Daydream sin vei mot baby <3

Men jeg kan låne mammas sin :) Men kan ikke gå med han, for han drar noe veeeeldig.
Også liker han ikke kattene mine, så blir bare med litt kos når jeg ser han. (Også er jeg allergisk mot hund:oops:)
Men som turkamerat kunne jeg ønska meg hund. Men koster nok med tre katter.
Det neste som kommer i hus, er en baby håper jeg :)
Det vil ta lang tid før jeg kan kanskje få baby i hus [emoji26][emoji29]
IVF blir vel ikke før slutten av 2018 eller begynnelsen av 2019 [emoji53]
Og IVF tar virkelig tid.
Skulle ønske jeg var 5år yngre akkurat nå.
Er 31 og IVF kan fort ta år.
 
Jeg er ikke så veldig mye yngre enn deg, men har prøvd siden 2007, med to år pause.
Så det å være prøver tar på det :yuck:.

Men er ikke så lenge å vente til begynnelsen på neste år. Det er sikkert bare en brøkdel av den tiden du har venta :)
Det er det i alle fall her, om jeg sammenligner med de 11 åra jeg har venta :sorry:
 
Jeg er ikke så veldig mye yngre enn deg, men har prøvd siden 2007, med to år pause.
Så det å være prøver tar på det :yuck:.

Men er ikke så lenge å vente til begynnelsen på neste år. Det er sikkert bare en brøkdel av den tiden du har venta :)
Det er det i alle fall her, om jeg sammenligner med de 11 åra jeg har venta :sorry:
Har venta i 10år selv. Da jeg fikk beskjed at jeg ikke kan få naturlig.
Prøvde med en mann da på medisiner. Han er godt gift og har tvillinger i dag.
Jeg har en god mann nå, men jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har brukt prevensjon de siste 10 årene. Hatt to delvis seriøse forhold før han jeg har nå og det har aldri skjedd noe som helst.
 
Huff, det skal ikke være greit. Jeg prøvde seks år med en, men han var så lite fruktbar at vi begynte med TESA etter at han hadde prøvd mange Pergokurer :rolleyes: Viste seg at han hadde en sjelden diagnose... Så da delte vi må å være like udugelige.
Nå er det BARE meg :sorry::rolleyes: Men hjelper jo ikke akkurat det. Prøvd i tre år til jul :(
Så innmari urettferdig at noen må prøve i det ueeeendelige :( Mens andre bare... Oooops.
(Men må en anna måte er jeg resultat av en Ooooops…:oops:)

Nei, vi får krysse fingra, at det EN gang blir vår tur
 
Huff, det skal ikke være greit. Jeg prøvde seks år med en, men han var så lite fruktbar at vi begynte med TESA etter at han hadde prøvd mange Pergokurer :rolleyes: Viste seg at han hadde en sjelden diagnose... Så da delte vi må å være like udugelige.
Nå er det BARE meg :sorry::rolleyes: Men hjelper jo ikke akkurat det. Prøvd i tre år til jul :(
Så innmari urettferdig at noen må prøve i det ueeeendelige :( Mens andre bare... Oooops.
(Men må en anna måte er jeg resultat av en Ooooops…:oops:)

Nei, vi får krysse fingra, at det EN gang blir vår tur
Her er det bare jeg som er problemet.

Ja, får virkelig håpe at vi også får oppleve dette [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Det er det her nå også, husfar har fått normal på prøva. Det er bra nok det.
Verre med meg, PCOS er noe dritt.


Jeg krysser fingra, håper at IVF er for oss begge, og gir oss noe vidunderlig tilbake :Heartpink
 
Det er det her nå også, husfar har fått normal på prøva. Det er bra nok det.
Verre med meg, PCOS er noe dritt.


Jeg krysser fingra, håper at IVF er for oss begge, og gir oss noe vidunderlig tilbake [emoji813]pink
Ja, virkelig [emoji173][emoji173]
Når setter du i gang?
 
