De dummeste ?

At jeg måtte ta meg sammen, og slutte å være så dramatisk. Jeg hadde i følge han ingen grunn til å være deprimert. Det var nok kun for oppmerksomhet at jeg påstod jeg var deprimert. På denne tida var jeg så langt nede at jeg ikke kom meg opp av senga i flere dager i strekk, og hadde hatt det sånn de siste to årene. Da jeg endelig greide å komme meg til legen for å be om hjelp, var det dette jeg fikk høre. Hadde jeg ikke hatt den fantastiske mannen jeg har, som dro rett ned til legekontoret og kjeftet opp legen, sånn at jeg fikk umiddelbar hjelp, vet jeg ikke hva som hadde skjedd. Heldigvis møtte jeg flinke behandlere etter dette som fjernet all tvil om at jeg hadde "rett" til å være deprimert.

Jeg fikk i motsetning til deg beskjed av en lege at jeg var deprimert, jeg nektet hardnakket men han krevde at jeg prøvde antidepressiva. Ble grisedålig av pillene, fikk noen nye og ble like dårlige av de, da fant legen ut at jeg hadde alvorlig B12 mangel og dette forklarte tretthet, uro og alle andre symptomer.

At jeg måtte ta meg sammen, og slutte å være så dramatisk. Jeg hadde i følge han ingen grunn til å være deprimert. Det var nok kun for oppmerksomhet at jeg påstod jeg var deprimert. På denne tida var jeg så langt nede at jeg ikke kom meg opp av senga i flere dager i strekk, og hadde hatt det sånn de siste to årene. Da jeg endelig greide å komme meg til legen for å be om hjelp, var det dette jeg fikk høre. Hadde jeg ikke hatt den fantastiske mannen jeg har, som dro rett ned til legekontoret og kjeftet opp legen, sånn at jeg fikk umiddelbar hjelp, vet jeg ikke hva som hadde skjedd. Heldigvis møtte jeg flinke behandlere etter dette som fjernet all tvil om at jeg hadde "rett" til å være deprimert.
Omg trodde leger tog en mer på allvar.
Veldigt bra gjort av mannen din :-)

Lege i USA når jeg var gravid..
Mente litt kvalme måtte jeg tåle når jeg fortalte hvor mye jeg spydde (konstant dehydrert og mangel på ting ved urinprøver osv) ... Fikk så kjeft når jeg var ca 25 uker og hun oppdaget hvor mye jeg har gått ned fordi jeg ikke hadde fortalt henne at det var så ille (hallooo.... Prøvde jo!)

Fikk også beskjed at smerter i hoftene visste hun ikke hva var for og måtte bare ta smertestillende. Fikk også beskjed at det var fordi jeg var feit og måtte trene mer (var da ca 60-70kg og 173 cm, noen uker etter å ha født).. Lite kunnskap om bekkenløsning gitt..
Ja desværre så skjer det her i Norge og att legen ikkje hører på deg ordentligt . Har selv vart med om det .

At jeg var lat og overvektig.
Sovna over alt og kasta opp så fort jeg ble sliten. Endte opp med utredninger for ms, me, eplepsi og narkolepsi når jeg bytta lege. Legen tok også fra meg lappen og ble så ille at jeg fikk anfall og datt sammen på fortau osv.. Men neida, ham gamle legen mente fortsatt at jeg bare var lat..

Back
Topp