Den o'store vogntråden

Vi skal ha en Emmljunga duo med klassisk understell. Klassisk understell fordi jeg har hørt mange fortelle at stoff understellene ryker om du f.eks bruker de til å ha matvarer i på vei hjem fra butikken.
Jeg har jobbet i barnehage i 6år og er sånn jeg har funnet ut hvilken vogn jeg ønsker å bruke. Jeg liker muligheten til å regulere stillingen på "styret" eller hva jeg skal kalle det:wtf:
Mannen er mye høyere enn meg, så vi trenger noe som funker for begge. Og ja, Emmaljunga er dyrt, så vi ender nok opp med å kjøpe brukt på finn.no.
Jeg har sett en del skumle hendelser med flere typer vogner, men har fortsatt tilgode å se dette med en Emmljunga. Alle foreldrene jeg har snakket med i barnehagen er strålende fornøyd med merket også :)
 
Synest de e for tidlig å sjå / kjøpe barnevogn no :p De fleste ao oss er ik 2 mnd på vei enda og de fleste har begynt å handle inn baby ting?! Litt for tidlig for min del:)

Tror vel å si at de fleste har begynt å handle babyting er å ta for hardt i, det er vel noen få kanskje. Jeg har ikke begynt å handle utenom garn til det jeg strikker, men å se og glede seg, det gjør jeg i massevis, også når det kommer til vogner ;)
 
Tror vel å si at de fleste har begynt å handle babyting er å ta for hardt i, det er vel noen få kanskje. Jeg har ikke begynt å handle utenom garn til det jeg strikker, men å se og glede seg, det gjør jeg i massevis, også når det kommer til vogner ;)

Ta for hardt i?! Om eg hadde skrevet ALLE so hadde blitt feil de og vel :p Eg synest de e mange men de e min meining:)
 
Enig i at det er for tidlig! Jeg titter litt for moroskyld, er så mye fint. Men tær ikke kjøpe noe før uke 12 hvertfall (sikkert enda senere også), er redd for å jinxe, sannsynligheten for at det går galt er for stor enda. Vil ikke bli påmint av ting dersom det skal gå galt.... Men er enig I at det er kjempegøy å titte litt ;)
 
Så gøy med en vogntråd :) Jeg har SÅ lyst på denne: Emmaljunga mondial de luxe.Vis vedlegget 125005
Ikke nødvendigvis fordi jeg vet den er bra, men fordi den er SÅ fin :p Vi får se hvilken vogn vi ender opp med til slutt. Det viktigste er jo at det blir en god vogn :)
Har emmaljunga selv, og den er ikke bare fin, den er superbra også:) har vært strålende fornøyd, ikke angret en dag på valget:)
 
Den er så nydelig, men er for pyntete for min personlige stil, altså jeg vet ikke om det ser rart ut når jeg triller den :p At jeg og denne vogna ikke passer sammen. Ellers hadde jeg nok gått for denne jeg også. Har dere kjøpt allerede?
Ja vi måtte bare slå til, da vi fikk den billig for å bare vært brukt i 6mnd og sportsdel aldri brukt :)
 
Jeg tror jeg har bestemt meg for emmaljunga vogn!!
Og jeg er sooooo excited!!!! :smiley-bounce022
 
deluxe er sååå fiiin :) Men selv kunne jeg aldri gått tilbake til fire faste hjul, etter å ha hatt svingbare. Veldig tungvindt uten svingehjul etter min smak :)
 
Ja, det der er sååå nydelig! :) eneste dumme med det er at det ikke er så lett å svinge (var og prøvde det i butikken hin dagen).
Er det ikke??:( må nesten dra å prøve jeg også..
 
Er det ikke??:( må nesten dra å prøve jeg også..
Ja, jeg hadde kjempelyst på akkurat det samme som du viste bilde av :p Men så prøvde jeg det i butikken og skjønte at det var mye letter å kjøre noen av de andre understellene. Likte veldig godt et av de som hadde store hjul, men forhjulene var bevegbare. Utrolig lett å kjøre og veldig stabil. Men jeg har bare vært og prøvd den ene gangen. Skal nok tilbake mange ganger og prøve mer :p hihi
 
Back
Topp