dagens skravlis..31.juli

Hallois,

Vi har vært ute å trilla i griseværet i dag. Litt deilig egentlig, for luften er så mye friskere. Kjøligere for de små også. Vi stakk innom helsestasjonen bare for å se hvor mye han hadde vokst. I dag er han 1mnd og 2 dager; 5120g, 59cm og 39cm rundt hodet. Snakker om å vokse...

Oi, må fortelle at Alexander sov fra 23.30 til 5.30 i natt, uten matpause. Jeg stod opp som en ballong, skikkelig spreng. Så fort jeg hørte grynting fra senga, måtte jeg bare hive han på puppen.[:D][8D][:D] 

for en stor å skjønn gutt[:D]
å så flink å sove...[;)]

ORIGINAL: Lisbeth83

for en stor å skjønn gutt[:D]
å så flink å sove...[;)]

Takk.[:D] Må bare si at bildet av Tuva med solbrillene er utrolig tøft.[:D]

Så flinke sovere dere har!!
Jeg er imponert når Ben sover i tre timer jeg... For det er sjeldent!

takk for det[:D][:D]

Har et spørsmål. Jeg pumpet meg for første gang i dag tidlig, og har tenkt å gi han melka når han våkner. Hvordan bør jeg varme melka, vet dere?

Ikke varme den i micro!!!! Varm  den i varmt vannbad. Tøm den over i tåteflske og legg flaska i ett litersmål? med kjempe varmt vann...

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]   [:D][:D]   [:D][:D]   [:D][:D]   [:D][:D]     [:D][:D]
      [:D][:D]         [:D][:D]   [:D][:D]   [:D][:D]   [:D][:D]    [:D][:D][:D]
      [:D][:D]         [:D][:D]   [:D][:D]   [:D][:D]   [:D][:D]  [:D]       [:D]
      [:D][:D]         [:D][:D]   [:D][:D]    [:D][:D][:D][:D]   [:D][:D][:D][:D][:D]
      [:D][:D]         [:D][:D][:D][:D][:D]      [:D][:D][:D]   [:D][:D]      [:D][:D]

kjeder meg[8D][8D]

Hehe-kreative du![:D]

er såvidt innom jeg......virker som alle har barn som sover lenge om natta nå!!??

Bortsett fra meg da........er konstant trøtt!

Så kult solbrillebilde Lisbeth, legger ved mitt også som ble tatt på besøk hos oldemor og oldefar

ORIGINAL: carina82

Ikke varme den i micro!!!! Varm  den i varmt vannbad. Tøm den over i tåteflske og legg flaska i ett litersmål? med kjempe varmt vann...

Takk for rådet, da gjør jeg det når han våkner, så kan pappan hans få prøve å mate han.[:D]

HEISANN OG HOPPSANN ALLE SAMMEN!
nå sitter far og datter og ser på fotball kamp,lyn-start...spennende!!
Tobias har sovnet og jeg benytter sjansen for å komme inn å skravle litt...
Ett sp.mål: er det noen av dere som har vært ute på fest eller lignende? Vennina mi reiser til trondheim neste mandag og vil ha meg ut en tur til fredag...har kjempe lyst og vet at lars klarer det(har lagret litt melk i fryseren)men det står litt op meg,om jeg klarer og gå ut.... hva syns dere? er det altfor tidlig eller?.....

ORIGINAL: gira

er såvidt innom jeg......virker som alle har barn som sover lenge om natta nå!!??

Bortsett fra meg da........er konstant trøtt!

Nei da..... her har vi en som krever sitt enda. Hvor ofte er dere oppe om natta?

ORIGINAL: ale82

HEISANN OG HOPPSANN ALLE SAMMEN!
nå sitter far og datter og ser på fotball kamp,lyn-start...spennende!!
Tobias har sovnet og jeg benytter sjansen for å komme inn å skravle litt...
Ett sp.mål: er det noen av dere som har vært ute på fest eller lignende? Vennina mi reiser til trondheim neste mandag og vil ha meg ut en tur til fredag...har kjempe lyst og vet at lars klarer det(har lagret litt melk i fryseren)men det står litt op meg,om jeg klarer og gå ut.... hva syns dere? er det altfor tidlig eller?.....

Nei da.. går nok helt sikkert bra!
Lurer selv på fest på kommende lørdag både sambo og jeg...
Men som du sier..lurer på om jeg klarer det.[8D]

ORIGINAL: Flori

Endelig fikk jeg litt tid her, Daniel sovnet etter skriketuren ikveld, men nå våknet han jammen med å klynker igjen. Skal heldigvis til kiorpraktor på fredag med han, håper han kan fikse magen hans.

Skal på fredag vi å---spent!

Hadde nok bare flaks i natt, for han er jo som regel oppe å spiser en gang eller to. Han sover som oftest 3-4 timer, og 4-5timer (i strekk) på natta. [:D] Så dette er ikke vanlig....[;)]

knurr...[:@] måtte opp i 04.15 og gi pupp -så kom den megabæsjen!!!![:'(] ville ikke rape etterpå, la amalie ned, der var hun bare urolig...[&o] kl 05.15 litt mere pupp, så kom den mega gulpen[&:].. oki, nok mat! vil ikke rape igjen... har nå gitt 2 ml fenikkelte.... ingen rap så langt...[:o]

Amalie som pleier å sove 6-7 timer i strekk på natta... Hva er dette da!?! [8|]

Back
Topp