Dagsoving

Så kjedelig. Høres ut som hun ikke kan sove så lenge da ja. Syns du lengden på hvilen har noe å si?

Jeg vekket snuppa kl 14 i går, uten det hjalp på leggingen. Så kan være hun fKtisk må vekkes tidligere også.
Nja... Hun sovner lettere til kvelden hvis hun har sovet kortere, type halvannen time, og vært våken fra rundt 13.
Så har snakket med bhg nå. De skal vekke etter halvannen time, og så ser vi hvordan det går. Bortsett fra idag, for i natt har hun vært mer våken og sutrete enn vanlig. Var skikkelig grinete på morran...
Så vi sier fra hvis hun kan sove lenger.

Men jeg ssynes jo det er fælt å vekke og...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Så kjedelig. Høres ut som hun ikke kan sove så lenge da ja. Syns du lengden på hvilen har noe å si?

Jeg vekket snuppa kl 14 i går, uten det hjalp på leggingen. Så kan være hun fKtisk må vekkes tidligere også.
Det er forresten.ikke lett å.vite hva som er best alltid...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Nja... Hun sovner lettere til kvelden hvis hun har sovet kortere, type halvannen time, og vært våken fra rundt 13.
Så har snakket med bhg nå. De skal vekke etter halvannen time, og så ser vi hvordan det går. Bortsett fra idag, for i natt har hun vært mer våken og sutrete enn vanlig. Var skikkelig grinete på morran...
Så vi sier fra hvis hun kan sove lenger.

Men jeg ssynes jo det er fælt å vekke og...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Ja man må vel bare prøve seg frem til man finner den rette balansen;)
Er det tenner på gang kanskje siden hun har vært mer urolig ?

Aldri kjekt å vekke de når de sover så godt. Men ser vi må nok gjøre det vi også;)
 
Veldig lettvint at hun kan styre selv. Men jeg har ikke sett noen sammenheng på lang lur og de kveldene hun er vanskelig å få til å sove. Ofte motsatt egentlig. At sover hun for lite sovner hun vanskeligere til natta. Litt merkelig egentlig.
Hun har heldigvis alltid hatt godt sovehjerte. Sover fra 19(30)-08 og 2-3 timer på dagtid
 
Veldig lettvint at hun kan styre selv. Men jeg har ikke sett noen sammenheng på lang lur og de kveldene hun er vanskelig å få til å sove. Ofte motsatt egentlig. At sover hun for lite sovner hun vanskeligere til natta. Litt merkelig egentlig.
Hun har heldigvis alltid hatt godt sovehjerte. Sover fra 19(30)-08 og 2-3 timer på dagtid
Det med søvn er jammen meg ikke helt å bli klok på;)
 
Ja man må vel bare prøve seg frem til man finner den rette balansen;)
Er det tenner på gang kanskje siden hun har vært mer urolig ?

Aldri kjekt å vekke de når de sover så godt. Men ser vi må nok gjøre det vi også;)
Godt mulig det er tenner...
Men hun hadde.bæsja i natt.og, og det.merka.ikke jeg før etter en.god stund tror jeg.. To små harde knoller...
Så mulig vondt i magen. Hadde.spist linsestuing til middag, og det var helt ny mat... Så tror det kan være det..

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
denne uka har vesla sover 2,5-3 timer i barnehagen nesten hver dag, og sjeldent har vi hatt lettere legging og roligere netter :) Passer meg perfekt :)
 
Godt mulig det er tenner...
Men hun hadde.bæsja i natt.og, og det.merka.ikke jeg før etter en.god stund tror jeg.. To små harde knoller...
Så mulig vondt i magen. Hadde.spist linsestuing til middag, og det var helt ny mat... Så tror det kan være det..

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Da kan det høres ut som det var magen ja. Håper denne natten blir bedre:)
 
Tja jeg vet ikke om natta blir bedre... Hun er fryktelig sutrete og urolig nå. Ikke spist noe nytt i dag heller...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Hmm det kan vel ikke henge så lenge i om det var det hun spiste i går. Ikke alltid lett å finne utav med disse små..
 
Hmm det kan vel ikke henge så lenge i om det var det hun spiste i går. Ikke alltid lett å finne utav med disse små..
Heldigvis ble natta rolig, og hun kom inn halv seks.

Da kom samboer med.henne, jeg hadde ikke hørt henne.. Merkelig nok...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Heldigvis ble natta rolig, og hun kom inn halv seks.

Da kom samboer med.henne, jeg hadde ikke hørt henne.. Merkelig nok...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Det var jo ikke så ille;)
Du har sovet godt du da:) du trengte nok litt sammenhengende søvn du også;)
 
Back
Topp