Jeg krysser for oss begge. Vi har enda noen år på oss, så oddsen er med oss :)

Jeg teller ned dager til nesespray, 16 dager igjen, 28.august. Også vet jeg ikke mer enda egentlig.
Har fått uttak i 39, men vet ikke om det flyttes på, siden mensen var ei uke for sein :shifty:
 
Jeg krysser for oss begge. Vi har enda noen år på oss, så oddsen er med oss :)

Jeg teller ned dager til nesespray, 16 dager igjen, 28.august. Også vet jeg ikke mer enda egentlig.
Har fått uttak i 39, men vet ikke om det flyttes på, siden mensen var ei uke for sein :shifty:
Spennende da [emoji7][emoji7]

Gleder meg masse til å få dato til forsamtale!
 
Mye er gjort etter for samtalen. Har du fått noe cirka ventetid på den? :)
Vi venta vel i fem ukers tid på den.
 
Mye er gjort etter for samtalen. Har du fått noe cirka ventetid på den? :)
Vi venta vel i fem ukers tid på den.
Nei. Ser at søknaden er vurdert, men har ikke fått time til forsamtale enda.
Jeg håper svaret kommer i løpet av neste uke [emoji173][emoji173]
 
Jeg venter og på brev neste uke, så håper det er uka full av fine brev :smug:
Hvor hørte du til igjen?
 
Aha, ikke vært i området rundt deg før, men kjæresten er der å jobber i blant (Han jobber i hele Norge)

Jeg hører til på Riksen...
Samlebåndet over alle samlebånd har jeg hørt rykter om :oops:
 
Aha, ikke vært i området rundt deg før, men kjæresten er der å jobber i blant (Han jobber i hele Norge)

Jeg hører til på Riksen...
Samlebåndet over alle samlebånd har jeg hørt rykter om :oops:
Ja, hører rykter om det [emoji17][emoji17]
Men, det er også min generelle opplevelse av hovedstaden vår [emoji17][emoji17]
 
Men jeg gir det de tre offentlige sjansene, for det er mange som blir gravide der også :)
Så må bare tenke positivt og være med på det de vil, og håpe at det fungerer og er det som skal til :D

Jeg er ikke glad i Oslo nei, kjæresten jobber der, men han synes det er godt å komme seg ut på landet igjen. Vi bor i ei skikkelig jordbruksbygd. Stikk motsatt av Oslo, der han jobber... Og vi trives her.
 
Men jeg gir det de tre offentlige sjansene, for det er mange som blir gravide der også :)
Så må bare tenke positivt og være med på det de vil, og håpe at det fungerer og er det som skal til :D

Jeg er ikke glad i Oslo nei, kjæresten jobber der, men han synes det er godt å komme seg ut på landet igjen. Vi bor i ei skikkelig jordbruksbygd. Stikk motsatt av Oslo, der han jobber... Og vi trives her.
Ja, jeg håper også vi blir gravide [emoji4][emoji4]
Jeg er en østlending. Men jeg er veldig glad for at jeg ikke skal få behandling i Oslo.

Gleder meg masse til å komme i gang.
Når du sier nesespray. Er det virkelig nesespray? Alltid hatet nesespray [emoji848][emoji28]
 
Alltid bodd på Østlandet, og er fire timer til Porsgrunn, så lar Riksen få sjansene sine.
Er verdt det om det fungerer uansett :)

Lang protokoll er nesespray ja, i en måneds tid. En spray i hvert nesebor, to ganger om dagen :)
 
Alltid bodd på Østlandet, og er fire timer til Porsgrunn, så lar Riksen få sjansene sine.
Er verdt det om det fungerer uansett :)

Lang protokoll er nesespray ja, i en måneds tid. En spray i hvert nesebor, to ganger om dagen :)
Gjorde jeg også, helt jeg traff mannfolket [emoji41]
 
Den kjærligheten... :angelic:
 
Back
Topp