6.mai Fikk vite på tidlig ul at det er en liten jente, så da satser vi på at det fortsatt er det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har time 15. mai.
Vurderer om jeg skal bestille tidlig UL privat, men er veldig usikker på om jeg trenger det. Men trenger kanskje å roe meg ned og faktisk få en bekreftelse på at det er noe der
Når på dagen har du? Kanskje vi møtes i døraSamme her har time 15 mai jeg også Ikke så sikker på kjønn, men har liksom blåe ting i tankene når jeg prøver å tenke hva jeg skal kjøpe inn etterhvert
Ja på sykehuseu vestfold ja har time kl. 11.30. Når tid har du da? Kansje vi møtes hehehNår på dagen har du? Kanskje vi møtes i døra
(du har på sykehuset Vestfold du også eller?)
6.mai Fikk vite på tidlig ul at det er en liten jente, så da satser vi på at det fortsatt er det!
Samme dato som meg det. Hvor i landet? Lykke til!29.mai skal vi endelig fått svar på om det bor noen der inne
Hvor langt på vei var dere på tidlig UL? Vi var på det i ca uke 10-12. (Vi trodde vi var 10 uker, men legen mener vi er lengre) Da mente han at vi venter en liten gutt, men i så tidlig stadiet i graviditeten er det vanskelig å si fordi kjønnsleppene til jenter er hoven så kan lett blandes med en liten penis
Har jo så lyst å være "sikker" på at det er en gutt, og er altfor lenge til O.UL så litt gøy å høre hva som gjorde at de tror dere venter jente
Glad blir vi uansett, men lenge leve nyskjerrigheten..!