Dato for o.u og kjønn

Jippii. 6.mai, da er jeg 18+3.. Aner ikke hvorfor,men har følelse på gutt..

Var til legen tirsdag og fikk innkalling til oul i dag. Fikk time 16/4. Synes det var litt tidlig, er bare 15 uker dag. Tror jeg ringer de over helga for å høre om de har jeg skal komme da eller utsette det noen uker.... Ikke misforstå altså, vil gjerne se lillebolla jeg. Men trodde det var vanlig rundt uke 18....

10 Mai og vi tror det er ei lita jente.

Har fått time 3 mai. Trodde først det kanskje var en jente, men har begynt og få en veldig guttefølelse!! Blir veldig spennende!

Ultralyd 23 mai, på mannens 30års dag:) har to gutter fra før så håper på jente, men regner med det blir en gutt til:)

Jeg syns at det har vært rart at jeg ennå ikke at fått innkalling, siden jeg har termin tidlig i okt! Så tok det opp med legen på fre, men han hadde glemt å sende det på sykehuset :p Trur vi pratet det bort sist :) Så får vel snart et brev i posten :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Har fått time 16. mai :)
Har ingen følelse av kjønn nå... Trodde jente tidligere, men nå vet jeg ikke :P

Da kom endelig brevet mitt med time til OUL også :-) Har fått time 8.mai , da er jeg akkurat 18 uker i følge menstermin eller 18+ 3 i følge tidlig UL :-)
har begynt å få en liten jentefølelse, men det varierer litt noen dager så den følelsen er langt fra veldig klar hehe

Jeg var 13 uker på vei da jeg var på ultralyd for første gang, og hun som foretok ultralyden var ikke i tvil om at hun så en liten tissefant :) Jeg så det selv også!
Jeg var 13 uker på vei da jeg var på ultralyd for første gang, og hun som foretok ultralyden var ikke i tvil om at hun så en liten tissefant :) Jeg så det selv også!
åå, så morro! krysser fingrene får at det er sånn her å da:D

Da har jeg faktisk fått utsatt ultralydtimen min, fra 16/4 til 10/5. Da er jeg 18+4.

Jippi da har jeg fått vite datoen til oul :) 6mai, akkurat 4 uker til så håper det går fort. Og da er jeg 17+4, er vel ikke for tidlig det vel?

Oul blir 29/5.Skal være 18+4 da. Aner ikke hva det blir, men har littegrann jentefølelse kanskje

OUL 16. mai - har ikke noe spesiell følelse på kjønn men gubben har sakt "han" i 2 mnd så det har vel trengt inn i skallen ;)

Da fikk jeg allerede brev i posten idag etter legekontroll på tirsdag hvor legen sendte henvisning, hadde ikke trodd det skulle gå så fort :D Så 24. mai skal jeg på oul :)

Skal 4 Juni jeg :P
19+1 da. Aner ikke kjønn, og skal ikke vite :)

Back
Topp