ville valgt enten nr 3 eller 4.[:D]
 
 
 
her er ett bilde av barnerommet vårt...(ikke helt ferdig...men nesten)[:D][:D][:D]
og ett bilde for å vise cali at jeg støtter bildetråden hennes...!!![:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: **GulleDulle**

her er ett bilde av barnerommet vårt...(ikke helt ferdig...men nesten)[:D][:D][:D]
og ett bilde for å vise cali at jeg støtter bildetråden hennes...!!![:D][:D][:D]

Nydelig seng [;)]
 
Back
Topp