Dagens...

ORIGINAL: Miss Fat

ORIGINAL: villon

ORIGINAL: NogM

De gjør ikke narr av funksjonshemmede folk, men folk som er med i Paradise hotel. Det er de som er "funksjonshemmede", ikke de som sitter i rullestol [;)]

Bra skrevet, de er jo litt "funksjonshemma" i hodet ja...

[8|]
Jeg syns det der er forkastelig skrevet, men meg om det..
Hadde du syntes det var kjekt å bli hengt ut på nettet sånn som du gjør med deltakerne her?
Det er faretruende nært mobbing her, om du ikke allerede har krysset grensa..[8|]

Nå vet jeg ikke hvem er det som mobber her [&:]

Nei, du kan så si.

Jeg legger ut en status fra fb, en jeg synes var morsom. Får igjen så øra flagrer og er samma folka som sist og.

Kan vi ikke bare innse, i denne saken og alle andre- at folk er forkjellig. Jeg synes statusen var morsom, trenger for faen ikke halshugge meg for det!

Det er et diskusjonsforum for søren. Ta deg en bolle!

Jeg synes også det var morsomt, akkurat på samme måte når samboeren min gir meg en klem og ler at han ikke når rundt meg. Skal jeg da klage på at han mobber meg fordi jeg er tjukk? Eller skal jeg bare le fordi han tuller?

Det hele var en vits som ertet Paradise hotel, ikke noe mer enn det. Men det er jo forskjell på hva folk legger i det. Jeg har på ingen måte forstått det som negative utsagn om folk som har en form for funksjonshemning. ALDRI hadde jeg noe i mot funksjonshemmede folk. Heller ikke dem som stiller opp i programm a la Paradise hotel. Jeg har bare andre verdier.

Det var da måte på til angrep på et (etter min mening) bra forsøk på å få oss til å trekke på smilebåndene[8|]

Takk og lov at vi alle er forskjellige, men kjære vene, vi må også respektere det, og være enige om å være uenige av og til[:)]

Jeg lo jallfall[;)] Av og til så må man prøve å ikkje krisemaksimere og analysere allting for masse. Då ender det med at alle må gå med teipkryss på munnen i fare for å si noe som kan være sårende for noen....

ORIGINAL: rilo

Det var da måte på til angrep på et (etter min mening) bra forsøk på å få oss til å trekke på smilebåndene[8|]

Takk og lov at vi alle er forskjellige, men kjære vene, vi må også respektere det, og være enige om å være uenige av og til[:)]

Jeg lo jallfall[;)] Av og til så må man prøve å ikkje krisemaksimere og analysere allting for masse. Då ender det med at alle må gå med teipkryss på munnen i fare for å si noe som kan være sårende for noen....

VELDIG ENIG MED DEG, RILO [:)]

Jeg måtte også trekke på smilebåndet av den første. [;)]

Og kan en ikke prøve å se det morsomme, og ikke alltid det negative i det Miss Fat skriver?
Veldig ofte de samme menneskene som angriper og henger ut nettopp hun!
Det er også faktisk mobbing, og da blir det nesten verre siden det går på en spesiell person her inne som blir hengt ut..

Jeg er heller ikke alltid enig med Miss Fat, men jeg behandler hun skikkelig for det om..
 Noen har sterke meninger i den ene retningen, mens andre har sterke meninger i den andre retningen.

ORIGINAL: rilo

Det er det jeg føler skjer, i denne og mange andre diskusjoner.

Alt kan jo være sårende. Ta eks en diskusjon på Generell om at feite ikke kan gå med ballerina sko fordi føttene flyter ut. Jeg lo av den jeg, for jeg som feit har smalere føtter enn søstera mi som veier 40 kg mindre enn meg. Jeg tok meg overhodet ikke nær av det, og skal fortsette å gå med ballerina sko. Det vil altid være noen som syns noe er feil.

Angående paradise bordell deltagere så (selv om jeg aldri har sett en sesong, mer glippa innom i et par minutt) er de vel ikke de smarteste knivene i skuffen. Melde seg på et tv program som handler om puling og festing er ikke så supersmart i mine øre. Men kan jo være de synes det er det beste de har gjort i livet sitt! Igjen folk er forkjellig og må få lov til å ha ulik humor og se forkjellig på ting!!

ORIGINAL: LilleguttLillejentå

Og kan en ikke prøve å se det morsomme, og ikke alltid det negative i det Miss Fat skriver?
Det er også faktisk mobbing, og da blir det nesten verre siden det går på en spesiell person her inne som blir hengt ut..

Jeg er heller ikke alltid enig med Miss Fat, men jeg behandler hun skikkelig for det om..
Noen har sterke meninger i den ene retningen, mens andre har sterke meninger i den andre retningen.

Synes du skrev det veldig fint, LilleguttLillejentå...

Og som Miss Fat sier, de som stiller opp i et sånt program er neppe de smarteste knivene i skuffen, og det må være lov å mene det uten at det oppfattes som mobbing [&:]

ORIGINAL: LilleguttLillejentå

Tusen takk søte du!!

Som jeg har skrevet før piggene er ute bare en ser nicket mitt, kanskje en grunn til at jeg ikke bruker så mye tid her inne.
(Bortsett fra når jeg jobber dagtid da det er endel dødtid)

Jeg prøver også å behandle folk skikkelig, og hvis jeg har piggene ute jeg og prøver jeg holde det i meg. Eks tråder jeg rett og slett ikke orker ta stilling til!!

er enig med Miss Fat på mange ting, men kan være uenige også.

Men alikevel bør alle behandles med respekt og ikke bli hengt ut for, små ting.

Og var faktisk en status som ble kopiert fra FB.

De gjør ikke narr av funksjonshemmede folk, men folk som er med i Paradise hotel. Det er de som er "funksjonshemmede", ikke de som sitter i rullestol [;)]

Bra skrevet, de er jo litt "funksjonshemma" i hodet ja...

[8|]
Jeg syns det der er forkastelig skrevet, men meg om det..
Hadde du syntes det var kjekt å bli hengt ut på nettet sånn som du gjør med deltakerne her?
Det er faretruende nært mobbing her, om du ikke allerede har krysset grensa..[8|]

Nå vet jeg ikke hvem er det som mobber her [&:]

Nei, du kan så si.

Jeg legger ut en status fra fb, en jeg synes var morsom. Får igjen så øra flagrer og er samma folka som sist og.

Kan vi ikke bare innse, i denne saken og alle andre- at folk er forkjellig. Jeg synes statusen var morsom, trenger for faen ikke halshugge meg for det!

Det er et diskusjonsforum for søren. Ta deg en bolle!

Nettopp, man har rett til å være uenige da, eller?
Jeg har ikke angripet noen, jeg sa akkurat det jeg mente om den statusen. Om det kom fra deg eller noen andre er meg revnende likegyldig; jeg finner den like usmakelig uansett.

Og hva bolla angår, så står den til heving i ovnen

Og jeg finner det usmakelig at du hakker på meg selv om jeg skriver Ha en fin dag eller kopierer statuser fra fb!

Men klart man kan være uenige, tror ikke mange her inne er enige om ALT!!!

Back
Topp