Daydream sin vei mot baby <3

Nå har jeg fått lest gjennom de siste dagene. Er glad det endte med innsett selv om det bare ble det ene embryoet denne gangen, da betyr det jo at det er håp ❤️❤️ Krysser fingrene for deg og håper det er terminspira som graver seg fast nå! :love017

Tusen takk :Heartred:Heartred Jeg håper det jeg også nå :Heartred:Heartred Håper jeg er like heldig som deg :Heartred:Heartred
 
8DPO.
Jeg vet det er sinnsykt tidlig, men jeg ble helt ærlig skuffet over dagens test :(

20200912_092758.jpg
 
8DPO Er tidlig! Embryo kan feste seg fra 6-12DPO:Heartred Skal ikke teste tidlig mer jeg, blir jo heelt ødelagt av det..
Har troa på dere:Heartred
 
Skjønner at du er skuffa :Heartred men det er fortsatt tidlig! Krysser fingre og tær :Heartred
 
8DPO Er tidlig! Embryo kan feste seg fra 6-12DPO:Heartred Skal ikke teste tidlig mer jeg, blir jo heelt ødelagt av det..
Har troa på dere:Heartred

Jeg håper det rett og slett er for tidlig bare. Man får et slag i trynet med de negative testene :(
 
Hei Daydream! Jeg har vært igjennom tre innsett, hvor alle forsåvidt har gitt en HCG stigning, men de to første resulterte i kjemisk og SA. (De to første gangene testet jeg ikke hjemme, men ventet på blodprøve fra klinikk.) I sommer, ved det siste forsøket og fordi klinikken var stengt testet jeg hjemme. På 6dp5dt (noe jeg antar er 11dpo) testet jeg svakt positivt. Det er mulig det ville ha syntes dagen før óg, men jeg er jommen ikke sikker. Da jeg tok blodprøven på klinikkens testdag, 15dpo (gjorde det hos legen fordi jeg ikke så stigning på testene og var livredd for kjemisk) hadde jeg 441 i HCG, så det var jo et veldig bra tall, tross mangel på stigning i strimmeltestene. Jeg er fremdeles gravid og nå forbi uke 12. Har vært på flere ultralyd og alt ser bra ut. Det jeg vil si til deg er at du ikke skal legge for mye i hvordan testen ser ut 8dpo og i tillegg er det omtrent umulig å følge stigning på strimmeltester. All hell og lykke❤️
 
Hei Daydream! Jeg har vært igjennom tre innsett, hvor alle forsåvidt har gitt en HCG stigning, men de to første resulterte i kjemisk og SA. (De to første gangene testet jeg ikke hjemme, men ventet på blodprøve fra klinikk.) I sommer, ved det siste forsøket og fordi klinikken var stengt testet jeg hjemme. På 6dp5dt (noe jeg antar er 11dpo) testet jeg svakt positivt. Det er mulig det ville ha syntes dagen før óg, men jeg er jommen ikke sikker. Da jeg tok blodprøven på klinikkens testdag, 15dpo (gjorde det hos legen fordi jeg ikke så stigning på testene og var livredd for kjemisk) hadde jeg 441 i HCG, så det var jo et veldig bra tall, tross mangel på stigning i strimmeltestene. Jeg er fremdeles gravid og nå forbi uke 12. Har vært på flere ultralyd og alt ser bra ut. Det jeg vil si til deg er at du ikke skal legge for mye i hvordan testen ser ut 8dpo og i tillegg er det omtrent umulig å følge stigning på strimmeltester. All hell og lykke❤️

Tusen takk for oppmuntrende ord :Heartred:Heartred

Gratulerer så masse med 12 uker og 2. trimester :Heartred:Heartred
 
Har aldri fått positiv test 8 dpo, har alltid startet å teste rundt 7 dpo siden jeg alltid har vært en utålmodig person. Har kunnet skimte streken 10 dpo, men egentlig først 11 dpo at jeg kunne ha kalt det skikkelig strek som kan bli fanget på et bilde. Så er god tid enda til at to streker kan dukke opp på testen! :):Heartred
Masse lykke til med videre testing, håper veldig for deg! :Heartred
 
Jeg kunne ikke skimte noe som helst før 9 dpo, og da var strekene supersvake. Krysser fingrene for at det bare er for tidlig :Heartred
 
Jeg testet med samme test etter innsett av blasto og fikk helt blank 8 dpo og svaaaak skygge 9 dpo (var vel kun jeg som så noe på den ) og synlig men svak10 dpo..
 
