Den følelsen

Når du kommer inn døra hjemme og det lukter grønnsåpe og nystekte boller. Mmmmm ☺️
 
Du sitter igjen med etter og ha stappet i deg sjokoladekjeks. Uff da!
 
At det er fryktelig godt, mener du? :p
Haha! Ja, men også den dårlige samvittigheten man alltid får etter at man har spist godis - rart det der. ☺️ Vi mamma'r burde ETE med liv, lyst og glede, vi fortjener det jo. Hihi....
 
Når mini gapskratter når jeg lager prompelyder på halsen hans. ☺️❤️
 
Hvordan har det vært på svømming i ettertid?

Hun ville ikke møtes for å skrive skademelding, så med mindre hun har sjekket opp telefonnr mitt vet hun ikke at det er meg.. Jeg syns likevel det er litt kleint da, men jeg later som ingenting og det går greit. Gidder ikke si noe, tilfelle hun ikke vet det :p forsikringen er på saken, og med mindre de ikke får rydda opp idet kommer jeg ikke til å si noe ;)
 
Hun ville ikke møtes for å skrive skademelding, så med mindre hun har sjekket opp telefonnr mitt vet hun ikke at det er meg.. Jeg syns likevel det er litt kleint da, men jeg later som ingenting og det går greit. Gidder ikke si noe, tilfelle hun ikke vet det :p forsikringen er på saken, og med mindre de ikke får rydda opp idet kommer jeg ikke til å si noe ;)

Det var da enda godt! :)
 
Når det er fullstendig vogn nekt! Trilletur med vogn, mini på armen :p
Huske bæresjal nestegang ;-)
 
Når det er fullstendig vogn nekt! Trilletur med vogn, mini på armen :p
Huske bæresjal nestegang ;-)
Uff, vet hva du snakker om. Det har jeg opplevd på storsenteret noen ganger. Bittelitt slitsomt, samtidig som man får litt dårlig samvittighet (tassen vil jo bare kose på mamma'n sin). Nå har jeg med sele, koselig for oss begge. ☺️
 
Når noen sier at barnet ditt er veldig likt deg, da hviiiiner man innvendig. ☺️❤️
 
Når man bare ikke klarer å få en barnesang ut av hodet (akkurat nå er det Bukkene bruse. ☺️) I stad sa 2-åringen: "mamma, ikke synge mer!" :D
 
Back
Topp