villon
Elsker forumet
ORIGINAL: Miss Fat
ORIGINAL: villon
ORIGINAL: NogM
ORIGINAL: Miss Fat
ORIGINAL: villon
De gjør ikke narr av funksjonshemmede folk, men folk som er med i Paradise hotel. Det er de som er "funksjonshemmede", ikke de som sitter i rullestol [;)]
Bra skrevet, de er jo litt "funksjonshemma" i hodet ja...
[8|]
Jeg syns det der er forkastelig skrevet, men meg om det..
Hadde du syntes det var kjekt å bli hengt ut på nettet sånn som du gjør med deltakerne her?
Det er faretruende nært mobbing her, om du ikke allerede har krysset grensa..[8|]
Nå vet jeg ikke hvem er det som mobber her [&:]
Nei, du kan så si.
Jeg legger ut en status fra fb, en jeg synes var morsom. Får igjen så øra flagrer og er samma folka som sist og.
Kan vi ikke bare innse, i denne saken og alle andre- at folk er forkjellig. Jeg synes statusen var morsom, trenger for faen ikke halshugge meg for det!
Det er et diskusjonsforum for søren. Ta deg en bolle!
Jeg synes også det var morsomt, akkurat på samme måte når samboeren min gir meg en klem og ler at han ikke når rundt meg. Skal jeg da klage på at han mobber meg fordi jeg er tjukk? Eller skal jeg bare le fordi han tuller?
Det hele var en vits som ertet Paradise hotel, ikke noe mer enn det. Men det er jo forskjell på hva folk legger i det. Jeg har på ingen måte forstått det som negative utsagn om folk som har en form for funksjonshemning. ALDRI hadde jeg noe i mot funksjonshemmede folk. Heller ikke dem som stiller opp i programm a la Paradise hotel. Jeg har bare andre verdier.