SjiraffenLaffen
Flørter med forumet
Har kjøpt stokke trailz brukt på finn og gleder meg til å få trille! [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som vurderer UPPAbaby? Her er mannen teknofreak og har sett på så og si alle vogner på markedet, og faktisk kommet frem til at UPPAbaby Vistas 2017-modell virker supergrei. Den er superlett å gjøre om til søskenvogn, tar liten plass i bilen, masse praktiske finesser og gode nye hjul som kommer til i all slags vær. Sikler på denne i fargen HenryEn ting er teori, men så får vi se i praksis da
![]()
Så kult! Grattis med vognVi skulle egentlig bare se på vogn i dag. Og hadde sett for oss Bugaboo Cameleon 3 Classic eller Stokke trailz. Mannen syntes bugabooen var for lav i bagdelen (og at man måtte bøye seg så veldig langt ned for å nå babyen), mens jeg synes stokke trailz er enorm.. Hun i butikken viste oss da Uppababy Vista 2017, og den var helt fantastisk. Lett og god å trille, enkel å håndtere, masse kjekt utstyr. Sååå vi endte opp med å kjøpe den, da de bare hadde 1 igjen i fargen vi ønsketHar jo bare prøvd den i butikk, men den har større hjul enn på bugabooen og lettere å håndtere enn stokke, noe vi synes var greit da vi kommer til å trille på litt variert underlag
![]()
Akkurat den vi skal ha også! Kommer ikke på noe negativt annet enn prisenVi har vært ute og sett og trillet og spurt og tatt av og på deler i butikker [emoji85] de rømmer vel sikkert om de ser meg komme inn dørene på barnas hus og babyshop her [emoji23]
Men, vi tror vi har bestemt oss for emmaljunga nxt90f navy outdoor [emoji7] synes den er utrolig fin, men også lett og håndtere og grei å løfte inn og ut av bil [emoji1360]
Akkurat den vi skal ha også! Kommer ikke på noe negativt annet enn prisen![]()
Har dere fått vogna i hus?Vi har bestilt Petite Cherié classic duo i svart. [emoji4]