Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha omg.At jeg hadde klamydia! Hatt samme trofaste typen i mange, mange år... Og at jeg måtte ta herpesprøve når jeg muligens hadde halsbetennelse![]()
Ja der ser du. Blev litt fel nær legen min og målte efter eg hadd vart hos jordmorAt det var normalt at magen ikke hadde vokst på 4 uker... Var nok bare han og jm som målte på ulike måter.
Sent from my iPhone using BV Forum
Uff då. De kan eg førstår att du bytte legeEne legen sa han ikke trodde jeg hadde vondt i magen og sa han trodde jeg prøvde å skulke skolenByttet lege etter det.
Oj då. Han skulle hellre ha undersøkt det mer .At en cyste på halsen var en hoven lymfekjertel som kom til å bli borte på tre dager med antibiotika...
(Bytta lege etter det, for det endte med 4 mnd sykemelding, kreftutredning og operasjon)
Hahaha som att man ikkje har noet å gjør æn å gå till legen å ta en aprilspøkLegen min sa til meg at jeg kunne få time 1.April, men da skulle jeg ikke komme med noen Aprilspøk, for hun var så lettlurt![]()
Allvor . Hahah skylle de ha mindre effekt så eller vad vad grunden??At jeg ikke kunne få p-piller siden jeg røykte.. Jeg likte ikke det helt![]()
Allvor . Hahah skylle de ha mindre effekt så eller vad vad grunden??