Daisy Bloom & Reisen til Spireland

Herreguuuuud jaaaaa!!:excited001:Heartred KJEMPEFIN 10dpo strek!! Åå dette blir spennende fremover, jeg håper og krysser og har skikkelig trua! :love017:smiley-angelic001
Hihi, det er jo ganske så rørende at dere blir så glad :Heartred Det blir utrolig spennende! Men første hinderet er iallfall krysset- det ER en strek:smiley-angelic001

Æææææ du også?!?!? :sad010 :Heartred :Heartred :Heartred
SÅ utrolig gøy!!!! Og det du skriver med at du har hatt en ro i dag, jeg hadde det på samme måte! Som om da jeg tok testen så visste jeg på en eller annen måte at den kom til å være positiv! :Heartred Gratulerer så inderlig mye, gleder meg til å følge med her!

Æææææ du også?!?!? :sad010 :Heartred :Heartred :Heartred
SÅ utrolig gøy!!!! Og det du skriver med at du har hatt en ro i dag, jeg hadde det på samme måte! Som om da jeg tok testen så visste jeg på en eller annen måte at den kom til å være positiv! :Heartred Gratulerer så inderlig mye, gleder meg til å følge med her!
La oss håpe den fortsetter å øke :smiley-angelic001 Den eneste andre gangen jeg har hatt positiv ble det kjemisk. Jeg håper det er et godt tegn at det kom strek 10 dpO. Forrige gang fikk jeg positiv kveld 11 dpo. Og det begynte å gå ned 13 dpo, og testen var helt blank 14 dpo. Så jeg håper den øker:Heartred

Jeg må vel oppdatere her også, men tok min første test 10 dpo; og tro det den som kan- men det er faktisk strek!! :Heartred

Jeg er fortsatt ikke helt overbevist om at dette er virkelig, men her er den:
Så glad på dine vegne❤️ Gratulerer så mye :wav

Åååhh hurra!! Så utrolig gøy å lese! Gratulerer så mye, håper så uendelig for deg at den fortsetter å øke og at det nå er din tur! :Heartpink :smiley-angelic001

Så hyggelig med alle fine meldinger- det er rørende :Heartred :Heartred Tenk at det finnes en så flott heia-gjeng i mennesker jeg aldri egentlig har møtt:smiley-angelic003 Dere fortjener alle en skikkelig, god klem!:Heartred

Helt fantastisk. Endelig, herregud dette skal gå bra. Jeg er så glad på dine vegne. Gleder meg til og fortsette å se strek på testen dine :Heartred

Det verste av alt er at helt opp til idag så har jeg vært så rolig. Jeg har bare hatt en sånn følelse. En god følelse. Det er helt merkelig, men det viste seg jo å stemme. Foreløpig iallfall. Rart. Skikkelig rart.
Den følelsen hadde jeg også denne runden (25+2 i dag). Det var som om ingen negative tanker kunne feste seg og alt som var vanskelig bare møtte et skjold i magen og ingenting traff meg :D Rar følelse, men den hadde noe for seg ;)

Den følelsen hadde jeg også denne runden (25+2 i dag). Det var som om ingen negative tanker kunne feste seg og alt som var vanskelig bare møtte et skjold i magen og ingenting traff meg :D Rar følelse, men den hadde noe for seg ;)
Det er merkelig- for selvom jeg selvfølgelig er nervøs (særlig når testene ikke oppfører seg og kommer ut svakere enn jeg ønsker), så blir jeg ikke overmannet av frykt heller… Nå kjenner jeg jo fortsatt at kroppen er i gang med å forberede ting (en strekk-følelse i livmor) og det hjelper enormt mye. Men jeg er likevel ganske rolig, inni meg. Jeg vet ikke om det er naivitet eller bare håpefull tenkning, men jeg har litt troa. Akkurat nå, iallfall :Heartred Så får vi se om det fortsetter sånn:shy:

