Den store barnevogn-tråden

Har dere fått vogna i hus? :) vurderer å kjøpe samme.
Ja, jeg har trillet litt rundt i stua alt [emoji6] Tror vi kommer til å bli fornøyde. Barnet ligger/sitter ganske høyt, vogna virker solid og lett å trille. Gode hjul og solid kurv under[emoji106]
 
Ja, jeg har trillet litt rundt i stua alt [emoji6] Tror vi kommer til å bli fornøyde. Barnet ligger/sitter ganske høyt, vogna virker solid og lett å trille. Gode hjul og solid kurv under[emoji106]
Hehe ;) men det er bra da! :) fant liksom ikke så masse informasjon om den på nettet, annet enn det som står på jollyroom...
Fant en side hvor en svensk mamma hadde testa den litt i forhold til emmaljunga, og de er faktisk ganske like. Denne vogna er lettere enn emmaljunga, noe som gir bedre trilleopplevelse. Men den er vist ikke like tett i kalesjen, litt tynnere stoff. Men ellers ganske lik. Så jeg tror jo at dette er en bra vogn! :) men man blir jo litt skeptisk når man ikke har hørt så mye om merket, eller finner brukeromtalet på internett :p
Er den enkel å slå sammen forresten? :)
 
Er det hardbag? Stod ikke noe om det
Jeg kan ikke definisjonen på hardbag og mykbag, men tror det er hard. Den har "vegger" som står av seg selv, for det er en hard ramme/stillas inni... Ga det mening?
Hehe ;) men det er bra da! :) fant liksom ikke så masse informasjon om den på nettet, annet enn det som står på jollyroom...
Fant en side hvor en svensk mamma hadde testa den litt i forhold til emmaljunga, og de er faktisk ganske like. Denne vogna er lettere enn emmaljunga, noe som gir bedre trilleopplevelse. Men den er vist ikke like tett i kalesjen, litt tynnere stoff. Men ellers ganske lik. Så jeg tror jo at dette er en bra vogn! :) men man blir jo litt skeptisk når man ikke har hørt så mye om merket, eller finner brukeromtalet på internett [emoji14]
Er den enkel å slå sammen forresten? :)
Jeg har lest samme side. Ja, var ikke så mange omtaler å finne. Men jeg tenker litt at mer ukjente merker ikke trenger å være dårligere enn de kjente (og dyre) merkene.
Vognen er veldig lett å slå sammen synes jeg. Lett å løfte av bagen også.
 
Noen som har kjøpt Bugaboo på barnas hus? Kjøper man den i butikken og tar med hjem samme dag, eller har de noen ukers bestillingstid? [emoji848][emoji4]
 
Her blir det denne. Men for en pris
Er med feste så vi kan feste bilstolen rett på understellet. :)

Akkurat den har vi bestilt også [emoji4] og med bilseteadapter [emoji1360]
Har ei venninne som har den, en eldre modell vel og merke, og hun bruker den nå til 3. barnet. Superfornøyd og vogna er nesten akkurat like fin [emoji4] gleder meg sånn til å få den i hus!!
 
Noen som har kjøpt Bugaboo på barnas hus? Kjøper man den i butikken og tar med hjem samme dag, eller har de noen ukers bestillingstid? [emoji848][emoji4]
Tror det er rundt 2uker leveringstid. Var heldig å fikk min emmaljunga rett hjem, da de solgte ut 2017 modellene [emoji4]
 
Tror det er rundt 2uker leveringstid. Var heldig å fikk min emmaljunga rett hjem, da de solgte ut 2017 modellene [emoji4]

Takk for svar :)
Men da passer det jo greit å ta turen i løpet av november en gang, så har vi good tid i fall det skulle bli noen forsinkelser.
 
Fikk vår blå Stokke Trailz for noen uker siden, men ene hjulet var punktert:shifty: I dag kom det endelig nytt:joyful: Gleder meg til å prøve vogna på kommende storesøster i morgen:happy:
 
Vi har kjøpt Britax smile 2 vi. Hadde britax smile med storebror også, og den ble brukt flittig da jeg ikke hadde lappen, så den ble mye med på buss. Syns den var knall på alt av føre og lett og liten sammenlagt.
 
Hvordan går det med dere alle ift å bestemme seg for barnevogn?

Vi var på en stor runde i flere butikker i går og prøvde alle modellene vi har hatt lyst å teste.
Nå er vi enige om at vi går for Wave Silver Cross :D

Vis vedlegget 232633

Hei Vi vurderer å kjøpe denne. Har dere kjøpt den og i så fall er dere fornøyd? Finner lite norske anmeldelser av den, men syns den er så fin og enkel å håndtere.
 
Hei Vi vurderer å kjøpe denne. Har dere kjøpt den og i så fall er dere fornøyd? Finner lite norske anmeldelser av den, men syns den er så fin og enkel å håndtere.

Vi har ikke fått prøvd den skikkelig enda i påvente av at baby kommer, men veldig fornøyd med funksjoner og design. Den er virkelig lekker :D
Spent på hvordan den blir på vinterføre ;)
 
Back
Topp