Den AWSOME!!! Laaaange tråååden vår!!!

Nå ryker snart poden sine pepperkaker
 
Hvor går unge fleksnes?
 
tvnorge[:D]
ORIGINAL: *Minibønna*

Hvor går unge fleksnes?
 
ORIGINAL: *Minibønna*

Nå ryker snart poden sine pepperkaker



kan ta dem jeg! :D
 
 
må jo prøve på det ;)
 
popcorn med smørsmak.... nomnom.....
 
Hihi, vi skal slå dem[:D] Fin måte å tjene tilbake stjernene sine igjen også da[8D]
 
ORIGINAL: *Hønemamma*

popcorn med smørsmak.... nomnom.....


*MISUNNELIG*
 
Odd ville ikke kjøpe smågodt til meg, møkkamann... Selvsagt kan han gå ut i -12 grader for å dekke mine behov
 
ORIGINAL: *Minibønna*

Odd ville ikke kjøpe smågodt til meg, møkkamann... Selvsagt kan han gå ut i -12 grader for å dekke mine behov


Det er da vell klart at han SKAL det![:-]
 
åssen går det med signaturen forresten?[:D]
ORIGINAL: *GuttogJente*

Hihi, vi skal slå dem[:D] Fin måte å tjene tilbake stjernene sine igjen også da[8D]
 
Jeg burde egentlig begynne på oktobersignaturen igjen jeg, men følte ikke for å sitte på dataen hele kvelden[8D] Tar det på dagen i morgen da kjæresten er på jobb[:D]
 
ORIGINAL: Emilie 28.09.10

åssen går det med signaturen forresten?[:D]
ORIGINAL: *GuttogJente*

Hihi, vi skal slå dem[:D] Fin måte å tjene tilbake stjernene sine igjen også da[8D]



Hehe joda det gikk ganske bra, hadde ferdig to eksemplarer men det duket opp et par bilder til så la de litt på hylla jeg[8D] Gjorde ikke noe det altså for har funnet en finere måte og gjøre det på nå tror jeg[:)]
 
okei gøy, du får lage de finest av alle på hele bv [:D]
ORIGINAL: *GuttogJente*

ORIGINAL: Emilie 28.09.10

åssen går det med signaturen forresten?[:D]
ORIGINAL: *GuttogJente*

Hihi, vi skal slå dem[:D] Fin måte å tjene tilbake stjernene sine igjen også da[8D]



Hehe joda det gikk ganske bra, hadde ferdig to eksemplarer men det duket opp et par bilder til så la de litt på hylla jeg[8D] Gjorde ikke noe det altså for har funnet en finere måte og gjøre det på nå tror jeg[:)]
 
Hva gjør dere i kveld da damer?? Selv har jeg vært borte i hele dag så har jo så mye og oppdatere meg på dataen, pluss ei lita ei som henger i puppen, en kjæreste som vil ha oppmerksomhet og et hus som burde ryddes, og jeg føler egentlig bare for å slappe av uten å gjøre noe jeg[8D]
 
ORIGINAL: Emilie 28.09.10

okei gøy, du får lage de finest av alle på hele bv [:D]
ORIGINAL: *GuttogJente*

ORIGINAL: Emilie 28.09.10

åssen går det med signaturen forresten?[:D]
ORIGINAL: *GuttogJente*

Hihi, vi skal slå dem[:D] Fin måte å tjene tilbake stjernene sine igjen også da[8D]



Hehe joda det gikk ganske bra, hadde ferdig to eksemplarer men det duket opp et par bilder til så la de litt på hylla jeg[8D] Gjorde ikke noe det altså for har funnet en finere måte og gjøre det på nå tror jeg[:)]



Hehe ikke ta i for hardt nå da[8D] Jeg er ikke så god på slike programmer da[8D]
 
På August 09 så har de kun de viktigste trådene på Topp, ser så mye ryddigere ut! burde vi å gjøre!
 
Ser på tv som vanlig hehe!
ORIGINAL: *GuttogJente*

Hva gjør dere i kveld da damer?? Selv har jeg vært borte i hele dag så har jo så mye og oppdatere meg på dataen, pluss ei lita ei som henger i puppen, en kjæreste som vil ha oppmerksomhet og et hus som burde ryddes, og jeg føler egentlig bare for å slappe av uten å gjøre noe jeg[8D]
 
ORIGINAL: Emilie 28.09.10

På August 09 så har de kun de viktigste trådene på Topp, ser så mye ryddigere ut! burde vi å gjøre!


Helt enig, tenkte på det her om kvelden faktisk[:D]
 
Back
Topp