Den AWSOME!!! Laaaange tråååden vår!!!

vi har rydda kjøkken skap i dag. i morgen skal vilde veies, veldig spent på hva hun veier nå, ikke veid på en måned

kjøkkenskap i et ord mente jeg og skrive

Takk nurkis og sander!!
For "påminnelsen" om at Dag var nå[8D]

Endelig begynner gradene å stige
Så i morgen blir det trilletur og (ennå) en shoppingrunde[;)]
Må ha nye gardiner og litt annet[;)]

snuppa hær vræææler akkurat no, må vel fram med puppen. så skal hun legge seg etterpå. forkjølet er hun også ~likerikke~

Jau, han trives. I dag fløy han inn oslofjorden, opp å titta på nye holmekollen og tilbake, Hehe, sånn går dagan! Vi må ut å kjøpe mini hørselsvern, Ellinor skal snart ha sin første tur[;)]

Jeg ble borte i den forferdelig stygge bloggen jeg.. Tårene triller som bare det![:(] Skjønner at det der ikke er ekte, men det er jo faktisk en person som har skrivi det og den personen burde finnes og bures inne resten av livet!! [:(]

http://bodilbaccara.wordpress.com/

Ang. gavekalendere...
Her har vi en snor med klyper (nummererte) og lapper hengende i dem.
Så er det hint skrevet på lappene om hvor pakkene er.

Morro for både hun på 9 og hun på 20mnd[:)]

Nei er nok ikke det men jeg klarer bare ikke å lukke den[&o] Jeg vil så gjærne finne ut av denne personen og jeg har så lyst til og anmelde det hvis det går, noe som sikkert ikke går[:(]

Hva er det med den bloggen

Hehe bare hyggelig Snoopy[;)]

Juhu, nå har jeg testa sterilisatoren - oooh så deilig det er å slippe å koke flasker[:D]

ORIGINAL: Lykkepia

Jeg har også lyst på sterilisator , men tar jo ikke så lang tid å koke heller  .. Selv om ja , jeg er litt lei det ..

Jeg syns vaskinga er kjedeligere enn å koke[8D]

Får en halv kommode for den prisen den koster [8D]Må jo begynne å tenke sånn , nå som vi vet at vi får huset om en tre måneders tid [:)]

Hehe det som er det fine å få sånt i gave[;)]

Jeg syns det er såå pes.. Nå er det liksom ferdig på 8 minutter og da kokes alt.. Istedet for bare å ta 3 og 3 flasker for så å ta lokket og smokkene etterpå.. Nå får jeg plass til alt på en gang. HURRA[:D]

Nei, nå skal jeg gjøre klar flaskene så er det natta[:D]

God natt godjenter[:D]

Samme her, nå kryper vi snart til sengs. Trøtt...

Fått noia for at Ellinor skal få tilbakefall og bli koko igjen [&:]

ORIGINAL: *Minibønna*

Samme her, nå kryper vi snart til sengs. Trøtt...

Fått noia for at Ellinor skal få tilbakefall og bli koko igjen [&:]

Håper det har gitt seg, og at dere nå har funnet løsningen på alt[:)]
Natta da[:D]

god natt folkens[:D]

ORIGINAL: *Minibønna*

De pepperkakene var gooood

Hvilke peperkaker spiser du og hvem syns du er best? Driver og tester ut hvem jeg syns er best..

De figurbakte pepperkakene fra Sætre, og de hjertene de selger på Europris er de jeg ligger best foreløpig. Men skal bake i helga så da får vi testa ut de forskjellige deigene og..

Har lyst på noe snadder, jeg! Men prøver å unngå å spise så sent på kvelden.. Og dessuten er jeg sur på sambo som er på jobb...Han har vært hjemme tre dager på de siste fire ukene, jobber på båt... *grrrrr* Hehe, er jo bare bra at han jobber, blir jo penger av d frem mot jul! [:)] Men begynner å bli litt lei av å være aleine, ja!!

God natt jenter!! Det var 9 sider på bare noen timer bra jobba :)

Det løsnet <3 Hun fikk malt på sutten tidligere i dag og masse vann i sta! Så sikkert derfor hun har grenet så mye siden det antagelig har holdt på å virke :)

Jeg som ikke har tolmodighet til å "vente å se" Vil helst fikse med en gang hehe! :)

Glaaaad :D

Back
Topp