Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så skjønn og sommerligHadde en bitteliten foto shoot med snuppabody er arvet men står name it inni, hårbånd er gave og armbåndet fikk jeg når jeg ble døpt
![]()
Hehe ja gleder meg til det jeg også ☺ hun gikk ikke ut sånn da var bare inne men regner med den er for liten til sommeren :/Så skjønn og sommerliggleder meg til sol og sommer nå!
Må bare bruke den så lenge den passerHehe ja gleder meg til det jeg også ☺ hun gikk ikke ut sånn da var bare inne men regner med den er for liten til sommeren :/![]()
Så nydelig snuppeHadde en bitteliten foto shoot med snuppabody er arvet men står name it inni, hårbånd er gave og armbåndet fikk jeg når jeg ble døpt
![]()
Ja ! Litt trist i grunn. Men er jo godt de vokser daMå bare bruke den så lenge den passerde vokser så fort!!
Samme her.. Har noen pysjer i 50 med føtter, og de er lagt bort allerede.. Buhu!Ja ! Litt trist i grunn. Men er jo godt de vokser damå nok begynne og pakke vekk str 50 nå snart :/
Hællan dussen så fin!!På tur på kafebesøk
Så søt☺ sånn tror jeg aldri mini her hadde klart å sove.Ull klær fra Joha idag![]()
Ho elsker å sove sånnSå søt☺ sånn tror jeg aldri mini her hadde klart å sove.