Deltar du på foreldremøter?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Høst straks, og tiden er inne for foreldremøter både i barnehagen, på skolen, og på diverse aktiviteter og lag som ungene er med på.

Deltar du?

Selvsagt. Vi har en egen evne til å bli valgt inn her og der også

Nå har ikke vår lille begynt i barnehage enda, men ser på det som en selvfølge å delta på sånt når den tid kommer.

Så godt som alltid. Skal være en veldig god grunn for at jeg ikke deltar i hvert fall.

Selvsagt , vært i fau både i bhg og på skole også. Ser på det som en sv pliktene når man får barn

Prøver men foreldremøter har en lei tendens til å havne på de dagene jeg har kveldsvakt. Så jeg får dem aldri med meg selv om jeg godt kunne tenkt meg å fått med meg ett. Får mannen barnevakt stikker han gjerne bort en tur

Prøver så godt det lar seg gjøre. Havner det på samboers reiseuker, og jeg ikke får noen til å se til guttungen blir det dessverre ikke til at jeg får dratt.

Så lenge jeg har fri fra jobb så.

Deltar på alt av foreldremøter.. synes faktisk det er både sosialt og gøy.

Deltar alltid. Om det ikke er noe krasjer totalt da, altså sykdom eller slikt. Men skolene er flinke å sette opp som regel to møter da [emoji4]

Selvsagt.

Stort sett alltid, men ikke i fjor da jeg lå på fødte lillebror :p

Alltid!

Når jeg får det til, ikke alltid jeg klarer å få barnevakt.

Prioriterer foreldremøter høyt, så det får vi stort sett til. Syns det er gøy og jeg da, liker å få med meg all informasjon [emoji4]

Jeg må vel legge til at selv om jeg sa selvsagt. Så betyr det meg eller mannen. Min bror bruker ofte barnevakt og går begge, og lanserte her i bursdagen min at de trenger barnevakt 22.8 og det gjør vi også.(vi skal altså på samme foreldremøte) Nei. Jeg og mannen klarer oss fint med at en av oss går.

Vi deler det gjerne mellom oss. Korps er meg og fotball er ham, bhg ham nå som han er i styret og skolen meg i alle fall det trinnet jeg er i fau for.

Back
Topp