Har hatt en lang pause med spill, men begynt igjen nå.
Spiller guild wars 2, sims, the forest, banished og skal kjøpe planet coaster når det kommer i november. (Gleder meg!!) dette er på pc.
Ellers spiller jeg litt ps3 også. Skyrim, last of us og Assassin's Creed. Rundet unchartered på to dager.
Syns absolutt ikke det er rart at "eldre" kvinner spiller. Er selv 25 og kommer til å spille til jeg dauer.
Elsker gamere uansett alder og om de er menn eller kvinner, foreldre eller ikke.
Er bedre å spille enn å glane på TV i timesvis, vel? Føler jeg får mer ut av spill enn TV.
Spiller guild wars 2, sims, the forest, banished og skal kjøpe planet coaster når det kommer i november. (Gleder meg!!) dette er på pc.
Ellers spiller jeg litt ps3 også. Skyrim, last of us og Assassin's Creed. Rundet unchartered på to dager.
Syns absolutt ikke det er rart at "eldre" kvinner spiller. Er selv 25 og kommer til å spille til jeg dauer.
Last edited:
Begrenser selvfølgelig spillingen, da barn, hus osv kommer først. Liker også å strikke, og spillingen går utover strikketida, så må prioritere hardt