Den følelsen

Når frøkna har vært hos bestemora noen timer, prøvd ut barnevakt litt i kveld, og tydelig setter pris på at mamma er tilbake (mm på flaske er ikke favoritt akkurat) - koser på skulderen min, og ser på meg når hun spiser fra puppen og samtidig holder i fingeren min... :Heartpink
 
Når man har laget middag, storebror utbryter: "jippiiiii", og dytter en stor skje med mat inn i munnen... :D (Han ble 2 denne uken) Som regel vasker han bordet med maten for så og dytte den ned på gulvet, mens han så fint sier: "datt". ☺️ Må innrømme at jeg også hvinte jippi og smilte godt resten av måltidet. ☺️ #småmammagleder #hverdagslykke #wiiiiiii
Hørtes ut som mi på 1,5 :p ( vasker bordet med maten og dytter det ned på gulvet ) fryktelig gøy :| ;)
 
Når man sitter og ser på barne-tv med 2 åringen, han slenger armene rundt halsen min og sier: "gode, snille mamma'n min". ❤️
 
Når minstemann sover fra 20.15- 03.30 for litt mat og mer soving til 06.00!
 
Når man ser på gutta sine og bare kjenner mammaforelskelsen strømme. ❤️
 
Når man har tatt seg en litt lengre dusj en søndagsmorgen mens mannen har vært sammen med barna, du kommer ned og storebror løper mot deg med åpne armer og roper mammaaaaaa. ❤️

Eller hva med: Lillebror smiler sitt herligste smil (smiler med hele seg, gutten stråler) hver gang han ser deg, og strekker armene mot deg. ❤️

Herregud, jeg elsker gutta mine! Som mamma har man uendelige, fantastiske øyeblikk som man har lyst til å dele med hele verden. ❤️ Hver dag er virkelig en gave, hver dag oppdager man noe nytt, lærer noe nytt og får oppleve noe nytt med det mest fantastiske man noensinne har skapt, barna sine.
 
Følelsen av bare føtter på nyvaskede gulv. ☺️
 
Å døpe lillemor i eget bryllup, kjærligheten er virkelig helt bunnløs :Heartbigred
(var ikke like bra følelse når vi tidligere på dagen fant ut at hun plutselig nektet flaske etter å ha tatt den helt fint de siste fire ukene..., men amming i brudekjole gikk greit det også)
 
Å døpe lillemor i eget bryllup, kjærligheten er virkelig helt bunnløs :Heartbigred
(var ikke like bra følelse når vi tidligere på dagen fant ut at hun plutselig nektet flaske etter å ha tatt den helt fint de siste fire ukene..., men amming i brudekjole gikk greit det også)

Gratulerer så mye! :)
 
Å døpe lillemor i eget bryllup, kjærligheten er virkelig helt bunnløs :Heartbigred
(var ikke like bra følelse når vi tidligere på dagen fant ut at hun plutselig nektet flaske etter å ha tatt den helt fint de siste fire ukene..., men amming i brudekjole gikk greit det også)
Gratulerer!! :)
 
Når du har brukt for mye penger på klær til gutta - IGJEN! ☺️

#nøstebarn=farligegreier
 
Når du har vært på babysvømming, kosa dere, instruktøren sier hu syns babyen vår er SÅ søt pga mye mimikk og kontakt og du syns alt er helt fantastisk.
Så kommer du ut og ser at bilen din er kjørt på. Så kommer det to fantastiske mennesker som har tatt regnr, og du ringer eieren.. Som kan fortelle at det er eksen hans som kjører bilen, de har tydeligvis IKKE det beste forholdet - og når du da plutselig skjønner at eksen hans er instruktøren på babysvømminga.... DEN følelsen... Urk!!!
 
Når du har vært på babysvømming, kosa dere, instruktøren sier hu syns babyen vår er SÅ søt pga mye mimikk og kontakt og du syns alt er helt fantastisk.
Så kommer du ut og ser at bilen din er kjørt på. Så kommer det to fantastiske mennesker som har tatt regnr, og du ringer eieren.. Som kan fortelle at det er eksen hans som kjører bilen, de har tydeligvis IKKE det beste forholdet - og når du da plutselig skjønner at eksen hans er instruktøren på babysvømminga.... DEN følelsen... Urk!!!

Et ord: SHIT!
 
Back
Topp