Den store Bildetråden!

Cali

Gift med forumet
Lager en ny bildetråd, så dere kan vise frem ALT dere vil!
Sambo, ultralyd, deg selv osv. Og kommentere fritt. Så får vi heller sørge for å legge ut begge plasser (En rotetråd og en litt mer sortert). Tar du nye bilder, legg de ut, vi vil seeee :) Finnes ikke maks antall bilder eller minimum :)
Så da begynner jeg, med lille engelen min
 

 
 
Så er det mammaen meg
 

 
 
Så er det ett lite bilde av mamman og pappan (Sambo liker ikke bilder så dette er det beste jeg får til)
 
 
elskede vovsen min Scott <3

pusen min nuffe (let lenge etter mer pratsom pus)
 
 
fine bilder cali,, den pusen såg litt barsk ut gitt,, hihi,,
 
Jepp, skinnet bedrar som bare det. Han er ca verdens mest pysete (Tar ca en uke før han er trygg på vanlige ikke-kattemennesker). Halvt perser :P
Ikke liker han bråk heller. :)
 
Vår vakre Findus, som vi fant forlatt til seg selv i november ifjor, rundt 4-5 uker gammel.. Nå er han blitt stor og er verdens koseligste pus:


 
 
Et lite innsyn i Mannens store lidenskap: akvariet vårt
 
 
Aaaaaaaw, så skjønne pus!
Skjønner meg ikke på mennesker som bare setter ut små hjelpeløse dyr på den måten... :(
 Vil og ha akvarie, jeg vil ha en akvarievegg :P Det er så pent.
 
Og jeg fortsetter [:D]
Tenkte jeg skulle dele ett bilde som alltid faar meg til aa le med dere :)
 
 
DA benytter jeg meg av denne tråden: HEr kommer bilde av min nye vogn!!!
 

 
Og her er sengen ferdig oppreid(!!!!)
 

 
Og her er hemmeligvenn gaven min dandert på det nye stelleunderlaget jeg kjøpte i dag:)
 
aaaw... gleder meg til å begynne med slikt selv, enda 1 mnd til!
vogna var kjempefin:)
 
også må jeg bare vise dere pus til mamma og de, han heter tom og er verdens særeste katt...
 

 
Dette er fast stilling altså... [;)]
 
ORIGINAL: litefrø

også må jeg bare vise dere pus til mamma og de, han heter tom og er verdens særeste katt...



Dette er fast stilling altså... [;)]
hihi,, så kul[:D]
 
Litefrø: Hvor har du kjøpt stellematta de? Den var fiiin [:)]
 
Kuleste sovestillingen paa pus da :D
Også så søt mage :)
 
Så pen hest! Rase og hva heter den? :) Så etter bilder av de andre dyrene vi har men det er jo klin umulig å finne noe med skikkelig kvalitet på denne dataen. Resten er på gamlepc'n i norge :s
Men, her er magen min 23+1, min lille stolthet om dagen :D Trodde aldri jeg skulle være så stolt over å legge på meg :)
 
 
Magen min i dag 23+1
 
Sengen er fra ikea ja:) Stellematten fra babyplaneten; denne finnes også i rosa og blått. jeg kjøpte brunt da jeg ikke vet hva vi får....
 
Og pus er kul når han sover ja:)
 
Og vognen er bare BEST:) Den står klar i gangen... mannen lurte på om det var nødvendig i og med at det er en stund til baby kommer... Jeg synest ikke det er vits å stu den bort i alle fall! den er jo fiiin å se på jo :)
 
like greit aa venne seg til synet :)
 
skjønner deg godt.har ikke vært aktiv i ridning på flere år selv, vi har en fransk amerikansk varmblodstraver (Min og mamma sin).
og jeg skal bruke den til å gjenoppbygge rygg og bekkenmuskler etter fødselen.
Har lest at man skal unngå ridning under graviditet, men, dersom man har ridd aktivt hele tiden så går det bra. Hadde lite lyst til å prøve en liten islandshest når jeg var hjemme, men kunne ikke :P
 
noen bilder fra meg:

hemmelig venn gaven min:)


siste magebilde:)


snuppa vår:)


lese bok:)


på båten på tur til hytta, spiser osteloff:)

 ja det var de nyeste bildene herfra,, blitt tatt veldig lite bilder  sommer, nå må jeg skjerpe meg[8|]
 
Back
Topp