Haha kjenner igjen den følelsenvi fikk en nifs dukke som gjorde det samme
![]()
Dukke er jo nesten enda verre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha kjenner igjen den følelsenvi fikk en nifs dukke som gjorde det samme
![]()
Når det endelig går opp et lys om hvordan man strikker vrang.Hahaha, jeg er så håpløs på strikking, men jeg skal!
Når man må forklare helsesekretæren hos fastlegen hva en vaksine er og hva den vaksinerer mot. #giropp
I wish, måtte bestille meg legetime.What?? Si at du tuller a..
Når en dame på et stellerom på kjøpesenter spør på gebrokkent norsk hvor gammel Hermine er. 5,5 mnd svarer jeg. "Åååå hun stor da. Stor sammen med mammaen sin"
Hu mora, som veier 14 kg mer enn når hu ble gravid og føler seg som en hval, vel, hun tok ikke det som et kompliment akkurat.
Er 179 cm så lov å håpe hun mente lang. Selv om jeg nå har vært på treningssenteret for første gang på en evighet i dag.
Nok hval.
Hu mente forhåpentligvis lengden da! Håper da ikke hu var så frekk og mente noe annet enn det isåfall.. men man veit aldri.. noen folk har jo ikke antenner for hva de sierNår en dame på et stellerom på kjøpesenter spør på gebrokkent norsk hvor gammel Hermine er. 5,5 mnd svarer jeg. "Åååå hun stor da. Stor sammen med mammaen sin"
Hu mora, som veier 14 kg mer enn når hu ble gravid og føler seg som en hval, vel, hun tok ikke det som et kompliment akkurat.
Er 179 cm så lov å håpe hun mente lang. Selv om jeg nå har vært på treningssenteret for første gang på en evighet i dag.
Nok hval.
Noen folk eier bare ikke sosiale antenner. Og de beste svarene, de finner man på etter at personen har forsvunnet.![]()
Hu mente forhåpentligvis lengden da! Håper da ikke hu var så frekk og mente noe annet enn det isåfall.. men man veit aldri.. noen folk har jo ikke antenner for hva de sier
Pepperkaker er jo supersnadder så det skjønner jeg jo!Fikk må uansett et spark i ræva til å dra meg på trening i dag og. Og telle kcal igjen. Bare sånn at jeg feks ser hvor mange kcal det er i pepperkaker og at det er totalt unødvendig å spise en halv boksjeg er ekstremt glad i pepperkaker. He he.
Når storesøster har stått opp, gått i lekekassa si, finni ei blokkfløyte-lignende fløyte, kommer inn på soverommet vårt og begynner å spille på fløyta ... vekte lillebror...![]()
Hahaha..!Uff. Kjenner meg igjen i "bråkete" storesøsken. Storebror snakker uavbrutt (ja, til og med i søvne), og når han våkner før lillebror og vi spør om han klarer å være musestille, så får vi dette til svar: "museSTILLE!!!!Ikke skrike INNE!!!" Så kommer vi ned, han heller ut flere hundre byggeklosser på gulvet og skal gjerne bruke de som fotball. Det er da a mor gjerne prøver å aktivisere med å tegne eller lese bok.![]()