Fin 14 dpo test, dette ser lovende ut 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det er KJEMPEBRA!!Jeg fikk svar på blodprøve idag, og på 13 dpo var hcg 119! Jeg kan nesten ikke tro det for det må jo være veldig bra??

Det er virkelig kjempebra ja!!!!!Jeg fikk svar på blodprøve idag, og på 13 dpo var hcg 119! Jeg kan nesten ikke tro det for det må jo være veldig bra??

Implantasjonen har vært helt vellyklet, og det er så utrolig viktig! Jeg har hatt 4 kjemiske/SA og hcg har vært for dårlig på 14 dpo på alle de. Så jeg har skikkelig troa på denne altså! Nå har den festet seg godt allerede 
Jeg er ganske sikker på at den festet seg 6 dpo allerede, for jeg fikk noen skikkelig murringer og måtte sette meg ned på jobb. Hele magen poppet ut, til og med kollegaen min merket det. Jeg turte ikke helt å håpe på det da, men nå tenker jeg at det var nok da det festet seg.Dette lover sååå bra altså @DaisybloomImplantasjonen har vært helt vellyklet, og det er så utrolig viktig! Jeg har hatt 4 kjemiske/SA og hcg har vært for dårlig på 14 dpo på alle de. Så jeg har skikkelig troa på denne altså! Nå har den festet seg godt allerede
![]()
Ææææ, det er kjempebra!! Endelig!Jeg fikk svar på blodprøve idag, og på 13 dpo var hcg 119! Jeg kan nesten ikke tro det for det må jo være veldig bra??

Jeg fikk svar på blodprøve idag, og på 13 dpo var hcg 119! Jeg kan nesten ikke tro det for det må jo være veldig bra??
Dette er spiren du har ventet på!
Det er helt supert, gratulerer så myeJeg fikk svar på blodprøve idag, og på 13 dpo var hcg 119! Jeg kan nesten ikke tro det for det må jo være veldig bra??

Dagens tester viser stigning, og nå synes jeg faktisk det begynner å ligne noe! Dagens test er nederst.
Veldig glad for 2-3, men hadde nesten forventet det idag 16 dpo. Jeg oppdaget jo at jeg hadde 4 digitale istedenfor 2 for jeg hadde helt glemt at det var to stk i hver pakke! Tenker jeg tar neste tirsdag eller onsdag allerede- bare for moro skyld!Enn det daIdag er jeg 16 dpo! Og jeg er fortsatt gravid- helt utroligDagens tester viser stigning, og nå synes jeg faktisk det begynner å ligne noe! Dagens test er nederst.
I tillegg har jeg for første gang i mitt liv tatt en digital test- og det ble ganske emosjonelt når den viste «gravid». Da ble det plutselig litt mer virkelig, liksom. Merkelig detVeldig glad for 2-3, men hadde nesten forventet det idag 16 dpo. Jeg oppdaget jo at jeg hadde 4 digitale istedenfor 2 for jeg hadde helt glemt at det var to stk i hver pakke! Tenker jeg tar neste tirsdag eller onsdag allerede- bare for moro skyld!
gratulerer så masse med å være gravid!La oss håpe!For noen nydelige testerDette må jo bare gå veien!

Det går fint, takk som spørLa oss håpe!
Hvordan går det med deg?![]()
Det er en liten kabal med å unngå at familien skjønner hva som skjer, vi er på hytta med dem nå og må reise hjem for innsett onsdag, så vi har funnet på at vi må passe fadderbarnet mitt. Det slitsomste akkurat nå er vel å parallell-legge planer for de neste ukene om jeg blir gravid vs. ikke, siden vi trolig kan gå rett på neste innsett hvis ikke og i så fall har flere ferieuker som må avbrytes for kontroller og innsett, men det er jeg jo i utgangspunktet veldig takknemlig for at vi kan såklart. Men utenom en del mental gymnastikk i forbindelse med alt det har jeg det egentlig veldig bra og nyter ferie og ro 
Det er ofte det som er litt ekstra krevende med IVF - all planlegging og kontroller og hva hvis og hva hvis ikkeDet går fint, takk som spørDet er en liten kabal med å unngå at familien skjønner hva som skjer, vi er på hytta med dem nå og må reise hjem for innsett onsdag, så vi har funnet på at vi må passe fadderbarnet mitt. Det slitsomste akkurat nå er vel å parallell-legge planer for de neste ukene om jeg blir gravid vs. ikke, siden vi trolig kan gå rett på neste innsett hvis ikke og i så fall har flere ferieuker som må avbrytes for kontroller og innsett, men det er jeg jo i utgangspunktet veldig takknemlig for at vi kan såklart. Men utenom en del mental gymnastikk i forbindelse med alt det har jeg det egentlig veldig bra og nyter ferie og ro
![]()
Håper veldig at det sitter for deg nå
Så fine tester du harIdag er jeg 16 dpo! Og jeg er fortsatt gravid- helt utroligDagens tester viser stigning, og nå synes jeg faktisk det begynner å ligne noe! Dagens test er nederst.
I tillegg har jeg for første gang i mitt liv tatt en digital test- og det ble ganske emosjonelt når den viste «gravid». Da ble det plutselig litt mer virkelig, liksom. Merkelig detVeldig glad for 2-3, men hadde nesten forventet det idag 16 dpo. Jeg oppdaget jo at jeg hadde 4 digitale istedenfor 2 for jeg hadde helt glemt at det var to stk i hver pakke! Tenker jeg tar neste tirsdag eller onsdag allerede- bare for moro skyld!