Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så skjønn og sommerlig gleder meg til sol og sommer nå!Hadde en bitteliten foto shoot med snuppa body er arvet men står name it inni, hårbånd er gave og armbåndet fikk jeg når jeg ble døpt
Hehe ja gleder meg til det jeg også ☺ hun gikk ikke ut sånn da var bare inne men regner med den er for liten til sommeren :/Så skjønn og sommerlig gleder meg til sol og sommer nå!
Må bare bruke den så lenge den passer de vokser så fort!!Hehe ja gleder meg til det jeg også ☺ hun gikk ikke ut sånn da var bare inne men regner med den er for liten til sommeren :/
Så nydelig snuppeHadde en bitteliten foto shoot med snuppa body er arvet men står name it inni, hårbånd er gave og armbåndet fikk jeg når jeg ble døpt
Ja ! Litt trist i grunn. Men er jo godt de vokser da må nok begynne og pakke vekk str 50 nå snart :/Må bare bruke den så lenge den passer de vokser så fort!!
Samme her.. Har noen pysjer i 50 med føtter, og de er lagt bort allerede.. Buhu!Ja ! Litt trist i grunn. Men er jo godt de vokser da må nok begynne og pakke vekk str 50 nå snart :/
Hællan dussen så fin!!På tur på kafebesøk
Så søt☺ sånn tror jeg aldri mini her hadde klart å sove.Ull klær fra Joha idag
Ho elsker å sove sånnSå søt☺ sånn tror jeg aldri mini her hadde klart å sove.