Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stort sett alltid, men ikke i fjor da jeg lå på fødte lillebror
Ja, det er min plan å møte i år ogsåSånn hadde jeg det sist år også bortsett fra at lillesøster var født, men lå på nyfødt intensiv. I år derimot er planen å møte
Synes ikke disse felles foreldremøtene reelt blir konstruktive før de begynner på skolen jeg. Da er det jo litt reelt å gå høre om.Ja det har jeg alltid gjort.
Men tror jeg kommer til å skippe barnehagen på høsten framover fordi det er så lite konstruktivt. Mulig det blir annerledes på stor avdeling men....
Synes ikke disse felles foreldremøtene reelt blir konstruktive før de begynner på skolen jeg. Da er det jo litt reelt å gå høre om.
Bhg.
Dagsrytmen. Joda. Fint. Den kan de egntlig skrive i årsplanen som vi får utdelt. Og gjennomgår i detalj. Ehh jeg kan lese. Ikke kom når de har omgangssyke eller feber. Nei, jeg vet det. Tema for året. Også grundig beskrevet i årsplan. Og i månedsbrev. Husk å merke alt. Alltid. Valg av samarbeidsitvalg. Alle ser ned i gulvet og en som styrer allerede visste ville gjøre det gjør det. Flott. Vel hjem
I fjor tok de en vri og ba helsestasjonen komme og fortelle om alle tilbudene de har utover de vanlige kontrollene. For barn som sliter og sånn. Ikke dumt.
Men vi går jo. En av oss. Kanskje mannen nå da i år. Vi har foreldreeid barnehage. Og han gikk på årsmøte i vår. Så han sitter i styret.
Men de på skolen er mer interessante ja