Dagens tidlig ultralyd:(

Masse lykke til:). Ta vare på deg selv❤️❤️


Termin: 14.januar 2015?❤️
 
:( dette var trist <3 klem


05.01.2015 <3
 
Jeg var 7 + 3 i dag. Og spurte om jeg skulle ta innvendig eller utvendig. Så sa han det er altfor tidlig til å se noe utvendig, så vi tar ikke utvendig før i tidligst uke 9. Men skal du ta ny ultralyd snart?

Ja tok innvendig idag. Hun kunne se fosteranlegg, noe som ikke ble sett på utvendig, men hjerte kunne ikke hun idag heller se. Så det er tydelig noe galt..
Embryoet ble målt til 6mm, og det tilsvarer rundt uke 6, så om jeg var mindre på vei burde det fortsatt vært hjerte aktivitet. Medisinsk abort blir satt igang litt avhengig av hcg resultater også. Jeg håper fortsatt på et lite mirakel, men er forberedt på det verste.

Takk jenter, jeg trivdes veldig godt her inne med dere<3
 
Ja håper dere har rett i det med egget..
Jeg tror jeg var samme sted som deg,i Moss?


Ja jeg var på ultralyd i Moss. Knøttet ultralyd. Er mange ganger man blir flyttet tilbake selv om man er sikker på datoen. For man kan aldri vite akkurat når egget fester seg.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da har jeg vært på sykehuset idag. Legen sendte henvisning til sykehuset, orket ikke å vente på time, så jeg ringte selv til dem idag, forklarte situasjonen og spurte om de kunne ta en titt. Har alltid følt meg godt tatt vare på hos sykehuset. Fikk en innvendig ultralyd, hun kunne se fosteranlegg, men ikke noe hjerteslag. Tok nye hcg prøver, og skal ta igjen på mandag, og ny ul på mandag også. Hvis det ikke er noen hjerteslag da heller er det medisinsk abort som blir satt igang.


Krysser alt jeg har for at du bare er tidlig enda og at du får gode svar på mandag! Masse lykke til!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja tok innvendig idag. Hun kunne se fosteranlegg, noe som ikke ble sett på utvendig, men hjerte kunne ikke hun idag heller se. Så det er tydelig noe galt..
Embryoet ble målt til 6mm, og det tilsvarer rundt uke 6, så om jeg var mindre på vei burde det fortsatt vært hjerte aktivitet. Medisinsk abort blir satt igang litt avhengig av hcg resultater også. Jeg håper fortsatt på et lite mirakel, men er forberedt på det verste.

Takk jenter, jeg trivdes veldig godt her inne med dere<3
Kjempebra at du får tatt hcg-måling også, for det kan fortelle mye om hva som faktisk skjer.
 
Da kommer jeg med siste oppdatering fra meg. Jeg har vært på sykehuset idag, og fått med meg abort piller.. Dette mente de var mest skånsomt, iforhold til utskrapning.. Fikk påvist MA.

Jeg vil ikke skrive så mye mer, jeg er redd folk blir bekymret/redd av å lese slikt, men det er bare å spørre hvis noen lurer..
Takk for all støtte og gode ord, det varmer!<3
 
Så trist å høre :( sender deg en klem ❤️ og ønsker dere lykke til når dere er klare igjen ❤️


❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️
 
Sender en klem til deg!

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)
 
Mange gode klemmer til deg <3
 
Så trist så trist :( nå skjer det mye sørgelig her i dag. Stor klem og lykke til videre

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Takk for gode ord og klemmer!
Ja, syns det var litt mye trist her på terminforumet idag.. Sender alle en klem, og håper at alles spirer sitter nå!
 
Utrolig trist å lese. Har selv vært gjennom en MA og vet hvor tøft det er. Håper du kommer deg greit gjennom dagene.
 
Back
Topp