Daydream sin vei mot baby <3

føler med deg❤️ Men streken kan fortsatt dukke opp❤️ Hvorfor så lenge til neste forsøk?

Jeg vil gå ned flere kg og se om det kan hjelpe med eggkvaliteten.
 
Jeg synes det fortsatt er tidlig (10 dpo?), men du kjenner kroppen din og eier din følelse om du tror dette går eller ei. Jeg håper videre, og minst frem til 12 dpo hvertfall, når du ikke orker. God klem :Heartred
 
Håper fremdeles for egget og uansett at dagen idag er bedre
 
Jeg synes det fortsatt er tidlig (10 dpo?), men du kjenner kroppen din og eier din følelse om du tror dette går eller ei. Jeg håper videre, og minst frem til 12 dpo hvertfall, når du ikke orker. God klem :Heartred

Ja, jeg kjenner på hele kroppen at dette ikke gikk :(
 
11DPO.
Testen er fremdeles blenda, puppene er ikke lenger ømme og energinivået er tilbake på normalt.
Kommer ikke til å teste noe mere før fredag hvis TR er sein.
Tror vi kan trygt sette dette forsøket som negativt.
Synes det er så idiotisk at vi kun får 3 forsøk fra det offentlige. De hopper og skriker om at norske kvinner må føde flere barn, men å tilby mer hjelp?! Neeei nei. Må jo klare det selv.
Har vi medisinske problemer som gjør at vi sliter med infertilitet? Oi, det var jo dumt. Utrolig trist, men norske kvinner må fremdeles føde flere barn og vi får fremdeles ikke mer hjelp fra det offentlige....
 
Åååå nei :smiley-angry017 håper fortsatt litt for deg da!! Hadde en så god følelse på at det skulle klaffe for dere nå!! Men kjenner igjen følelsen så altfor godt!! Sender deg en klem. Det er lenge til august, du er flink som klarer å se fremover og prøver å gjøre ting som kan hjelpe. Er privat-forsøk helt uaktuelt?
 
Åååå nei :smiley-angry017 håper fortsatt litt for deg da!! Hadde en så god følelse på at det skulle klaffe for dere nå!! Men kjenner igjen følelsen så altfor godt!! Sender deg en klem. Det er lenge til august, du er flink som klarer å se fremover og prøver å gjøre ting som kan hjelpe. Er privat-forsøk helt uaktuelt?

Vi har dessverre ikke økonomi til privatforsøk akkurat nå :(
 
Tenker sånn på deg og håper du er en av de som skiller ut hcg sent. Eventuelt at du vinner i Lotto og kan gå privat ❤️ Syns du fortjener så sinnsykt en liten spire i magen ❤️
 
Tenker sånn på deg og håper du er en av de som skiller ut hcg sent. Eventuelt at du vinner i Lotto og kan gå privat ❤️ Syns du fortjener så sinnsykt en liten spire i magen ❤️

Det hadde vært helt fantastisk ❤❤ Hadde jeg vunnet i lotto, hadde vi lett kontaktet medicus ❤❤
 
Håper det ordner seg for deg ❤️ Jeg heier i alle fall hele veien ❤️

Tusen takk ❤ Jeg håper at de tiltakene jeg har satt i gang, vil gi frukt neste sommer ❤
 
Huff, dette var trist å lese. Sender mange klemmer din vei ❤️
 
Ånei, var ikke dette jeg ville lese ❤️ Men jeg blir glad av å lese hvor motivert du er for p gjøre endringer og ikke minst gi det tid! Du er sterk ❤️
 
Ånei, var ikke dette jeg ville lese ❤️ Men jeg blir glad av å lese hvor motivert du er for p gjøre endringer og ikke minst gi det tid! Du er sterk ❤️

Jeg har ikke gitt opp drømmen. Langt ifra. Har bare gitt opp dette forsøket :p
Hvem vet. Kanskje jeg har flaks? Kanskje de har økt de offentlige forsøkene med 1 eller 2 forsøk innen neste sommer :dontknow
 
Da begynte jeg å blø. Så blir en mindre hyggelig samtale til Haugesund i morra.
Men jeg er glad for at jeg fikk det nå slik at jeg er ferdig med de verste smertene til jeg skal på jobb igjen mandag.
 
Stor klem ❤️
 
Back
Topp