De dummeste ?

At jeg hadde klamydia! Hatt samme trofaste typen i mange, mange år... Og at jeg måtte ta herpesprøve når jeg muligens hadde halsbetennelse :p

At det var normalt at magen ikke hadde vokst på 4 uker... Var nok bare han og jm som målte på ulike måter.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ene legen sa han ikke trodde jeg hadde vondt i magen og sa han trodde jeg prøvde å skulke skolen :@ Byttet lege etter det.

At en cyste på halsen var en hoven lymfekjertel som kom til å bli borte på tre dager med antibiotika...

(Bytta lege etter det, for det endte med 4 mnd sykemelding, kreftutredning og operasjon)

At det var normalt at magen ikke hadde vokst på 4 uker... Var nok bare han og jm som målte på ulike måter.

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja der ser du. Blev litt fel nær legen min og målte efter eg hadd vart hos jordmor

Legen min sa jeg har likfingre hvor ingen symptomer lignet xD

Eller at jeg antagelig hadde fått omgangsyke når jeg reagerte på medisin...

At en cyste på halsen var en hoven lymfekjertel som kom til å bli borte på tre dager med antibiotika...

(Bytta lege etter det, for det endte med 4 mnd sykemelding, kreftutredning og operasjon)
Oj då. Han skulle hellre ha undersøkt det mer .

At jeg ikke kunne få p-piller siden jeg røykte.. Jeg likte ikke det helt :p

At jeg ikke kunne få kvalmestillende som gravid selv om jeg hadde hyperemesis. Sykehuset var ikke imponert da jeg ble innlagt for å si det sånn.

Det var nok at legen ikke ville ta celleprøve av meg før det året jeg blir 25, for jeg var så ung.
Og var hos en turnuslege en gang for å få undersøkt noe som var litt intimt, da var legen mer nervøs enn meg, så hele greia ble kjempekomisk.

Ikke min nåværende lege, men en lege på helsestasjon mente at bare for at babyen min var chubby på 3 mnd-kontrollen, så kom hun til å få diabetes som voksen.
Så er jeg blitt kaldt hypokonder til tross for at jeg faktisk har diagnoser, legen nekta bare å høre på spesialistene. Bytta lege jeg.

Back
Topp