Dagsoving

Mine sover (så godt som) som de vil på dagtid. Har en dupp fra ca. kl 12. tv1 sover stort sett 1,5 - 2 timer, mens tv2 vekkes 15.30 om han ikke har våknet til da. Ingen problemer ved leggetid, men tv2 starter dagen i tidligste laget da :S
 
Mine sover (så godt som) som de vil på dagtid. Har en dupp fra ca. kl 12. tv1 sover stort sett 1,5 - 2 timer, mens tv2 vekkes 15.30 om han ikke har våknet til da. Ingen problemer ved leggetid, men tv2 starter dagen i tidligste laget da :S
Så lenge de er altfor tidlig på an må de jo nesten få ta det igjen på dagen;) er jo heldig sånn sett at hun sover godt om morgenen:)
 
Så lenge de er altfor tidlig på an må de jo nesten få ta det igjen på dagen;) er jo heldig sånn sett at hun sover godt om morgenen:)
Ja, føler nesten at han må få den søvnen han trenger. Selv om jeg håper han snart legger om til ett mer "normalt" søvnmønster ;)
 
Christina sover alt fra 0-2 timer i barnehagen. Men aldri senere enn til kl 14. De dagene hun ikke sover er hun helt utslitt på kvelden og sover dårlig om natten.
 
Wilma sover mellom 1-2 timer hver dag. Hun får sova til hun vakner :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sover en lur hver dag. Blir som regel lagt i 11 tiden også sover hun alt fra en time til tre timer. Får kun en lur og får heller ikke sove etter kl 15

♥♥Victoria 20.06.12♥♥
♥venter et lite mirakel i mai 14♥
 
Christina sover alt fra 0-2 timer i barnehagen. Men aldri senere enn til kl 14. De dagene hun ikke sover er hun helt utslitt på kvelden og sover dårlig om natten.
Ser mange som ikke får sove etter kl 14, så tror jeg skal ha det i bakhodet;)
Ble slik med snuppa i går som du sier, en urolig kveld og natt når hun ikke hadde en hvil..
 
Sover en lur hver dag. Blir som regel lagt i 11 tiden også sover hun alt fra en time til tre timer. Får kun en lur og får heller ikke sove etter kl 15

♥♥Victoria 20.06.12♥♥
♥venter et lite mirakel i mai 14♥
Greit når de legger seg så tidlig, da rekker de å våkne av seg selv før det blir for sent;)
Ser kanskje det er det som styrer det litt til her:confused:
 
Ja, han sover fortsatt 2-3 timer på dagen. Men vi må nok kutte ned for han tuller veldig ved legging nå.
 
Her soves det fortsatt en gang om dagen ja.
Som regel mellom kl. 11.30 og 14. Får ikke sove lenger enn til 14 - 14.15.
Hun pleier å sove 1.5 - 2 timer
 
Ja, han sover fortsatt 2-3 timer på dagen. Men vi må nok kutte ned for han tuller veldig ved legging nå.
Samme som her da ved legging. I dag vekket jeg henne så spent hvordan leggingen blir i kveld.
 
Her soves det fortsatt en gang om dagen ja.
Som regel mellom kl. 11.30 og 14. Får ikke sove lenger enn til 14 - 14.15.
Hun pleier å sove 1.5 - 2 timer
Ser mange har kl 14 som det magiske tallet;) prøvd det i dag vi også, så spent på kvelden;)
 
I dag sov frøkna i 2 timer og 5 min i bhg, fra 11.30-13.35.
Og hun har enda ikke sovna... Virka ikke trøtt nok da hun var i seng 19.15 ..
Så 2 timer er nok for lenge. Og virker som om 13.30 er for sent på dagen og. Sovner lettere da hun har.vært våken fra 13...

Så her sitter jeg da, borte i hjørnet :p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
I dag sov frøkna i 2 timer og 5 min i bhg, fra 11.30-13.35.
Og hun har enda ikke sovna... Virka ikke trøtt nok da hun var i seng 19.15 ..
Så 2 timer er nok for lenge. Og virker som om 13.30 er for sent på dagen og. Sovner lettere da hun har.vært våken fra 13...

Så her sitter jeg da, borte i hjørnet :p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Så kjedelig. Høres ut som hun ikke kan sove så lenge da ja. Syns du lengden på hvilen har noe å si?

Jeg vekket snuppa kl 14 i går, uten det hjalp på leggingen. Så kan være hun fKtisk må vekkes tidligere også.
 
Back
Topp