Krokopoko
Glad i forumet
Skulle gjerne begynt å spilt Sims igjen, men da må jeg si opp jobben min...![]()
Men men du kan jo få deg et jobb i Sims
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle gjerne begynt å spilt Sims igjen, men da må jeg si opp jobben min...![]()
Men men du kan jo få deg et jobb i Sims![]()
![]()
Men men du kan jo få deg et jobb i Sims![]()
![]()
Vi bestilte også denne - hadde håpet at den kom til jul, men fikk vite at det ville ta lengre tid :/Er 35. Digger å spille "hidden object" spill fra bigfishgames. Ellers har jeg også en nintendo DS som jeg spiller f.eks. på reisefot, alt mulig forskjellig som Super Mario party, Super Mario Bros, Sims og digger Professor Layton-spillene. Er oppvokst med Super Mario, kommer aldri til å bli lei tror jeg. Har den orginale Nintendo NES som ble gitt ut på 80-tallet, men nå i disse dager kommer det en ny spillkonsoll av denne versjonen, inkl. 30 spill, så måtte forhåndsbestille denne i august. Gleder meg som en unge til den kommer!![]()
Vi bestilte også denne - hadde håpet at den kom til jul, men fikk vite at det ville ta lengre tid :/
Gleder meg uansett ^^
Spiller ikke dataspill, men tv-spill. Og det er ufattelig mange som har problemer med det, at man kan sitte der som voksen å spille liksom. Men hva er forskjellen på om jeg spiller eller driver med andre hobbyer?
Hvem bestilte du hos da?Er det sant? Hvor bestilte dere fra da? For jeg har ikke fått beskjed, og den skulle jo komme nå i november en gang?![]()
å! spennende! Masse lykke til ♡♡Jeg spiller på tlfgratulerer med den lille
Blir nok mye mindre spilling på meg og snart,termin om 4 uker
![]()
Hvem bestilte du hos da?
Fikk beskjed på mail :/
Hvem bestilte du hos da?
Fikk beskjed på mail :/
Mulig hun ikke mottar varsling om at du har quotet henne hvis hun bruker app..Spør igjen jeg da, ettersom du ikke har svart tidligere. Bestilte fra cdon.com tror jeg, men ikke får epost om forsinkelser. Hvor har du bestilt fra, ettersom du har fått beskjed om at denne ikke kommer før tidligst over jul?
Lurer på om ikke det var cdon.com? Hvor bestilte du fra?
Får dessverre ikke varsler på mobilen - var nesten litt tilfeldig at jeg fant tilbake til tråden :OMulig hun ikke mottar varsling om at du har quotet henne hvis hun bruker app..![]()
Får dessverre ikke varsler på mobilen - var nesten litt tilfeldig at jeg fant tilbake til tråden :O
Men ja, vi bestilte også via cdon.com - men mulig vi bestilte noe senere enn dere og da havner på feil side av nyttår?