Dato for o.u og kjønn

29 april:) tror det blir gutt:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har fått time til ordinær ultralyd 21 mai :) 2 måneder til, føles som en evighet til.. Jeg aner ikke om det blir gutt eller jente. Men håper litt på gutt siden vi har jente fra før :)

Da har vi ultralyd same dag og er like langt på vei.:)

6. Mai er den store dagen!! :) :) gleder meg til å finne ut om det er jente eller gutt :)

Ultralyd 6.mai. Har en liten guttefølelse.

2.mai - tror jente

jeg vil være 14 uker på første svangerskapskontroll,sender de henvisning da til ou da med en gang el ?

jeg vil være 14 uker på første svangerskapskontroll,sender de henvisning da til ou da med en gang el ?

Da jeg var på første kontroll sa hun at hun skulle sende henvisning med en gang. Så de fleste gjør det sikkert med en gang bare for å få det gjort. Du kan jo sikkert spørre om legen din skal gjøre det og

Har fått time til OUL 30. april. Har allerede vært på ultralyd på privatklinikk. Der fikk vi vite at det mest sannsynlig ble en gutt :)

Har fått time til OUL 30 mai. Har ingen følelse av kjønn enda. :)

Jeg har fått ul time 15.april, men er sikkert for tidlig å vite kjønn da.. (14uker) men spennende blir det uansett:) allerede vært å hørt hjertelyden i uke7<3

Jeg har fått ul time 15.april, men er sikkert for tidlig å vite kjønn da.. (14uker) men spennende blir det uansett:) allerede vært å hørt hjertelyden i uke7<3

Jeg var 13 uker på vei da jeg var på ultralyd for første gang, og hun som foretok ultralyden var ikke i tvil om at hun så en liten tissefant :) Jeg så det selv også!

Time til OUL 7. mai! Gleder meg og gruer meg!
Har en sterk følelse på jente, så spent på hva de ser :)

Fått time 30 april :) drøye 3 uker igjen bare, jippii :D har en feeling på frøken, blir spennende å se om d stemmer :)

Back
Topp