Dato for o.u og kjønn

6.mai :) Fikk vite på tidlig ul at det er en liten jente, så da satser vi på at det fortsatt er det! :D

Jeg har time 15. mai.
Vurderer om jeg skal bestille tidlig UL privat, men er veldig usikker på om jeg trenger det. Men trenger kanskje å roe meg ned og faktisk få en bekreftelse på at det er noe der :p

Samme her har time 15 mai jeg også:) Ikke så sikker på kjønn, men har liksom blåe ting i tankene når jeg prøver å tenke hva jeg skal kjøpe inn etterhvert;)

Samme her har time 15 mai jeg også:) Ikke så sikker på kjønn, men har liksom blåe ting i tankene når jeg prøver å tenke hva jeg skal kjøpe inn etterhvert;)
Når på dagen har du? Kanskje vi møtes i døra :p
(du har på sykehuset Vestfold du også eller?)

Fikk 3 Mai! 18+3 :) Gleder meg å håper alt er fint der inne :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Fikk endelig timen i posten i dag ;) 7. Mai ;) Mannen er sikker på gutt, jeg aner ikke... Blir spennende ;)

6.mai :) Fikk vite på tidlig ul at det er en liten jente, så da satser vi på at det fortsatt er det! :D

Hvor langt på vei var dere på tidlig UL? Vi var på det i ca uke 10-12. (Vi trodde vi var 10 uker, men legen mener vi er lengre) Da mente han at vi venter en liten gutt, men i så tidlig stadiet i graviditeten er det vanskelig å si fordi kjønnsleppene til jenter er hoven så kan lett blandes med en liten penis :)
Har jo så lyst å være "sikker" på at det er en gutt, og er altfor lenge til O.UL så litt gøy å høre hva som gjorde at de tror dere venter jente:):)
Glad blir vi uansett, men lenge leve nyskjerrigheten..! :D

Hvor langt på vei var dere på tidlig UL? Vi var på det i ca uke 10-12. (Vi trodde vi var 10 uker, men legen mener vi er lengre) Da mente han at vi venter en liten gutt, men i så tidlig stadiet i graviditeten er det vanskelig å si fordi kjønnsleppene til jenter er hoven så kan lett blandes med en liten penis :)
Har jo så lyst å være "sikker" på at det er en gutt, og er altfor lenge til O.UL så litt gøy å høre hva som gjorde at de tror dere venter jente:):)
Glad blir vi uansett, men lenge leve nyskjerrigheten..! :D

Jeg var 14+4 :)

jippi;) fikk endelig brev i posten i dag. fått oul 14 mai å det er ikke lenge til;)

litt usikker på kjønnet da,så blir spennende å se;)

Har time 16 mai, tror det blir enda en jente jeg :D

Jeg har fått time 21. mai. Jeg har ingen jente eller guttefølelse, men mannen er skråsikker på at vi får gutt ;) Blir spennende å se :-)

Har time den 22 mai, har vel en liten følelse på jente, det har vi begge to :) blir spennende og se hva det blir

Jeg skal på ordinær ultralyd om 3 timer og jeg er så spent at jeg går i ring rundt meg selv. Gleder meg til å se den lille og krysser fingrene for at kjønnet er ganske tydelig. Nysgjerrig mor og far :)

Har time til ordinær ul. 28 Mai.
Føler meg veldig sikker på at det er enda en liten gutt, blir spennende å se! :)

23. mai skal vi på oul :D

Har time på kk på Haukeland 15 mai :):)

Back
Topp