Den o'store vogntråden

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Jeg elsker vogner og har nok en snev av dilla. Så synes vi må ha en egen vogntråd!

Noen som har tenkt ut hvilken vogn de skal ha allerde?
 
En tråd i min gate! Jeg har og skikkelig dilla.. Hatt altfor mange vogner til mitt første barn :p
Skal starte med en super viking med super viking bag denne gangen. Lyst på en liten trille i tillegg, som også kan brukes til bilstol, til senter-farting og slikt. Men vi får se :)
 
Denne må jeg følge med på :)
Vår første vogn var en grå Simo Kombi 2010 modell, den brukte lillesøster også. Nå derimot er den begradert til bhgvogn/sovevogn. Gruer meg til å stupe ned i vognjungelen, men kommer til å velge en med 4 lufthjul, svingbare foran, lett understell og en lys farge. Kom gjerne med forslag om dere vet noe som kan passe til oss :)
 
Super viking med lufthjul Jade :) Den er helt super! Vil likevel anbefale deg å ha eccohjul, det er ikke luft, men de er like myke som luft med en sånn "luftkanal" i midten av hjulene, og veier to kilo mindre enn det med luft. Jeg ville ha luft, men mannen i butikken overtalte meg til å ikke velge luft, fordi den er tyngre, og de andre er like gode som luft, og i tillegg garantert punkteringsfrie :) Angrer ikke! Har en på nesten 3 som bruker den innimellom, og den er veldig lett og god å trille.
 
Sportsdelen på super viking er virkelig ikke pen synes jeg. Ser ut som en dårlig bugaboo kopi...
 
Her skal vi ha city Cross :) eller har kjøpt den allerede på finn.no :)ImageUploadedByBV Forum1436132358.327147.jpg
 
Vi har Simo kombi fra før. Kommer til å bruke den denne gang også. Herlig og solid vogn!!
 
Vil gjerne ha Silver Cross elegance, men sliter med og finne en butikk og se den live i :-/
 
Bugaboo Buffalo snuser jeg litt på, men får ikke gubben med meg for å se på vogn ennå :p Bugabooen står øverst på listen når vi skal ut å se iallefall :)
 
Vi har TFK Joggster III fra før.
Ser for meg at denne blir overtatt av lillebrøster, så for storebror en ny en, men hvilken aner jeg ikke. Det blir litt over 20 mnd mellom, så jeg antar vi må ha to vogner, evnt søskenvogn, men det er vanskelig å si ennå. Tenker vi kjøper en brukt vogn som sovevogn til bhg i hvert fall, så får vi se an behovet for en vogn til hjemme. De skal jo oppbevares og, har ikke all verdens plass.
 
Jeg har sett litt på mountain buggy urban jungel 2015 luxery Nautical :happy: syntes den ser så fiiin ut.. Men er litt tidlig å handle vogn enda.. Håper jo egentlig å finne noe kjekt på januarsalget... :cat:
 
Jeg har sett litt på mountain buggy urban jungel 2015 luxery Nautical :happy: syntes den ser så fiiin ut.. Men er litt tidlig å handle vogn enda.. Håper jo egentlig å finne noe kjekt på januarsalget... :cat:

Jeg hadde OTH urban jungle som sportsvogn til sønnen min, og den var helt fantastisk å trille! Synes bagen er liten så har sett vekk ifra den som vogn til nyfødt, ellers hadde jeg nok gått for en ny urban jungle vogn jeg også :) Kanskje det blir ny sportsvogn når den tid kommer.
 
Kjempefornøyd med emmaljunga nitro city så blir den denne gangen også,,i ny utgave :)
 
1422366801-44872500.jpg classica_btl_1229x1500_1_2.jpg

Disse står jeg mellom :D Har egentlig siklet etter silvercross siden vi begynte å prøve. når jeg fikk min eldste hadde jeg ikke råd til ny barnevogn.
 
Så gøy med en vogntråd :) Jeg har SÅ lyst på denne: Emmaljunga mondial de luxe.upload_2015-7-6_17-33-32.jpeg
Ikke nødvendigvis fordi jeg vet den er bra, men fordi den er SÅ fin :p Vi får se hvilken vogn vi ender opp med til slutt. Det viktigste er jo at det blir en god vogn :)
 
Back
Topp