Daydream sin vei mot baby <3

Om første forsøk går bra, så får jeg termin i juli! I JULI! :hilarious:
Men det er verdt det, uansett :)
 
Jaaaa, vil det. Eller slutten av juni, begynnelsen av juli... Så blir oppløp i varmen :hilarious::rolleyes:
 
Rett ut på sofaen med varmpepumpa på kjøling, med masse iskald is tenker jeg :angelic:
Håper du også er på vei da, at vi begge vagger fornøyde rundt :angelic:
 
Rett ut på sofaen med varmpepumpa på kjøling, med masse iskald is tenker jeg :angelic:
Håper du også er på vei da, at vi begge vagger fornøyde rundt :angelic:
Det hadde vært helt fantastisk!
Det er lov å håpe at man er gravid neste sommer.
Jeg hadde håpet jeg ville være gravid denne julen. Men det ser ikke ut til å skje, dessverre [emoji29]
 
Det hadde vært helt fantastisk!
Det er lov å håpe at man er gravid neste sommer.
Jeg hadde håpet jeg ville være gravid denne julen. Men det ser ikke ut til å skje, dessverre [emoji29]

Kommer ann på hvor raske dem er det. Hmmm. Men er kanskje stor ventetid :oops:
Jeg håper jeg er det, men kanskje jeg er i forsøk to da, ikke godt å si i dette gamet her...:rolleyes:
 
Kommer ann på hvor raske dem er det. Hmmm. Men er kanskje stor ventetid :oops:
Jeg håper jeg er det, men kanskje jeg er i forsøk to da, ikke godt å si i dette gamet her...:rolleyes:
Det vet jeg ikke enda [emoji53] Har ikke fått timen min enda.
Når jeg får timen, så vet jeg jo litt mer.
Men, nei. Er jammen meg ikke lett å vite noe som helst i dette gamet....
 
Det ligger lister med ventetider ute på nett, jeg er innom stadig og snoker der.
Trenger jo strengt tatt ikke det lenger, men klarer ikke å slutte :rolleyes:
 
Det ligger lister med ventetider ute på nett, jeg er innom stadig og snoker der.
Trenger jo strengt tatt ikke det lenger, men klarer ikke å slutte :rolleyes:
Jeg vet det er minimum 5mnd å vente. Så, jeg tror sannsynligheten for forsamtalen blir i januar 2019. Enda jeg håper på desember
 
Jeg vet det er minimum 5mnd å vente. Så, jeg tror sannsynligheten for forsamtalen blir i januar 2019. Enda jeg håper på desember

Oiiiii, det var leeeenge :wtf::wacky:
Jeg venta i fem uker jeg... Og nå er de nede i 7 uker på oppstart etter time...:(
Fem måneder ja, det var det jeg venta sist jeg begynte med IVF det, i 2013.
 
Oiiiii, det var leeeenge :wtf::wacky:
Jeg venta i fem uker jeg... Og nå er de nede i 7 uker på oppstart etter time...:(
Fem måneder ja, det var det jeg venta sist jeg begynte med IVF det, i 2013.
I følge helsenorge er det Haugesund som har lengst ventetid i Norge [emoji17][emoji19]
Veldig typisk min flaks [emoji849]
Men jeg må jo ned i vekt også, så får bare bruke tiden godt
 
Hvis det stemmer med 24 uker med ventetid, skal ikke vi inn til samtale før i februar [emoji31][emoji17]
 
Den stemte på oss, var 3 uker da vi ble søkt inn, meeen, lokalsykehuset somla med å sende inn, så ble to uker ekstra...:shifty::rolleyes:
Så er dessverre ganske riktig den der. Men håper du slipper å vente så lenge. Kanskje det går ann å ringe og si at dere kan møte opp på kort tid, ta om noen avbestiller? Kanskje dere har flaks da... Og ikke må vente en evigheeeeet :(
 
Den stemte på oss, var 3 uker da vi ble søkt inn, meeen, lokalsykehuset somla med å sende inn, så ble to uker ekstra...:shifty::rolleyes:
Så er dessverre ganske riktig den der. Men håper du slipper å vente så lenge. Kanskje det går ann å ringe og si at dere kan møte opp på kort tid, ta om noen avbestiller? Kanskje dere har flaks da... Og ikke må vente en evigheeeeet :(
Jepp, det er kjempe lenge å vente [emoji17][emoji17]
Skjønner ikke hvorfor de sier 5mnd. 24uker er nærmere 6mnd enn 5mnd.
.
 
Jeg hadde gått på veggen, jeg synes at 5 uker var lenge :wtf:
Men da har du god tid på å få vekk noen kilo da, jeg skulle hatt av fem til jeg, men regner med at fem kommer på når jeg begynner med medisiner :(
 
Ja. God tid på å spare og fått vekk noen kg.
Men, februar er jo en evighet til.
 
Februar er leeeenge til. Håper ventelistene går ned masse før den tid... Kan hende at det plutselig snur. Hvem vet.

Her går sparinga rett til en viss plass... For tannlege koster penger :rolleyes: Og bil også. Så penga går gitt :confused:
Men sånn er livet.
 
Februar er leeeenge til. Håper ventelistene går ned masse før den tid... Kan hende at det plutselig snur. Hvem vet.

Her går sparinga rett til en viss plass... For tannlege koster penger :rolleyes: Og bil også. Så penga går gitt :confused:
Men sånn er livet.
Ja, jeg vet.
Realistisk sett vil vi ikke klare å spare masse, men alle monner drar.
Jeg håper vi begge klarer å sette av en 1000 lapp i mnd. Totalt blir det 2000kr i mnd og det blir jo fort 10 000 i løpet av 5mnd.
Det er målet iallfall. Håper bare vi klarer det.
 
Jeg hadde ikke klart å spare en tusenlapp i måneden :( :oops:
Men veldig lurt å gjøre det. For dette er en dyr drøm å oppfylle. Men verdt hver krone, selv om jeg gjerne skulle ha brukt forsøkspenga på utstyr istedenfor.
 
Back
Topp