SjiraffenLaffen
Flørter med forumet
Har kjøpt stokke trailz brukt på finn og gleder meg til å få trille! [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som vurderer UPPAbaby? Her er mannen teknofreak og har sett på så og si alle vogner på markedet, og faktisk kommet frem til at UPPAbaby Vistas 2017-modell virker supergrei. Den er superlett å gjøre om til søskenvogn, tar liten plass i bilen, masse praktiske finesser og gode nye hjul som kommer til i all slags vær. Sikler på denne i fargen Henry En ting er teori, men så får vi se i praksis da
Så kult! Grattis med vogn Vi har ikke kjøpt enda, fordi mannen stusset litt på dempingen. Heller plutselig mer mot Emmaljunga Nxt90 Outdoor pga. skikkelige traktorhjul! Men så går vi i skog hver dag med hund, så det er helt nødvendig. Si i fra om dere får prøvd den litt da!Vi skulle egentlig bare se på vogn i dag. Og hadde sett for oss Bugaboo Cameleon 3 Classic eller Stokke trailz. Mannen syntes bugabooen var for lav i bagdelen (og at man måtte bøye seg så veldig langt ned for å nå babyen), mens jeg synes stokke trailz er enorm.. Hun i butikken viste oss da Uppababy Vista 2017, og den var helt fantastisk. Lett og god å trille, enkel å håndtere, masse kjekt utstyr. Sååå vi endte opp med å kjøpe den, da de bare hadde 1 igjen i fargen vi ønsket Har jo bare prøvd den i butikk, men den har større hjul enn på bugabooen og lettere å håndtere enn stokke, noe vi synes var greit da vi kommer til å trille på litt variert underlag
Akkurat den vi skal ha også! Kommer ikke på noe negativt annet enn prisenVi har vært ute og sett og trillet og spurt og tatt av og på deler i butikker [emoji85] de rømmer vel sikkert om de ser meg komme inn dørene på barnas hus og babyshop her [emoji23]
Men, vi tror vi har bestemt oss for emmaljunga nxt90f navy outdoor [emoji7] synes den er utrolig fin, men også lett og håndtere og grei å løfte inn og ut av bil [emoji1360]
Akkurat den vi skal ha også! Kommer ikke på noe negativt annet enn prisen
Har dere fått vogna i hus? vurderer å kjøpe samme.Vi har bestilt Petite Cherié classic duo i svart. [emoji4]