Daisybloom prøver igjen

Enda et spireforsøk. Et siste håp? Daisy føler det siste halvåret har vært langt og at Alt. Har. Tatt. Altfor. Lang. Tid. Men endelig er hun i gang igjen. Hun har gjort alt hun kan, tviholdt på å ordne opp i ting som legene ikke har tenkt nødvendig. Hun tok en veldig vond og «jeg klarer ikke slutte å skrike»- hysteroskopi for å fjerne en mini polypp som hadde dukket opp rett på livmor-slimhinnen. «Der kan den jo ikke være?», tenkte Daisy. «Det gjør ingenting!», svarte Spirelegen. Men Daisy insisterte. For ingen spirer festet seg etter at polyppen kom. Hun tok alle tilskuddene sine, nøye og samvittighetsfullt og hun spiste bare ting som var godt for kroppen hennes. Hun prøvde å være i balanse. Så godt hun kunne, vel og merke. For balanse er ikke Daisy sin naturlige styrke. Daisy insisterte også på å overvåke hormoner, og søkte balanse også der. «Ikke for mye av det gode, heller», sa hun til legen. Spirelegen ristet på hodet. «Det gjør ingenting!». Men Daisy insisterte. Og derfor endte den flotteste spiren Daisy noen gang hadde fått på frys. Og så ventet hun igjen. Og hun sjekket blodprøver og hun telte medisiner. For alt skulle bli riktig denne gangen. Så riktig som det kan få blitt iallfall.

Når dagen for innsett kom kjente Daisy seg rolig. Dette føltes riktig. Men hun hadde kjent følelsen før. Det var ofte denne følelsen hun hadde når hun skulle sette inn spirer. Hun prøvde å ikke sammenligne. Dagene etter innsett gikk fort for Daisy hadde mye å gjøre. Det var fint på en måte, for da kom hun seg litt unna tankene sine. Men allerede få dager etter innsett fikk hun en følelse. En rolig følelse. En tyngde følelse. Som om noe skjedde. Noe hun ikke kunne kjenne, men noe hun kunne føle. Et trykk. Et press. Litt strekk. Kunne det virkelig bety…? Daisy var fast bestemt på å teste 10 dpo. Ikke før, ikke etter. Hun kjente at hun begynte å håpe, og det kunne hun ikke ha noe av hvis det ikke var noe å være håpefull for. Hun måtte vite. Og dagen for spiretesting kom. Men Daisy er ikke en god planlegger. Daisy er litt som blomsten hun er oppkalt etter. Litt rufsete, litt vill og det er ikke helt godt å vite hvor hun eller tingene hennes dukker opp. Akkurat som prestekragen som var sådd pent i bedet et år, plutselig dukker opp i grusen året etter. Så, Daisy hadde selvfølgelig ingen tester hjemme til testdagen sin. Det ble en lang dag og mange tanker før hun fikk skaffet tester og holdt seg lenge nok til å tørre å teste. Og først ble hun lei seg. Flere sekunder med bunnløs sorg, før en liten svak strek dukket opp. Og der var den. Beviset på at følelsen Daisy hadde i kroppen kanskje hadde noe for seg. Den roen hun kjente på var kroppen som visste.

Daisy puster. Sakte inn, langsomt ut. Hun vet at de neste dagene blir vanskelige. For selvom roen fremdeles er i kroppen er det også frykt fra hodet hennes. Frykt for at dette nok en gang bare er et blaff fra en spire som kunne blitt, men aldri ble. Så Daisy puster. Sakte inn, langsomt ut. Og det kommer hun til å fortsette med en stund til.

Ny test idag. Den øverste er fra i går, 10 dpo. Den nederste fra akkurat nå, 11 dpo. Den har økt!! :joyful:

I tillegg kjenner jeg det nesten hele tiden i livmor. Det strekker, drar og lugger i vei. Det er bare å fortsette sier jeg:smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_1924.jpeg
    IMG_1924.jpeg
    1 MB · Visninger: 68
Back
Topp