Den store Bildetråden!

ORIGINAL: dripdrop

ORIGINAL: **GulleDulle**

her er ett bilde av barnerommet vårt...(ikke helt ferdig...men nesten)[:D][:D][:D]
og ett bilde for å vise cali at jeg støtter bildetråden hennes...!!![:D][:D][:D]

Nydelig seng [;)]


takker dripdrop!!![:D]
og jeg gleder meg til å se ditt barnerom og...!! [;)][;)][;)][;)]
 
ORIGINAL: **GulleDulle**

ORIGINAL: dripdrop

ORIGINAL: **GulleDulle**

her er ett bilde av barnerommet vårt...(ikke helt ferdig...men nesten)[:D][:D][:D]
og ett bilde for å vise cali at jeg støtter bildetråden hennes...!!![:D][:D][:D]

Nydelig seng [;)]


takker dripdrop!!![:D]
og jeg gleder meg til å se ditt barnerom og...!! [;)][;)][;)][;)]

Her blir det ikke ett egent barnerom på en stund siden jeg bor hjemme enda pga jeg er alene.
men prinsessa skal få halve rommet mitt, så skal legge ut bilder når jeg er ferdig å fikse det [:)]
 
Åååå så nusselig seng !
Gleder meg til å ordne barnerom jeg og....
*Syns november er så lenge til*
 
ORIGINAL: dripdrop

ORIGINAL: **GulleDulle**

ORIGINAL: dripdrop

ORIGINAL: **GulleDulle**

her er ett bilde av barnerommet vårt...(ikke helt ferdig...men nesten)[:D][:D][:D]
og ett bilde for å vise cali at jeg støtter bildetråden hennes...!!![:D][:D][:D]

Nydelig seng [;)]


takker dripdrop!!![:D]
og jeg gleder meg til å se ditt barnerom og...!! [;)][;)][;)][;)]

Her blir det ikke ett egent barnerom på en stund siden jeg bor hjemme enda pga jeg er alene.
men prinsessa skal få halve rommet mitt, så skal legge ut bilder når jeg er ferdig å fikse det [:)]

 
det blir sikkert kjempe flott !!1[;)] gleder meg til å se[;)][;)]
 
DA er det nesten to uker siden sist.. her er jeg da altsaa pr i dag, 26+6 så vi sier 27 uker :P så er det to uker siden sist.
 
 
Masse fine bilder dere legger ut...
Nydelig barnerom...
Gleder meg til vi får ting i orden etter å ha flyttet...
 
ORIGINAL: **GulleDulle**

her er ett bilde av barnerommet vårt...(ikke helt ferdig...men nesten)[:D][:D][:D]
og ett bilde for å vise cali at jeg støtter bildetråden hennes...!!![:D][:D][:D]

kjempefint rom! Akkurat slik seng har vi etter lillegutt, bare at vi har den i mørk brun![;)]
 
mhm , har ogsaa merka at det har vokst paa sidene ogsaa naa, ikke bare magen om dere skjonner. Har vel kanskje noe aa gjore med at det begynner aa strekke skikkelig naa?
 
Så fiiiiiine!!!!
Den dverghamsteren ser helt lik ut som johan sebastian bach (Senere omdøpt adolf hitler) som jeg hadde <3
Og den katta er nesten identisk med katta mi :O nuffe :o ravgule øyne ser det ut som?
Sjempefine hester :)
 
Magen min uke 28 :)
 
 
Taaaaaakk <3

Spretter ut, det er i hvertfall sikkert. Håper ikke jeg vokser like mye hver uke fremover.da tror jeg magen rekker gulvet før fødselen :P
 
Hehe [:D]
Den vokser nok ikke like mye, men den vokser vel en del [8D] hehe


Nydelig med gravide mager da [:D]
 
Mhm! NYYYYYYYYYYDELIGE er vi, klarer knapt å se meg mett på magen min om kveldene :p Den facinerer meg noe sykt, blir merkelig å ha ett lite nurk i armene og "flat" mage igjen.. Gleder meg litt til å se tærna mine da... savner de litt[;)]
 
Ja samma her, hver gang jeg går forbi et speil må jeg se på den nydelige magen min [:D] hihi

Åh, det gleder jeg meg til og[:D] blir deilig med "flat" mage igjen og lille gull i armene <3
 
Så fin mage du har Cali[:)].
 
babystuffet vi har til nå.. Alle klær er gaver fra svigermor og det spisesettet var 10 kr pr del!!! Beklager den dårlige kvaliteten men kameraet jeg brukte er ikke det beste i verden :)
 

 

 

 
 
Back
Topp