Dataspil

Har hatt en lang pause med spill, men begynt igjen nå.

Spiller guild wars 2, sims, the forest, banished og skal kjøpe planet coaster når det kommer i november. (Gleder meg!!) dette er på pc.

Ellers spiller jeg litt ps3 også. Skyrim, last of us og Assassin's Creed. Rundet unchartered på to dager. :P

Syns absolutt ikke det er rart at "eldre" kvinner spiller. Er selv 25 og kommer til å spille til jeg dauer. :P Elsker gamere uansett alder og om de er menn eller kvinner, foreldre eller ikke. :) Er bedre å spille enn å glane på TV i timesvis, vel? Føler jeg får mer ut av spill enn TV.

Last edited:
Spiller du eller har spilt dataspill tidligere?

Synes du det rart når kvinner over noen alder spiller dataspil?

Jeg spilte alt mulig som barn, var mamma som introduserte meg til spill på slutten av 80-tallet. Mamma spiller fremdeles, passert 60. Jeg spiller litt WoW innimellom (herregud, ti år siden jeg begynte. . . ) . Alder er ingen hindring!

Ja. konkurerte i cod på xbox også spillte jeg csgo lenge. også har jeg spilt en del red dead redemtion, destiny,forza og div andre spill :)

Spilte mye før - men med mann som ikke spiller selv og som mener vi allerede har for lite alenetid sammen + liten en, så strekker ikke tiden helt til.

Tror jeg må sende dem begge bort for å få spilt litt igjen :P

Spiller du eller har spilt dataspill tidligere?

Synes du det rart når kvinner over noen alder spiller dataspil?
Nei, synes ikke det er rart at voksne kvinner spiller. Vi har alle ulike interesser, kvinner som menn ;)

Dersom du med dataspill kun mener spill på pc, så spiller jeg ikke nå og har ikke gjort det på noen år. Spilte litt i ungdommen :p Nå spiller jeg på mobilen, om det teller med. Hvor mye varierer, men akkurat nå er jeg litt hekta på Hayday, så føler meg litt barnslig :laughing025 Begrenser selvfølgelig spillingen, da barn, hus osv kommer først. Liker også å strikke, og spillingen går utover strikketida, så må prioritere hardt :P

Er forresten hele 38 år, og eldgammel i forhold til mange av dere andre her inne :rolleyes:

Spiller fps spill på xbox one og minecraft, dying light, terraria eeeh.. og noen andre på PC :) Har spilt spill på konsoll og pc siden jeg var ei lita jente :p har aldri klart å legge kontrollen på hyllen for godt.

Spilte mye før - men med mann som ikke spiller selv og som mener vi allerede har for lite alenetid sammen + liten en, så strekker ikke tiden helt til.

Tror jeg må sende dem begge bort for å få spilt litt igjen :P

Veldig glad for at min også gamer :p

mye det samme her..! Når mini sover er det alltid noe som må gjøres.. kanskje jeg får tid når hun blir større og får leggerutiner, at hun er i seng til kl 19 eller noe :) men er nok en stund til enda det
Her legge minsten seg 18.30, så det er vel heller de største som "stjeler" kvelden. De legger seg ikke før 20.30 og 21.00 :p

Jeg spiller Skyrim, Don't Starve og i blant Dark Siders. Har 38 spill på Steam, så spiller noooe annet innimellom.. Og Sims 2 eller Spore i perioder.
Har også gba sp, Nintendo ds lite og 2ds jeg spiller på i blant.
Er snart 24 år. :p
Kommer nok til å fortsette å spille en goood stund til. Må da være lov det? :p

Bestemor spiller masse FB-spill, og hun er vel rundt 70.. Alder er ingen hindring ;)

Spilt wow siden 2006 til i år, men tok meg en pause da lillemann ble født. Kjenner at jeg lengter å spille når lille mann sover så regner med at jeg kommer meg på nett igjen. Ellers har jeg spilt Dota, CS FF gjennom tidene. Spiller hearthstone når jeg ligger å slapper av. Så lenge lille mann sover:)

Veldig glad for at min også gamer :p
Ja, gjør det nok enklere å være gamer selv da :)

Her er han kanskje opptatt den ene uken etter at han kjøper noe han synes er litt spennende (som nå, snakker litt om civilization) - men blåser over før jeg rekker å sette meg inn i noe selv :/

Back
Topp