Den o'store vogntråden

Vi har Brio happy fra storesøster. Den skal gå i arv. Er veldig fornøyd med den :-D

Dette var den første vognen jeg hadde til min sønn, og jeg var godt fornøyd med den. Blir kanskje lik i ny utgave om Bugabooen ikke faller i smak i levende live og hos sambo :)
 
Har lyst på ny emaljunga:) med classic understell. Har ei nå, men den er 2011 modell å kjøpt brukt, tung å i skinn, så vanskelig å holde ren. Har å en bugaboo a eldre modell som vi bruke t reise ol, veldi grei vogn. Men ikkje heilt sikker ka vi faller på enda, må kikke litt rundt;)
 
Dette var den første vognen jeg hadde til min sønn, og jeg var godt fornøyd med den. Blir kanskje lik i ny utgave om Bugabooen ikke faller i smak i levende live og hos sambo :)
Jeg forstår at du kan ha lyst på bugaboo siden den er en god del mindre. Jeg liker godt at Brioen er så stødig. Har den med lufthjul. Men syns den blir i tyngste laget inn og ut av bil. Av det jeg har forstått er den likevel lettere enn Emmaljunga sine.
 
Jeg forstår at du kan ha lyst på bugaboo siden den er en god del mindre. Jeg liker godt at Brioen er så stødig. Har den med lufthjul. Men syns den blir i tyngste laget inn og ut av bil. Av det jeg har forstått er den likevel lettere enn Emmaljunga sine.

Synes av utseende at emmaljungaen er finere, men de er så like i str og stil at emmaljungaen er ikke verdt prisen ift brio happyen for min del. Så om det blir en "vanlig" 4-hjuls vogn blir det kanskje en ny happy her.
 
Jeg har en Bugaboo Cameleon og en Bumbleride Indie, kjempe fornøyd med begge to!

Jeg har litt lyst på Stokke Trailz, men tror ikke vi blir å kjøpe ny vogn.

Begge vognen vi har ser nesten ikke brukt ut.
 
Vi skal bruke mountain buggy urban jungle etter kommende storebror. :)
Veldig fornøyd med den vognen.
 
Vi har mountain buggy til storesøsteren. Forsåvidt fornøyd med vognen, men savnet veldig å henne mot meg første tiden i sportsvogn. Så blir nok en annen vogn denne gangen. Vurderer Britax go next denne gangen :)
 
Hadde Emmaljunga Edge Duo, med sports understell sist, og vurderer det samme denne gangen. Strålende fornøyd med vogna, men vi brukte den ikke så lenge at jeg vet om jeg ønsker å bruke så mye på ei vogn.
Dessuten har hele understellet rustet opp til tross for at den er fint behandlet, så jeg blir litt usikker. Men en ting er sikkert 4 faste luft hjul skal den ha.
 
Lukter litt på en emmaljunga denne gangen. Har så lyst på den white leatherette. Noen som har erfaringer?
 
Har absolutt ingen greie på vogner. Noen som har tips til en vogn som er fin både på asfalt og grus? Går masse turer men underlaget kan variere. Blir vel slutt på fjellturen når den lille kommer men er en del turmål som er gruset opp for barnevogn/rullestol.
 
Har absolutt ingen greie på vogner. Noen som har tips til en vogn som er fin både på asfalt og grus? Går masse turer men underlaget kan variere. Blir vel slutt på fjellturen når den lille kommer men er en del turmål som er gruset opp for barnevogn/rullestol.
Tenker kanskje mountain buggy? Den er super i terreng og veldig lett og god :)
 
Er ikke det skai/fake skinn?
 
Er Brio Happy på vei ut? Var nettopp inne på Brio.no og så videre på vogner for å se litt på disse på nettet, men kommer til Britax og her er det bare sportsvogner? Noen som vet?

Redigert: fant den til slutt!
 
Vi skal ha denne vogna :) Vis vedlegget 125331den er ikke helt hvit, men den litt kremaktige fargen, men er leatherette :)

Den er så nydelig, men er for pyntete for min personlige stil, altså jeg vet ikke om det ser rart ut når jeg triller den :p At jeg og denne vogna ikke passer sammen. Ellers hadde jeg nok gått for denne jeg også. Har dere kjøpt allerede?
 
Synest de e for tidlig å sjå / kjøpe barnevogn no :p De fleste ao oss er ik 2 mnd på vei enda og de fleste har begynt å handle inn baby ting?! Litt for tidlig for min del:)
 
Back
Topp