Den AWSOME!!! Laaaange tråååden vår!!!

ORIGINAL: *Minibønna*

Jeg har konkurranse med meg selv... Om å gjøre å tømme pepperkakeboksen fort[8D]


Hehe, jeg holder på og tømme fruktskåla jeg[:D]
 
Jeg skal bake:
 
Pepperkaker (ferdigdeig) og pynte de
Kokosmakroner (1-2-3 fra Møllerns) - sabla gode
Muffins (Dersom jeg tørr å prøve meg en gang til, og ikke brenner ned hele huset[8D])
Aner ikke hva jeg skal kalle de, men er smelte sjokolade og peanøtter som jeg rører sammen og lager små "kaker" ut av.
 
Julebakst?? Nææh, men farmor kommer[8D]
 
Melkeallergi kommer innen 3-6 uker, kom da hun var 4-5 uker ig ble verre og verre, bare tulle spising og vræling. Spiste 180 ml på et døgn. Som regel gikk det fint om natten. Nå spiser hun uten en mine til hvert måltid.
ORIGINAL: Lykkepia

Hm , skrek hun hver gang ?
Hun skrek ikke når vi var på treff da ,da brukte du vel nan? Her går det noen ganger KJEEEMPE bra , spiser 170 ml og ikke noe problem. Første gang i dag han har tulla dette her. Og det er lenge siden det har gått en hel dag og natt uten at han har tulla ..

Så tuller han siste måltidet .. Kanskje han ikke var sulten .. Spent hvertfall på måltidet etterpå..
Ligger her og kaver og koser seg han [8D]
 
ORIGINAL: Superteam

fostoppelese pga malt eller melkeallergi??

hmmm....
definitivt allergi her, hun hyler bare hun får litt hipp i munnen, nekter å spise!!
 
ORIGINAL: *Minibønna*

Melkeallergi kommer innen 3-6 uker, kom da hun var 4-5 uker ig ble verre og verre, bare tulle spising og vræling. Spiste 180 ml på et døgn. Som regel gikk det fint om natten. Nå spiser hun uten en mine til hvert måltid.
ORIGINAL: Lykkepia

Hm , skrek hun hver gang ?
Hun skrek ikke når vi var på treff da ,da brukte du vel nan? Her går det noen ganger KJEEEMPE bra , spiser 170 ml og ikke noe problem. Første gang i dag han har tulla dette her. Og det er lenge siden det har gått en hel dag og natt uten at han har tulla ..

Så tuller han siste måltidet .. Kanskje han ikke var sulten .. Spent hvertfall på måltidet etterpå..
Ligger her og kaver og koser seg han [8D]



såmm har jeg det i dag!!! også griner hun bare masse når jeg gir henne mat :(
 
ORIGINAL: *Minibønna*

ORIGINAL: Superteam

fostoppelese pga malt eller melkeallergi??

hmmm....
definitivt allergi her, hun hyler bare hun får litt hipp i munnen, nekter å spise!!


tenkte på emilie :/ Hun griner og griner, fått forstoppelse, griner enda mer når jeg prøver å gi henne mat!
 
Superteam: Her ble han forstoppa pga malt og Collett. Nå er det uten malt og jeg bruker Hipp og han er helt annerledes i magen..
 
Sliten dag jeg[&o]
 
Satte forresten inn p-stav i dag jeg, og nå gjør det sinnsykt vondt[:'(][&o]
 
Vi hadde det i to uker før jeg tok å prøvde nutramigen, kan jo være Emilie har en dårlig dag, se det Ann.. De får jo også kolikk smerter, søvnproblemer osv. Noen får diaré,noen får hard mage.

Et tips: ha 5-10 ml ekstra vann i blandingen, da blir det ikke så hardt for magen.
 
Jeg hadde melkeallergi når jeg var liten, men jeg har vokst det av meg.
 
åh dæven! gjorde det vont når han satte den inn?
ORIGINAL: *GuttogJente*

Satte forresten inn p-stav i dag jeg, og nå gjør det sinnsykt vondt[:'(][&o]
 
precoius: Hvorfor er du sliten idag da snuppa???
 
ORIGINAL: nurkis og Sander

Superteam: Her ble han forstoppa pga malt og Collett. Nå er det uten malt og jeg bruker Hipp og han er helt annerledes i magen..


men hun fikk forstoppelse uten malt, begynte med malt også gikk det fint.. først i dag hun plutselig er hard igjen :(
 
ORIGINAL: Emilie 28.09.10

åh dæven! gjorde det vont når han satte den inn?
ORIGINAL: *GuttogJente*

Satte forresten inn p-stav i dag jeg, og nå gjør det sinnsykt vondt[:'(][&o]



Neida fikk lokalbedøvelse for det, men de var nødt til og sy litt etterpå og slikt for den ville bare sprette ut igjen[>:] Jeg er ihvertfall blå over hele armen nå og merker en goooood del smerter ja[:'(]
 
DE vokser det som regel av seg
ORIGINAL: Lykkepia

ORIGINAL: *Minibønna*

Melkeallergi kommer innen 3-6 uker, kom da hun var 4-5 uker ig ble verre og verre, bare tulle spising og vræling. Spiste 180 ml på et døgn. Som regel gikk det fint om natten. Nå spiser hun uten en mine til hvert måltid.
ORIGINAL: Lykkepia

Hm , skrek hun hver gang ?
Hun skrek ikke når vi var på treff da ,da brukte du vel nan? Her går det noen ganger KJEEEMPE bra , spiser 170 ml og ikke noe problem. Første gang i dag han har tulla dette her. Og det er lenge siden det har gått en hel dag og natt uten at han har tulla ..

Så tuller han siste måltidet .. Kanskje han ikke var sulten .. Spent hvertfall på måltidet etterpå..
Ligger her og kaver og koser seg han [8D]



Hm , kan melkeallergi gå over da eller vil hun ha det hele livet sitt? Ei vennine brukte også den du bruker , nutraligen eller hva den heter ? Husker ikke ..
Hun gjorde det pga kolikken , og fikk beskjed om at jenta "kunne" ha melkeallergi siden hun ble bra av den. Men senere i tid har hun drukket melk og fått vanlig nan igjen ..
 
ORIGINAL: Superteam

ORIGINAL: nurkis og Sander

Superteam: Her ble han forstoppa pga malt og Collett. Nå er det uten malt og jeg bruker Hipp og han er helt annerledes i magen..


men hun fikk forstoppelse uten malt, begynte med malt også gikk det fint.. først i dag hun plutselig er hard igjen :(

 
Ååja[&:] uff, stakkars.. men som bønna sier, ville sett det ann.. Sander var også litt hard i magen i går, men så gikk det seg til igjen idag..
 
Men ja vondt å se at de har det vondt[&o]
 
Eg har 10 ml ekstra vann i, ellers blir hun forstoppa, ble store ror også
ORIGINAL: Lykkepia

ja kanskje ta litt mer væske , men hvor mye?
Det er jo tryggere enn å drive å gi malt og sviskesaft i hytt og pine ..
 
Jeg er alt for nyskjerrig til å være med på en tråd som det her.. Må jo inn å se hva alle har skrevet =( Kan jo bli endel sider å lese tilslutt.. haha.. godt jeg ikke jobber :;P
 
ORIGINAL: Lykkepia

ja kanskje ta litt mer væske , men hvor mye?
Det er jo tryggere enn å drive å gi malt og sviskesaft i hytt og pine ..

 
ca 5-10 ml.. Har det noen ganger jeg også.
 
Back
Topp