Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg også, med folk som kan å diskutere. Sånn "du er f sjuk i hodet, og hadde fortjent å bli skutt" diskusjoner liker eg ikkje. Det er for dumt og usaklig. Det må vere saklig for at eg skal like detJeg elsker å diskutere![]()
Ja. Til og med jeg synes at noen diskusjoner på gruppa har gått for langt.Ja, man må jo holde det på et ok nivå![]()
Det er jo noen som bare MÅ mene noeJa. Til og med jeg synes at noen diskusjoner på gruppa har gått for langt.![]()
Det er veldig greit å få tømt seg på nett, slik at man kan være søte hjemmeJeg elsker å diskutere![]()
Det er veldig greit å få tømt seg på nett, slik at man kan være søte hjemme![]()
Eller scroller forbiJa, ikke sant!Og når man blir lei av diskusjonen kan man bare logge av
![]()
Eter han igjen?Puppen, pupp, pupper... Pupp i babymunn.
Har du mykje på hjartet?Scroll scroll.![]()
Nei. Kan ikke si det.Har du mykje på hjartet?
Skal du prøve deg på nynorsk du óg?Nei. Kan ikke si det.![]()
Det er jo utruleg bra!Eg er ikkje spesielt god i nynorsk! Men eg fekk B på nynorskeksamen![]()
Eg har ynskje om detJa, skal vi ha ein nynorsk kveld i kveld?Eg kan legge om, og bli korrekt nynorsk dersom det er inderleg von eller ynskje om det?
Det er jo utruleg bra!![]()