Dagens...

©Miss Fat

Gift med forumet
Facebook status:

Er du lam fra halsen og ned, kan du bli med Lars Monsen på tur. Men er du lam fra halsen og opp, kan du bli med i Paradise Hotel.

Måtte kopiere dagens facebook status fra en på vennelista mi.

jeg såg nettopp denne statusen:

TVNorge har solgt Tangerudbakken til TV3, som av ein eller annan grunn har flytta det til eit flott hotell ein plass i syden...

ORIGINAL: Snikende Ullteppe

jeg såg nettopp denne statusen:

TVNorge har solgt Tangerudbakken til TV3, som av ein eller annan grunn har flytta det til eit flott hotell ein plass i syden...

Hahahha, den var og bra. Får ta den imorgen...

Syns de var morsomme [:)]

ORIGINAL: FruKatthult

ORIGINAL: skibomsen

Syns egentlig de to der var ganske usmakelige! Av respekt for folk som faktisk sitter i rullestol og har en funksjonshemming! [:'(]

Jeg må signere den. Men jeg så faktisk mer humor i den første der, enn den om Tangerudbakken..

enig... Jeg trakk ikke på smilebåndet engang...

Beklager hvis noen ble støtt, men det går an å ha humor selv om man har respekt for de som sitter i eks rullestol.

Tilogmed en venn som har den hvor broren hans har sittet i rullestol.

Men folk er forkjellig!

ORIGINAL: skibomsen

Jeg finner overhodet ikke det der morsomt! Har ikke noe med respekt for rullestolbrukere å gjøre!

Var nå det du skrev øverst da men.

Vel var det jeg lurte på egentlig.
Såg statusen på en FB profil og synes den ikke var så veldig morsom men mange som tydligvis syntes det var vittig.

Men hver sin smak.
Jeg la den ikke ut for JEG synes den var morsom (da hadde det vert ganske mange smilyer bakom)

Huff, kjenner dette kan bli litt vanskelig, for jeg har vokst opp med Maren i paradise, og hun fremstår ikke som den smarteste jenta, men hun er virkelig mye smartere enn hun virker. Kommer til å kjenne mye på at jeg må forsvare henne, og hennes vanskelige oppvekst som har gjort henne til den hun er i dag...

syns den var smakløs...

ORIGINAL: Snekka

Den første der synes jeg var morsom i hvertfall [:D]

Bra det ikke bare var meg som lo.

ORIGINAL: Snekka

Den første der synes jeg var morsom i hvertfall [:D]
me too[:D]

De gjør ikke narr av funksjonshemmede folk, men folk som er med i Paradise hotel. Det er de som er "funksjonshemmede", ikke de som sitter i rullestol [;)]

ORIGINAL: villon

De gjør ikke narr av funksjonshemmede folk, men folk som er med i Paradise hotel. Det er de som er "funksjonshemmede", ikke de som sitter i rullestol [;)]

Bra skrevet, de er jo litt "funksjonshemma" i hodet ja...

ORIGINAL: NogM

ORIGINAL: Miss Fat

[8|]
Jeg syns det der er forkastelig skrevet, men meg om det..
Hadde du syntes det var kjekt å bli hengt ut på nettet sånn som du gjør med deltakerne her?
Det er faretruende nært mobbing her, om du ikke allerede har krysset grensa..[8|]

Litt vanskelig for meg å henge ut deltakere når jeg aldri har sett eller kommer til å se en episode.

[:D][:D][:D]

[8|]
Hadde du syntes det var kjekt å bli hengt ut på nettet sånn som du gjør med deltakerne her?
Det er faretruende nært mobbing her, om du ikke allerede har krysset grensa..[8|]

Nå vet jeg ikke hvem er det som mobber her [&:]

[8|]

Nå vet jeg ikke hvem er det som mobber her [&:]

Nei, du kan så si.

Jeg legger ut en status fra fb, en jeg synes var morsom. Får igjen så øra flagrer og er samma folka som sist og.

Kan vi ikke bare innse, i denne saken og alle andre- at folk er forkjellig. Jeg synes statusen var morsom, trenger for faen ikke halshugge meg for det!

Det er et diskusjonsforum for søren. Ta deg en bolle!

Back
Topp