Den følelsen

Vel ikke følelsen, men lyden av slafsing når småen får pupp på kvelden. Snakk om å kosa sæ!
 
Vel ikke følelsen, men lyden av slafsing når småen får pupp på kvelden. Snakk om å kosa sæ!

Enig! Også har han tidvis sånn gledeshviin i det han skal legges til. Både jeg og gubben holder på å le oss ihjel, han gliser og hviiiiner lykkelig også smatt-smatt :p
 
Når man våkner opp til 20 minus.... Blæh!
 
Når lillebror og storebror får hverandre til å gapskratte. Be still my heart. [emoji173]
 
Jeg sa til storebror i dag: " i dag blir du 2.5 år!!" Han: "da MÅ jeg få gaver og kake da, mamma!" Jeg: "men, det er ikke bursdagen din før om 1/2 år, da får du gaver og kake." Han: "men, jeg trenger det NÅ!"

Haha, må fortsatt knise når jeg tenker på det. Store, fine luringen min. [emoji173]
 
Jeg sa til storebror i dag: " i dag blir du 2.5 år!!" Han: "da MÅ jeg få gaver og kake da, mamma!" Jeg: "men, det er ikke bursdagen din før om 1/2 år, da får du gaver og kake." Han: "men, jeg trenger det NÅ!"

Haha, må fortsatt knise når jeg tenker på det. Store, fine luringen min. [emoji173]

Haha ja når du sier det på den måten så høres det jo ut som en god anledning for kake da!
 
Jeg sa til storebror i dag: " i dag blir du 2.5 år!!" Han: "da MÅ jeg få gaver og kake da, mamma!" Jeg: "men, det er ikke bursdagen din før om 1/2 år, da får du gaver og kake." Han: "men, jeg trenger det NÅ!"

Haha, må fortsatt knise når jeg tenker på det. Store, fine luringen min. [emoji173]

Kake.... det hørtes godt ut, det!!!
 
Haha ja når du sier det på den måten så høres det jo ut som en god anledning for kake da!

I dag skal storebror og mams lage cupcakes. Kan tro det er en som gleder seg, og allerede har lagt frem forkleet sitt.
Aaaah, jeg har herlige barn! <3

God lørdag til dere! :)
 
Jeg sa til 2-åringen i stad: "du er nydelig!" Han: "selvfølgelig!"

Hahaha, barna mine har i hvert fall god selvtillit.... :) :D Lille herligheten min.
 
Back
Topp