Ja, jeg har trillet litt rundt i stua alt [emoji6] Tror vi kommer til å bli fornøyde. Barnet ligger/sitter ganske høyt, vogna virker solid og lett å trille. Gode hjul og solid kurv under[emoji106]Har dere fått vogna i hus? vurderer å kjøpe samme.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg har trillet litt rundt i stua alt [emoji6] Tror vi kommer til å bli fornøyde. Barnet ligger/sitter ganske høyt, vogna virker solid og lett å trille. Gode hjul og solid kurv under[emoji106]Har dere fått vogna i hus? vurderer å kjøpe samme.
Hehe men det er bra da! fant liksom ikke så masse informasjon om den på nettet, annet enn det som står på jollyroom...Ja, jeg har trillet litt rundt i stua alt [emoji6] Tror vi kommer til å bli fornøyde. Barnet ligger/sitter ganske høyt, vogna virker solid og lett å trille. Gode hjul og solid kurv under[emoji106]
Er det hardbag? Stod ikke noe om detJa, jeg har trillet litt rundt i stua alt [emoji6] Tror vi kommer til å bli fornøyde. Barnet ligger/sitter ganske høyt, vogna virker solid og lett å trille. Gode hjul og solid kurv under[emoji106]
Jeg kan ikke definisjonen på hardbag og mykbag, men tror det er hard. Den har "vegger" som står av seg selv, for det er en hard ramme/stillas inni... Ga det mening?Er det hardbag? Stod ikke noe om det
Jeg har lest samme side. Ja, var ikke så mange omtaler å finne. Men jeg tenker litt at mer ukjente merker ikke trenger å være dårligere enn de kjente (og dyre) merkene.Hehe men det er bra da! fant liksom ikke så masse informasjon om den på nettet, annet enn det som står på jollyroom...
Fant en side hvor en svensk mamma hadde testa den litt i forhold til emmaljunga, og de er faktisk ganske like. Denne vogna er lettere enn emmaljunga, noe som gir bedre trilleopplevelse. Men den er vist ikke like tett i kalesjen, litt tynnere stoff. Men ellers ganske lik. Så jeg tror jo at dette er en bra vogn! men man blir jo litt skeptisk når man ikke har hørt så mye om merket, eller finner brukeromtalet på internett [emoji14]
Er den enkel å slå sammen forresten?
Her blir det denne. Men for en pris
Er med feste så vi kan feste bilstolen rett på understellet.
Tror det er rundt 2uker leveringstid. Var heldig å fikk min emmaljunga rett hjem, da de solgte ut 2017 modellene [emoji4]Noen som har kjøpt Bugaboo på barnas hus? Kjøper man den i butikken og tar med hjem samme dag, eller har de noen ukers bestillingstid? [emoji848][emoji4]
Tror det er rundt 2uker leveringstid. Var heldig å fikk min emmaljunga rett hjem, da de solgte ut 2017 modellene [emoji4]
Hvordan går det med dere alle ift å bestemme seg for barnevogn?
Vi var på en stor runde i flere butikker i går og prøvde alle modellene vi har hatt lyst å teste.
Nå er vi enige om at vi går for Wave Silver Cross
Vis vedlegget 232633
Hei Vi vurderer å kjøpe denne. Har dere kjøpt den og i så fall er dere fornøyd? Finner lite norske anmeldelser av den, men syns den er så fin og enkel å håndtere.