Dataspil

Her er jeg 30 år og spiller age of conan fast. Somregel vertfall et par kvelder i uken. Har jo i perioder vært mer eller mindre. Første månedene etter fødsel spillte jeg ikke i det hele. Etter ca 3 mnd startet jeg litt og litt mer når han fikk mer og mer faste rutiner. Men gikk/går i fra så fort småen gråt. I starten var jeg bare i raids som var i guildet mitt siden det fort skjedde. og dei visste at om jeg ikke dukket opp til starttid selv om jeg hadde gitt beskjed om at jeg egentlig skulle så hadde ikke legging gått som planlagt :-P hehe. Har spillt litt assassins creed også.

Spiller ikke dataspill, men tv-spill. Og det er ufattelig mange som har problemer med det, at man kan sitte der som voksen å spille liksom. Men hva er forskjellen på om jeg spiller eller driver med andre hobbyer?

Er 35. Digger å spille "hidden object" spill fra bigfishgames. Ellers har jeg også en nintendo DS som jeg spiller f.eks. på reisefot, alt mulig forskjellig som Super Mario party, Super Mario Bros, Sims og digger Professor Layton-spillene. Er oppvokst med Super Mario, kommer aldri til å bli lei tror jeg. Har den orginale Nintendo NES som ble gitt ut på 80-tallet, men nå i disse dager kommer det en ny spillkonsoll av denne versjonen, inkl. 30 spill, så måtte forhåndsbestille denne i august. Gleder meg som en unge til den kommer! :D

Er 35. Digger å spille "hidden object" spill fra bigfishgames. Ellers har jeg også en nintendo DS som jeg spiller f.eks. på reisefot, alt mulig forskjellig som Super Mario party, Super Mario Bros, Sims og digger Professor Layton-spillene. Er oppvokst med Super Mario, kommer aldri til å bli lei tror jeg. Har den orginale Nintendo NES som ble gitt ut på 80-tallet, men nå i disse dager kommer det en ny spillkonsoll av denne versjonen, inkl. 30 spill, så måtte forhåndsbestille denne i august. Gleder meg som en unge til den kommer! :D
Vi bestilte også denne - hadde håpet at den kom til jul, men fikk vite at det ville ta lengre tid :/

Gleder meg uansett ^^

Vi bestilte også denne - hadde håpet at den kom til jul, men fikk vite at det ville ta lengre tid :/

Gleder meg uansett ^^

Er det sant? Hvor bestilte dere fra da? For jeg har ikke fått beskjed, og den skulle jo komme nå i november en gang? :(

Spiller ikke dataspill, men tv-spill. Og det er ufattelig mange som har problemer med det, at man kan sitte der som voksen å spille liksom. Men hva er forskjellen på om jeg spiller eller driver med andre hobbyer?

Føler at man blir sett på som barnslig/umoden om man spiller i voksen alder. Og litt slask. Syns det er synd...

Jeg spilte WoW før, men ble lei etter hvert. Har prøvd et par ganger, men det er ikke det samme.
Om voksne folk har spill som hobby ser jeg ikke hva problemet skulle være med det, så lenge det ikke går utover familien. Som ved enhver hobby.

Sims 2 har jeg spilt mye, lite og passelig :-) Finner roen i det å spille det så når jeg da har opplevd noe eller lignende så har jeg spilt det men nå har jeg ikke spilt det siden jeg ble gravid denne gangen og det var i mars:-D Datteren på 9 som har tatt over :-D

Hvem bestilte du hos da?

Fikk beskjed på mail :/

Spør igjen jeg da, ettersom du ikke har svart tidligere. Bestilte fra cdon.com tror jeg, men ikke får epost om forsinkelser. Hvor har du bestilt fra, ettersom du har fått beskjed om at denne ikke kommer før tidligst over jul?

Spør igjen jeg da, ettersom du ikke har svart tidligere. Bestilte fra cdon.com tror jeg, men ikke får epost om forsinkelser. Hvor har du bestilt fra, ettersom du har fått beskjed om at denne ikke kommer før tidligst over jul?
Mulig hun ikke mottar varsling om at du har quotet henne hvis hun bruker app.. :)

Lurer på om ikke det var cdon.com? Hvor bestilte du fra?
Mulig hun ikke mottar varsling om at du har quotet henne hvis hun bruker app.. :)
Får dessverre ikke varsler på mobilen - var nesten litt tilfeldig at jeg fant tilbake til tråden :O

Men ja, vi bestilte også via cdon.com - men mulig vi bestilte noe senere enn dere og da havner på feil side av nyttår?

Får dessverre ikke varsler på mobilen - var nesten litt tilfeldig at jeg fant tilbake til tråden :O

Men ja, vi bestilte også via cdon.com - men mulig vi bestilte noe senere enn dere og da havner på feil side av nyttår?

Har ikke tenkt over dette med varsling på mobilen, sikkert fordi jeg i hovedsak sitter på mac. Bra du kom over det igjen. Hvis ikke hadde du evt. fått pm. ;) Sjekket nå, hadde bestilt fra cdon.com 28. juli. Er redd en evt. e-post fra dem har havnet i søppelposten og deretter blitt slettet, så får se om ikke jeg etterspør bestillinga i morgen, nei - i dag om noen timer. :)

Back
Topp