Dagens win

La meg nedpå med S til første duppen i dag. Den er vanligvis 40-50 minutter. Vi sov begge to i nesten 3 timer gitt :D
Digg.no
 
Ingen reaksjon på 5 mnd vaksinen! Yey!
Og hun sovnet av seg selv i sengen sin :)
 
Når man har hatt en helt forjæ**** natt, og pappaen står opp med mini før jobb, så jeg kan sove litt til. Så står jeg jammen opp til at han har fått til å legge henne for første dupp også [emoji7][emoji7][emoji7]

Samme skjedde her.
Han leverte storebror i bhg også. Snuppa sovnet i vogn. Så jeg sov til 11:00
Herlig!
 
Var på babykino for første gang i dag, og det var så digg!! Angrer på at vi ikke har dratt tidligere. Lille sov halve tiden og lå i fanget mitt resten. Vi skal definitivt tilbake neste uke. Anbefales på det sterkeste!
 
Var på babykino for første gang i dag, og det var så digg!! Angrer på at vi ikke har dratt tidligere. Lille sov halve tiden og lå i fanget mitt resten. Vi skal definitivt tilbake neste uke. Anbefales på det sterkeste!

Åh- så deilig! Kunne jeg også tenkt meg, men her sovner ikke lille i fanget mitt mer :/ med mindre jeg sitter i et helt mørkt og stille rom. Hun er alt for nysgjerrig til å ligge stille om det skjer noe i bakgrunnen.
Ellers kunne jeg tenkt meg og prøve :)
 
Sov fra 22 til 09 30 idag og har nå hatt en times dupp:woot::woot::woot: Har fått mere fast føde; tror han blir litt sløv av grøten :p
 
Vi var i bryllup i 7 timer uten baby på lørdag [emoji3] Første gangen hu har vært borte mer enn en sovetur i vogna, spiste av flaske og var superflink. Jeg drakk champis og vin, og kosa meg [emoji4] Blir fler aleinebesøk hos tantene [emoji6] [emoji5]
 
Dagens win er todelt.. lille har lagt seg for natta, for første gang på eget rom. Hun sovna etter 20 minutter, uten så mye som et lite skrik engang. Utrolig fornøyd med det.
Men jeg har allerede klump i halsen, og gruer meg til å ligge uten den deilige lille babykroppen ved siden av meg [emoji17]
 
Dagens WIN fra i går er at lille la seg 18.00, våknet 00.20 for mat, mistet smukken 02.18, men sov deretter til 06.30(!). Jeg er et nytt menneske!! Det var SÅ deilig. Måtte se på klokken to ganger for å være sikker på at jeg ikke så syner:p
 
Dagens win er at lille tok flaske igjen. Måtte bare skifte fra medela til avent, da gikk det plutselig igjen. Litt mye jobb med de medelatutene synes hun vel:p
 
Vi har fått gåstol. Snuppa flyr rundt i stuen i super fart og koser seg.
Jeg kan faktisk sitte å slappe av... deilig
 
Back
Topp