Takk for gode ord. :Heartred:Heartred

Jeg sliter i dag med negative tanker. Jeg skal prøve mitt beste for å få det ned med ord. Jeg føler at jeg står fast. Står bomfast. At jeg ikke kommer videre i livet.

Venner og bekjente som er gifte og har barn. Gifte og gravide.
Har 3 lillesøstre hvor yngste er 11år yngre enn meg. Hun har allerede vært gravid og skal gifte seg neste år. Eldste lillesøster er 6år yngre enn meg og skal også gifte seg i 2021.
Jeg kommer ikke forbi samboer stadiet. Samboer og barnløs. Jeg har en mann jeg elsker og han har null interesse i ekteskap. Jeg vil ikke ha bryllup, men kunne godt tenkt meg å levd i ekteskap.
Det føles ut som jeg kommer til å være evig barnløs. Det føles ikke ut som dette forsøket gikk. Vet vi har ett forsøk igjen, det føles så håpløst ut. Så nyttesløst. Har et så stort frafall med eggene mine.
Har kommet noen tårer i dag. Føler meg så defeated. At jeg har tapt. Jeg trekker hele tiden det korteste strå og jeg forstår ikke hva det er jeg har gjort galt.
 
Takk for gode ord. :Heartred:Heartred

Jeg sliter i dag med negative tanker. Jeg skal prøve mitt beste for å få det ned med ord. Jeg føler at jeg står fast. Står bomfast. At jeg ikke kommer videre i livet.

Venner og bekjente som er gifte og har barn. Gifte og gravide.
Har 3 lillesøstre hvor yngste er 11år yngre enn meg. Hun har allerede vært gravid og skal gifte seg neste år. Eldste lillesøster er 6år yngre enn meg og skal også gifte seg i 2021.
Jeg kommer ikke forbi samboer stadiet. Samboer og barnløs. Jeg har en mann jeg elsker og han har null interesse i ekteskap. Jeg vil ikke ha bryllup, men kunne godt tenkt meg å levd i ekteskap.
Det føles ut som jeg kommer til å være evig barnløs. Det føles ikke ut som dette forsøket gikk. Vet vi har ett forsøk igjen, det føles så håpløst ut. Så nyttesløst. Har et så stort frafall med eggene mine.
Har kommet noen tårer i dag. Føler meg så defeated. At jeg har tapt. Jeg trekker hele tiden det korteste strå og jeg forstår ikke hva det er jeg har gjort galt.

Skjønner at du har det tungt nå. Disse dagene er tortur! Håper virkelig at det er din tur nå og at skyen over deg letter ❤️
 
Kjære deg! Jeg forstår at denne tiden er tung, dagene etter innsett er en følelsesmessig berg og dalbane! Og når man prøver lenge er det vanskelig la være å sammenligne seg med alle andre. Jeg er heller ikke til min store skuffelse gift/forlovet, og blir nok aldri det heller. Vi har vært sammen i 12 år, men jeg prøver så godt jeg kan å se forbi det og se hvor fantastisk vi har det sammen selv om vi ikke deler etternavn eller ringer. Og det tviler jeg ikke på at du og din kjære har det også, og det er tross alt det viktigste ❤️ Og som de andre her sier, så er det tidlig å teste 8dpo, jeg fikk en svak strek 11dpo. Jeg er enda håpefull og krysser alt jeg har for en stigende babystrek om noen dager ❤️ Når det er sagt, så er det fullt lov å kjenne på de kjipe følelsene også. Sender deg en stor klem.
 
Jeg tok en ny test i dag. Helt blenda. Kjenner jeg mistet håpet for denne runden. På fredag så skal Haugesund ringe og jeg skal da be om å få siste forsøket med sprøyteoppstart i Juli og uttak i august.
 
Jeg tok en ny test i dag. Helt blenda. Kjenner jeg mistet håpet for denne runden. På fredag så skal Haugesund ringe og jeg skal da be om å få siste forsøket med sprøyteoppstart i Juli og uttak i august.

føler med deg❤️ Men streken kan fortsatt dukke opp❤️ Hvorfor så lenge til neste forsøk?
 
Back
Topp